Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen spå meg rundt kjærlighetslivet? 

Anonymkode: b8420...0b1

Videoannonse
Annonse
Gjest Jmcclane
Skrevet

Må bare finne fram papiret så skal jeg brette en spå i hu og hast, så skal vi få fiksa kjærlighetslivet ditt😁

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg får følelsen av at  nettopp har avsluttet et forhold. Om det skulle være slik , skal du vite at alt kommer til å bli bra. Du får snart hentet deg inn igjen etter alt som har foregått. Det er noen opplevelser i dette forholdet du skulle vært foruten. Men du kommer styrket ut av dette til slutt. Jeg tror du føler deg ganske utslitt akkurat nå. For du la ekstremt mye tid og energi inn i å få dette forholdet til å fungere. Og det er greit å hente seg inn igjen og lege sine sår, før man går videre. Og den dagen vil komme at lysten til det er der igjen. Og du kommer til å møte noen igjen. MEN, vær forsiktig. Om det er slik jeg føler, så kommer du fra et forhold som til tider har vært kontrollerende og til og med kanskje voldelig. Vær oppmerksom på dine egne grenser og vær klar på hva du tolerer eller ikke. Det er desverre slik at etter erfaringen i et slikt forhold, har man ikke helt radaren ute og skjønner at mennesken du møter ikke er slik de skal. Fordi dine erfaringer gjør at du tror dette er normalen. Jeg håper egentlig at jeg tar helt feil her! Og jeg sier ikke at du kommer til å møte enda en kontrollerende mann. Jeg ber deg bare være oppmerksom på faresignalene. Om magefølelsen din sier at her er det noe som ikke stemmer, så har du nok rett. Husk, havet er fullt av fisk 🙂

Anonymkode: 6eb86...2de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...