Gå til innhold

Kunne du likt å se en annen dame med mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du likt å se mannen din bli sugd eller ha sex med ei anna dame?

Fruen i huset fantaserer mye om dette. Det er ikke snakk om trekantsex, men bare se på.

Anonymkode: 26d2d...113

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, absolutt ikke. 

Anonymkode: 0e18d...4a2

• Liker 3
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg kunne ikke tenke meg å bare være tilskuer, det tenner ikke meg, men det er alltids noen som liker det også ☺️

Skrevet

Jeg ble spurt av kona en gang som hadde lyst, jeg personlig måtte være ærlig å si at jeg ikke var komfortabel med det.

Det var vel det som beskrives om cuckolding vi hadde en del diskusjoner om det og ble enige om å ikke gjøre det, men så ett par år senere tok hun det opp igjen og da sa jeg at hvis hun virkelig vil dette, om dette er noe hun vil utforske så skal ikke jeg stå i veien for det.

Men det blir uten meg involvert så jeg ba om skillsmisse og tror ikke hun var forbedredt på den, men jeg sa bare at jeg vil ikke leve i ett sånt forhold jeg takler ikke det mentalt.

Dømmer ingen som får det til å funke men det er ikke for meg så jeg valgte heller skillsmisse.

Anonymkode: eafd9...6d9

• Liker 9
Skrevet

Jupp, men jeg vil gjerne ha muligheten til å bli med og. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kunne du likt å se mannen din bli sugd eller ha sex med ei anna dame?

Fruen i huset fantaserer mye om dette. Det er ikke snakk om trekantsex, men bare se på.

Anonymkode: 26d2d...113

Ja! 
gift, 40. 

Anonymkode: 58caa...e6d

Skrevet

Nei, det tenner meg overhodet ikke.

Anonymkode: 7b9f0...309

• Liker 8
Skrevet

Ja👍

Anonymkode: 3a476...049

• Liker 1
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke likt 

• Liker 6
Skrevet

Det er en fantasi jeg har, og er ofte deg jeg tenker på når jeg har sex med han, og det som får meg til å komme. 

Men jeg kommer IKKE til å fortelle han at jeg fantaserer om det, for jeg tror seriøst ikke jeg hadde taklet og sett det i virkeligheten. 

Anonymkode: 063f8...646

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er en fantasi jeg har, og er ofte deg jeg tenker på når jeg har sex med han, og det som får meg til å komme. 

Men jeg kommer IKKE til å fortelle han at jeg fantaserer om det, for jeg tror seriøst ikke jeg hadde taklet og sett det i virkeligheten. 

Ikke *deg jeg tenker på, men *det. 😉

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg ville likt å se ham knulle en annen, men kanskje litt annet? 😁 Han drømmer selv om å se meg med andre menn.

Anonymkode: 73b4c...923

Skrevet

Nei :sukk:

Anonymkode: 56836...ecf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det tror jeg er cluet med mange fantasier, egentlig. At det kan være digg å tenke på men at det mest sannsynlig ikke hadde blitt vellykket i virkeligheten. 

Anonymkode: 7b9f0...309

• Liker 4
Skrevet

Dama til eks sjefen min prøvde seg på meg for mange år siden. Jeg sluttet i jobben! Eks sjefen min sa unnskyld til meg etter de to slo opp.. han fortalte hun ofte ville ha med en annen dame. Han syns det var veldig slitsomt å ha to damer samtidig. 

Jeg er glad for å jeg kom meg vekk!

Anonymkode: 56836...ecf

• Liker 3
Skrevet

NEI!

Hvorfor i alle dager er dette pirrende? Har vært utsatt for utroskap i to forhold og det gjorde så sjelelig og psykisk vondt. Derfor kan jeg ikke fatte slike ønsker fra en partner. Dersom jeg finner en ny mann, er sex kun forbeholdt oss to med hverandre.....

Anonymkode: 80c9c...f7d

• Liker 5
Skrevet

Nei, men hvis hun har bedd på sine knær for å få oppleve en BBC, så har vi tatt en tur til London🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...