Gå til innhold

Er vi flere som lever i frivillig sølibat her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestemte meg for 6 år siden, og har levd i sølibat siden da. Er det flere som gjør det samme, og hvor lenge har dere levd sånn? 

Anonymkode: dd1fc...7bd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk 7-8 år uten sex. Opptatt med studier og jobb. Er egentlig fornøyd med at det er en aktivitet jeg har begynt med igjen. Nå mangler jeg bare en mann jeg er forelsket i/forelsket i meg, så vi kan ta sexen til nye høyder sammen😅

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 16.43):

Jeg bestemte meg for 6 år siden, og har levd i sølibat siden da. Er det flere som gjør det samme, og hvor lenge har dere levd sånn? 

Hva med å møte en nå da for litt hygge?;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 16.43):

Det går jo an å finne en ff for kos og erotikk. 

Skrevet

Leste seilbåt først 😂😂😂😂

Anonymkode: e0669...0dd

• Liker 3
Skrevet
Ozlo34 skrev (45 minutter siden):

Hva med å møte en nå da for litt hygge?;)

Bos43 skrev (Akkurat nå):

Det går jo an å finne en ff for kos og erotikk. 

Hvorfor skal jeg det når jeg har bestemt meg for sølibat? 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal jeg det når jeg har bestemt meg for sølibat? 

Men du lever i et fast forhold…..Er du kvinne?

Skrevet

"Her inne" lever jeg helt klart i sølibat. Det er ingen her inne jeg har sex med.

Skrevet
Bos43 skrev (1 minutt siden):

Men du lever i et fast forhold…..Er du kvinne?

Nei, selvfølgelig gjør jeg ikke det. Ja. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, selvfølgelig gjør jeg ikke det. Ja. 

Savner du aldri en hånd å gripe i, en som er nær?

Skrevet

Etter å ha vært i flere forhold i mitt voksne liv så bestemte jeg meg for litt forandring. 3 år siden forlot jeg mitt siste forhold grunnet utroskap, løgn og regelrett en utrivelig situasjon. Nå har jeg bestemt meg for å leve livet litt, reise mer. Konsentrere meg om meg selv, være litt «me, me and more me»

Trives veldig godt med dette akkurat nå, men savner det å reise grunnet covid men håper set forandrer seg snart.

Føler det er lettere å slappe av nå, ingen intriger, ingen sure miner og sist men ikke minst, ingen mistenkeliggjøring og ingen grunn til å overanalysere hver enste ting. Har sikkert ikke vært heldig i valg av partner, sikkert ikke mors beste barn jeg heller. Men nå skal jeg nyte noen fine år alene med gode venner, ferieturer til eksotiske mål helt alene.

Kanskje dukker det opp en spesiell jente en gang i tiden, men jeg er ikke aktiv på leting etter noen akkurat nå.

M35

Anonymkode: 0c2e1...629

• Liker 2
Skrevet

Jeg har. Det var bare løgn, utnytting og bedrag. Problemet mitt var også at jeg blir forelsket i de som jeg har sex med, noe som kunne bli ubehagelig for de det gjalt. De var bare vanlige menn som ville ha sex og hygge. Jeg er en kvinne som har et følelsesliv. De ønsket ikke fast forhold meg meg på den tiden. Kanskje fordi jeg hadde barn og karriere. Det er ikke så lett med kjønnsroller. Jeg fant ut at det var mest praktisk for meg å leve i sølibat. Jeg er mer lykkelig nå, enn da jeg hadde sex og lette etter den rette. Det er også bedre fro barna som bor med meg, siden de slipper det dramaet som kommer med at deres mor har med menn å gjøre. Jeg var seksuelt aktiv kanskje i ca femten år til sammen. På den tiden fant jeg ut at menn er glad i sex. De er mentalt ustabile, dramatiske, og mange ganger vet de ikke helt selv, hva de vil. De liker ikke forpliktelser. Jeg er en heterofil kvinne. Ergo blir det sølibat på meg!

Anonymkode: 4bd72...206

• Liker 5
Skrevet

jeg lever også komplett uten sex i flere år allerede fordi jeg har mistet all lyst på sex. På mange måter litt trist å ikke ha lyst lenger, men selvsagt veldig greit så lenge man er single 

Anonymkode: fa675...227

Skrevet

Single kvinner som ikke har sex er statistisk sett lykkeligere enn kvinner som har det. 

• Liker 6
Skrevet
Bos43 skrev (2 minutter siden):

Savner du aldri en hånd å gripe i, en som er nær?

Nei. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. 

Har du blitt sveket, skuffet eller bestemte du deg «ut av det blå»

Skrevet
Bos43 skrev (Akkurat nå):

Har du blitt sveket, skuffet eller bestemte du deg «ut av det blå»

Har funnet ut at singellivet og sølibat er best for meg. Jeg er sånn som ikke orker eller ser noe poeng i å ha sex med en jeg ikke har følelser for eller ikke liker. Samtidig som jeg ikke orker tanken på et forhold. Det er ikke for meg, rett og slett. Så da er sølibat riktig ☺️

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har funnet ut at singellivet og sølibat er best for meg. Jeg er sånn som ikke orker eller ser noe poeng i å ha sex med en jeg ikke har følelser for eller ikke liker. Samtidig som jeg ikke orker tanken på et forhold. Det er ikke for meg, rett og slett. Så da er sølibat riktig ☺️

Enig i ditt resonnement, men den dagen lysten til sex melder seg så vil du nok ønske deg en å ligge med.

Skrevet

Hvis jeg skal ha sex vil jeg ha en fast å ha det med ikke masse ons..men det er ikke lett i det hele tatt å finne en som vil det nå i 2021 der ons er "fasiten" så da blir det heller ingen sex.

Anonymkode: cc6bf...df7

• Liker 2
Skrevet
Bos43 skrev (9 minutter siden):

Enig i ditt resonnement, men den dagen lysten til sex melder seg så vil du nok ønske deg en å ligge med.

Jeg fungerer ikke på den måten at jeg bare får lyst for så å ligge med en random. Og jeg tror absolutt ikke at jeg er alene om å ha det på den måten. Husk at kvinnelig og mannlig seksualitet ofte fungerer veldig forskjellig. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...