Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter nå, og vet mange vil dømme meg, jeg har i nesten 10 år hatt et seksuelt forhold til en gift mann(jeg er også gift), jeg har nok hatt mer følelser enn han oppi dette. Men, han har hele tiden vært klar på at det kun er sex, ingen intensjon om å gå fra kona. 
Dette har jeg som sagt vært inneforstått hele veien, men likevel gjør det nå helt grusomt vondt da han ikke vil mer, jeg vil nok komme over det, men det vil ta tid. Lever selv i et forhold uten fysisk kontakt av noe slag, og der må jeg (av grunner jeg ikke orker gå inn på) bli. 

Vi(elskeren og jeg) har også hatt mange fine samtaler i løpet av de årene, noe jeg har satt veldig pris på, det vil jeg også komme til å savne. 
Helt sikkert flere som har vært i denne situasjonen, har dere evt noen råd om hvordan gå videre, komme over dette? 

Anonymkode: f6a89...494

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett han og gjør andre ting som gjør deg lykkelig.

• Liker 8
Skrevet

Det virker som du blir lykkelig av løgn og bedrag. Du får vel bare iverksette et nytt svindelprosjekt da.

Anonymkode: 4f990...f7e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det virker som du blir lykkelig av løgn og bedrag. Du får vel bare iverksette et nytt svindelprosjekt da.

Anonymkode: 4f990...f7e

Hadde jeg blitt det så hadde jeg vel ikke vært trofast mot en som ikke vil noe mer enn å ha sex innimellom i ti år. Ikke har jeg jugd i særlig grad heller, har bare holdt kjeft igrunn. 

• Liker 1
Skrevet

Tenk å være et slikt menneske. 

Anonymkode: c8675...59b

Skrevet

Uff, så leit ts skjønner du har det vondt. Det er jo en helt vanlig kjærlighetssorg selv om den er forbudt - har du noen du kan snakke med? Og så må du nok bare la være å kontakte ham, la deg selv sørge og gi det tid

Anonymkode: d50cd...bf8

• Liker 11
Skrevet

Tro meg, det går over. Har vært i dine sko. Selvom jeg tror at en vakker dag innser han hva vi hadde, så har det godt over. Jeg føler ikke noe spesielt for han lenger, og jeg var knust, på nippe til selvmord (ja, hva kjærlighet kan gjøre) Lever nå veldig fint, og ofrer det sjelden en tanke, men det tok tid nesten 2 år, mye pågrunn av at han ikke lot meg være i ettertid. Tiden er din beste venn.

Anonymkode: 63d07...4fc

• Liker 9
Skrevet

Du kommer ikke over han uten å kutte  all kontakt

• Liker 4
Skrevet

Kutt all kontakt og finn ut hvordan du vil leve livet ditt. Begynn med det andre forholdet du i 10 år ikke har villet forlate. 

Anonymkode: 42d54...a82

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tenk å være et slikt menneske. 

Anonymkode: 

Endret av Tessa12
Skrevet

10 år...
Hvorfor i alle dager har du fortsatt ekteskapet ditt i 10 år, mens du har hatt en elsker? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Uff, så leit ts skjønner du har det vondt. Det er jo en helt vanlig kjærlighetssorg selv om den er forbudt - har du noen du kan snakke med? Og så må du nok bare la være å kontakte ham, la deg selv sørge og gi det tid

Anonymkode: d50cd...bf8

Takk😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tro meg, det går over. Har vært i dine sko. Selvom jeg tror at en vakker dag innser han hva vi hadde, så har det godt over. Jeg føler ikke noe spesielt for han lenger, og jeg var knust, på nippe til selvmord (ja, hva kjærlighet kan gjøre) Lever nå veldig fint, og ofrer det sjelden en tanke, men det tok tid nesten 2 år, mye pågrunn av at han ikke lot meg være i ettertid. Tiden er din beste venn.

Anonymkode: 63d07...4fc

Skal ikke være lett, jeg er litt usikker på følelsene mine egentlig, men noe er det siden det gjør så vondt.

Skrevet
Era Vulgaris skrev (4 minutter siden):

10 år...
Hvorfor i alle dager har du fortsatt ekteskapet ditt i 10 år, mens du har hatt en elsker? 

Av grunner jeg ikke kan gå inn på her. 

Skrevet

Gift og vært utro i 10 år?? NULL SYMPATI fra meg. Dette  gjør meg bare 🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: 83ff8...e26

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Syns ikke at vi skal dømme HI her før grunnen har blitt avslørt. Jeg vet om flere som er gift med mennesker som er demente, vært utsatt for store ulykker eller blitt multifunksjonshemmet slik at de ikke er seg selv mer. Partneren ønsker da ikke å skade familien eller den syke motparten, men vil allikevel ha menneskelige relasjoner. Om mannen min ble dement hadde jeg ikke skilt meg, men ville nok hatt relasjoner av noe slag.

Anonymkode: 8fe4b...744

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syns ikke at vi skal dømme HI her før grunnen har blitt avslørt. Jeg vet om flere som er gift med mennesker som er demente, vært utsatt for store ulykker eller blitt multifunksjonshemmet slik at de ikke er seg selv mer. Partneren ønsker da ikke å skade familien eller den syke motparten, men vil allikevel ha menneskelige relasjoner. Om mannen min ble dement hadde jeg ikke skilt meg, men ville nok hatt relasjoner av noe slag.

Anonymkode: 8fe4b...744

Grunnen kan jeg ikke avsløre uten at det kan bli for gjenkjennelig, men tro meg når jeg sier at det er meget gode grunner, og at partner i tillegg har «bundet meg på hender og føtter»(billedlig talt), så jeg ikke har noen som helst mulighet til å reise uten at det blir for store konsekvenser. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Grunnen kan jeg ikke avsløre uten at det kan bli for gjenkjennelig, men tro meg når jeg sier at det er meget gode grunner, og at partner i tillegg har «bundet meg på hender og føtter»(billedlig talt), så jeg ikke har noen som helst mulighet til å reise uten at det blir for store konsekvenser. 

Hvis dette er noe partner aktivt gjør mot deg, og har gjort i over 10 år, er dette den egentlige sorgen. 

Anonymkode: 42d54...a82

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok hvis mannen din er en tvers igjennom drittsekk som mishandler deg så er jeg på din side her og da bør du søke hjelp til å komme deg bort fra han.

Men er han en bra kar som ikke har gjort deg noe nei fyfaen sier jeg bare null sympati, utroskap en eller to ganger MEN 10 JÆVLA ÅR ?????

Anonymkode: ee783...a61

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

har dere evt noen råd om hvordan gå videre, komme over dette? 

Du må begynne med tankene dine. Så vil følelsene gradvis komme etter. Du må prøve å akseptere at han avviser deg. Du må si til deg selv at han har rett til å avvise deg og at du vil respektere hans valg. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...