Gå til innhold

Fremmed mann har kontaktet meg i snart 1 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjer på sosiale medier. Jeg blokket han den gangen, og etter det har han nå drevet på i snart 1 år med å kontakte meg. Han lager ny facebook profil hver gang jeg blokker han. Sånn holder det på. Bare jeg ser navnet hans så blokker jeg med en gang, det går litt tid så kommer han tilbake, og han gir seg aldri. Nå har han funnet meg på instagram også. 

Han virker veldig spesiell, han begynner å kjefte på meg å skrive påstander mot meg. Jeg har aldri svart han annet enn for 1 år siden når han la meg til som venn så skrev jeg hvem er du? det er det eneste jeg skrev. Hva er det med denne personen? Jeg blir så forbannet av det han skriver til meg. Han er sykt irriterende.  Nå klikker jeg snart. Har byttet navnet mitt på instagram. Flere som har opplevd dette? Hva skal jeg gjøre? Han kan skrive ting som "Jeg vet du er prostituert". Aldri opplevd noe mer merkeligere enn dette

Anonymkode: 50743...b64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vedkommende er sannsynligvis psykisk syk. Fortsett som du gjør. Blokkér, ikke responder, slett. 

• Liker 8
Skrevet

Ha funksjonen bare venner av venner kan legge deg til på FB og fortsett med blokkering. Han tror kanskje du er noen andre 🤔

• Liker 6
Skrevet

Du skal såklart anmelde.

Anonymkode: c839d...166

• Liker 5
Skrevet

Første tanke er at dette er en bekjent mannlig venn/eks/bekjent av deg. Han er bitter, sint, kontrollerende. Du gjør eller har gjort noe han ikke liker. 

Anonymkode: d98c8...959

• Liker 2
Skrevet

Du bør ta med deg all dokumentasjon på kontakten du har, levere til politiet og fortelle at du har blitt stalket av en mann i 1 år.

Anonymkode: b2238...ad0

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville gått til politiet. Det han gjør er ulovlig. 

Anonymkode: 0a6ee...6a8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 18.01):

Dette skjer på sosiale medier. Jeg blokket han den gangen, og etter det har han nå drevet på i snart 1 år med å kontakte meg. Han lager ny facebook profil hver gang jeg blokker han. Sånn holder det på. Bare jeg ser navnet hans så blokker jeg med en gang, det går litt tid så kommer han tilbake, og han gir seg aldri. Nå har han funnet meg på instagram også. 

Han virker veldig spesiell, han begynner å kjefte på meg å skrive påstander mot meg. Jeg har aldri svart han annet enn for 1 år siden når han la meg til som venn så skrev jeg hvem er du? det er det eneste jeg skrev. Hva er det med denne personen? Jeg blir så forbannet av det han skriver til meg. Han er sykt irriterende.  Nå klikker jeg snart. Har byttet navnet mitt på instagram. Flere som har opplevd dette? Hva skal jeg gjøre? Han kan skrive ting som "Jeg vet du er prostituert". Aldri opplevd noe mer merkeligere enn dette

Anonymkode: 50743...b64

Gjør som jeg gjorde da jeg måte kvitte meg med x-en. Bytt  etternavn på FB. Gjerne fornavn også. La det være slik i noen mnd. Når du sletter idioten og han prøver lage ny så finner han deg ikke med nytt navn. Dine venner varsler du bare etterpå om de lurer eller spør.

Anonymkode: 547cc...3f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...