Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endret vekt en del og fått litt mer pupper :sjarmor:

Har kjøpt noen billige bher, men synes egentlig ikke at de passer så godt.

Var i dag i en undertøysbutikk og prøvde litt. Fant en bh som passet bra og var lekker, men prisen på 900 kr (uten truse) gjorde at jeg tuslet ut igjen.

Hva er du villig til å betale? Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine BH-er koster fra 250-800 kr. De fleste jeg har koster ca 500 kr og er kjøpt på undertøysbutikk, men noen er fra Lindex og KappAhl.

Jeg passer godt på BH-ene mine, vasker de ikke i maskin, men håndvask med Milo. Vaskes de i maskin, mister de fort fasong.

Skrevet

Jeg kjøper undertøy på Lindex og H&M. Betaler vel rundt en 150 kr pr. stk.

Skrevet

Rundt en 100'lapp. Har vel "gjennomsnittspupper" så jeg har ingen problemer med å finne undertøy på Lindex, HM og lignende.

Skrevet

Jeg betaler rundt 4-500 kroner, tviler sterkt på at jeg ville brukt noe særlig mer enn det. Jeg kjøper bare Triumph, Chantelle e.l., fra undertøysforretninger eller Cubus (som har en del Triumph). Har store bryster så jeg trenger noe av kvalitet.

Skrevet

Ville ALDRI brukt mer enn 250 kroner på en bh. ALDRI.

Skrevet

Å shoppe etter bh'er synes jeg er ett mareritt! :frustrert:

Jeg har store pupper, så jeg finner ikke noe i H&M og lignende. Det blir som regel Triumph og Netty butikkene. Jeg har egentlig gitt opp Netty litt, for jeg synes de har for det meste "kjerring bher" og den siste bhen jeg kjøpte der til 650 kr, fikk puppene mine til å se ut som trekanter! :overrasket:

Ellers så har jeg kjøpt noen par t-skjorte bher på Lindex. De har de i store størrelser, men typen min kaller de for "panser bh" og de er lite sexy. :roll:

Og for å svare på spørsmålet ditt, jeg må ut med 300 kr og over for en bh... heldige er dere som har små (gjennomsnitts) pupper! ;)

Skrevet

Rundt 300,- betaler jeg for mine som er av merket Triumph

Skrevet

Jeg har bh fra Cubus og H&M. Greie nok. De sitter ok når jeg prøver de, men så detter puppene litt ut :overrasket:

Har også et par fra Triumph. Ikke helt gode de heller.

Har ikke store pupper (75/B), men synes det er kjempevanskelig å finne noe som passer.

Skrevet (endret)

Nei si det .. Sjelden jeg kjøper bher. Bruker 70D og det er veldig vanskelig å finne.

Men jeg kan godt betale opptil 500kr tenker jeg.

Kanskje mer og hvis det var en veldig fin en som satt som et skudd.

Til daglig foretrekker jeg sportsbher uten bøyler. Og de koster omkring 200-400kr tror jeg.

Kjøper helst ikke sånne billigmerker i kjedebutikkene. Dårlig kvalitet ..

Endret av Englepus
Skrevet

Jeg er så kresen på BHer, men liker noen fra Triumph og Passionata. Begge merker ligger rundt 3-400kr. Favoritt-BHen er derimot fra Cubus, og kostet hele 129,- Jeg har tre like av den. Dessverre er ikke kvaliteten helt på topp, men jeg kommer garantert til å kjøpe flere. Jeg bruker stort sett 70C, men kunne sannsynligvis brukt 65C med hell, siden jeg er rimelig mager (beinete, i følge sambo :frustrert:) i overkroppen.

Skrevet

Rundt 200 for en bh. Kjøper på KappAhl.

Skrevet

Jeg handler stort sett bare BH i utlandet. Syns marks&spencer har godt utvalg...Men det betyr jo at jeg hamstrer.....

• Liker 1
Skrevet (endret)
Jeg kjøper undertøy på Lindex og H&M. Betaler vel rundt en 150 kr pr. stk.

Samme her... hender jeg gjør unntak, men tror ikke jeg har kjøpt bh til mer enn 300kr (Hvis man ser bort i fra sportsbh'er...)

Endret av vixen
Skrevet

Kjøper som regel på HM jeg, bruker ikke mer enn 100-150 kr..

Skrevet

Kjøper BH'er til ca 200 kr. Handler som oftest på Cubus og Lindex. Tror kanskje det er på tide med en ny BH nå. Får titte litt i morgen.

Skrevet

Jeg bruker kun Triuph og da blir det noen hundrelapper pr bh. Men så kan jeg ikke kjøpe bher på H&M o.l, rett og slett fordi størrelsene er for små. Favorittbhen min kostet 450 kr og har tålt utallige vask og mye bruk, absolutt verdt pengene! :)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Betaler sjelden mer enn 150 kr for en bh. Men så gjør jeg mange bomkjøp. Bh'er som viser seg å sitte dårlig eller de får puppene til å se rare ut. Hadde nok vært billigere å brukt litt mer penger pr bh for å få kvalitet og noe som sitter bra.

Skrevet

Kjøper aldri BHer så jeg aner ikke. Finner aldri noe i min størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...