AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Har et problem med å ta kontakt, åpne samtaler rett og slett prate med de jentene jeg faller for. Har fått interesse nå for ei på jobben, som jeg liker godt. Får bare en veldig sterk fluktfølelse, slags fobi for å prate med henne. Enda mindre å spørre henne med på noen øl/middag osv. Må sikkert ha minst 1 i promille for å vurdere det. Hva kan jeg gjøre for å fjerne denne sperren for meg selv? Noen tips/tanker? Anonymkode: be4ce...eff
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Du må bare tvinge deg selv! Da blir det også automatisk lettere etterhvert. Anonymkode: 02982...646 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 "Oneitis". Du må slutte å tenke i retning av "den ene for meg", "den ene jeg er interessert i", "hun jeg vil ha". Forsøk heller å tenke på det som at det er mange fisk i havet, og at det ikke er så nøye om noen av dem slipper unna. Da gjør du det ikke så stort og viktig i hodet ditt om du imponerer akkurat den ene eller den andre jenta eller ikke. En person du ennå ikke er komfortabel med å snakke med er uansett ikke en person du kjenner godt nok til å sette på en pidestall. Du er bare tiltrukket av henne fordi du syns hun er fin, eller fordi du tror hun har gitt deg en eller annen form for oppmerksomhet. Det er rein kjemi i hjernen din, ment til å få pattedyr til å forplante seg, så du skal ikke ta sånne følelser så seriøst, eller gi dem for mye oppmerksomhet. Anonymkode: 225d4...b44 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En person du ennå ikke er komfortabel med å snakke med er uansett ikke en person du kjenner godt nok til å sette på en pidestall. Du er bare tiltrukket av henne fordi du syns hun er fin, eller fordi du tror hun har gitt deg en eller annen form for oppmerksomhet. Det er rein kjemi i hjernen din, ment til å få pattedyr til å forplante seg, så du skal ikke ta sånne følelser så seriøst, eller gi dem for mye oppmerksomhet Dette er litt viktig, tror jeg. Begynn å prat med folk, på generell basis. Lær deg å like small talk ved kaffemaskinen, vær den som blir kjent med nye medarbeidere, kvinner som menn. Å konversere om alt og ingenting, er noe som må øves inn. Det er heller ikke lurt å bli for vennskapelig, og gå inn i dype samtaler, for da lurer vennefella rett rundt hjørnet. Anonymkode: 5b757...2f6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har et problem med å ta kontakt, åpne samtaler rett og slett prate med de jentene jeg faller for. Har fått interesse nå for ei på jobben, som jeg liker godt. Får bare en veldig sterk fluktfølelse, slags fobi for å prate med henne. Enda mindre å spørre henne med på noen øl/middag osv. Må sikkert ha minst 1 i promille for å vurdere det. Hva kan jeg gjøre for å fjerne denne sperren for meg selv? Noen tips/tanker? Anonymkode: be4ce...eff Hei, jeg skjønner deg godt. Dessverre er det ikke noen snarvei her. Du må eksponere deg for ubehagelige situasjoner, og komme deg ut av komfortsonen. Forsøk med litt small talk med damer på jobben. Gjør dette til en vane. Da blir det etterhvert lettere for deg og prate med damer generelt, også damer du er interessert i. Anonymkode: dc359...7f0
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #6 Skrevet 20. oktober 2021 Hehe. Skjønner hva du mener. Jrg prater med folk på generell basis, men er det en jeg liker, så styrer jeg helst unna. Merker at jeg fikser ned noe eller sier noe helt rart. Og jeg ønsker ikke forhold engang. Så jeg tror det er rett og slett litt naturlig. Anonymkode: b29e5...733
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #7 Skrevet 21. oktober 2021 Fikk vite i dag at vi skal på brannkurs sammen neste uke. Satser på litt prating da 😝 Anonymkode: be4ce...eff
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #8 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg hater når sånt skjer fordi det er aldri gjensidig Anonymkode: ea8f3...a7a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #9 Skrevet 21. oktober 2021 48 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hater når sånt skjer fordi det er aldri gjensidig Anonymkode: ea8f3...a7a Huh? Anonymkode: be4ce...eff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå