BellaMie Skrevet 20. oktober 2021 #1 Del Skrevet 20. oktober 2021 Vel, jul nærmer seg og vi er i den situasjonen at vi ikke ønsker å feire sammen med besteforeldre/søsken eller hjemme i eget hus i år (lang historie). Vi tenker derfor å reise bort iallefall fire netter, og vi har ikke tilgang på familiehytte. Noen som har prøvd å feire jul på hotell på fjellet før? Har kikket på Vestlia Resort og Dr Holms, men begge er fullbooka allerede. Andre tips til julefeiring for en familie med barn i tenårene? Røros? En seter? Vi ønsker hvit jul i fredelige omgivelser, med peis og/eller sauna/boblebad. Takknemlig for gode tips, for akkurat nå er jeg såret og skuffet over mine nærmeste, og blir skikkelig trist når jeg tenker på julefeiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Del Skrevet 20. oktober 2021 Jeg hadde lett feiret til fjells. Dere kan jo vurdere å leie en hytte evt? Anonymkode: 68eb7...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 20. oktober 2021 #3 Del Skrevet 20. oktober 2021 Det finnes jo andre hoteller og andre steder på fjellet. Bardøla på Geilo, Storefjell på Golsfjellet, Bitihorn på Beitostølen osv. Men det er sikkert lurt å bestemme seg og ikke minst booke fort, før det blir utsolgt og fullt overalt. Hytteleie kan jo være et alternativ? Ellers kjenner jeg noen som bestemte seg for å reise til England i julen og feire engelsk jul på et hotell der. De hadde hatt det veldig fint, men da kan det bli vanskelig med hvit jul. Kanskje Alpene kan være en idé? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Del Skrevet 20. oktober 2021 Synes Gudbrandsgard Hotell Kvitfjell ser koselig ut🤩 Anonymkode: a363d...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Del Skrevet 20. oktober 2021 Sjekk ut Hafjell resort. Du kan velge mellom hotell, hytte og leilighet. Julefeiringen der virker veldig koselig❤ Håper dere får en kjempefin jul, på tross av at dine nærmeste har såret deg❤ Anonymkode: d6ed1...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaMie Skrevet 21. oktober 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 21. oktober 2021 Tusen takk for gode innspill! Skal sjekke ut de konkrete hotellene dere tipset om. Ser at det nok er lurt å planlegge dette snarest, for ukene går fort og hytter/hotell o.l blir gjerne fullbooket snart. Håper så inderlig vi klarer å skape en fin (om enn annerledes) jul for barna våre❤️ Barndommen går så fort, og plutselig er de blitt så store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IreneUtålmodig Skrevet 21. oktober 2021 #7 Del Skrevet 21. oktober 2021 Vi var en jul på Beitostølen , leide en leilighet i sentrum. For en Østfolding som ikke er vandt med snø i desember så var det fantastisk 😍 Eneste forskjell jeg vil gjøre hvis vi gjør det igjen er å lage maten selv i leilighet istedenfor buffé på nærmeste hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå