AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Del Skrevet 20. oktober 2021 Jeg må alltid ha med meg min egen pute når jeg skal ligge på hotell. Ellers får jeg ikke sove godt. Er det bare jeg som har det sånn? Dere som jobber på hotell, synes dere det er spesielt når gjester har med egen pute? Anonymkode: 6a2fe...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 20. oktober 2021 #2 Del Skrevet 20. oktober 2021 Jeg gjør også det! De lefsene de har å tilby på hotellene gir absolutt ingen støtte og det er deilig med eget putetrekk som jeg vet at ingen andre enn jeg har brukt og som lukter litt som hjemme. 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Del Skrevet 20. oktober 2021 kira87 skrev (Akkurat nå): Jeg gjør også det! De lefsene de har å tilby på hotellene gir absolutt ingen støtte og det er deilig med eget putetrekk som jeg vet at ingen andre enn jeg har brukt og som lukter litt som hjemme. 😇 Jeg har motsatt problem. Synes ofte putene er så fluffy og svære at jeg får altfor ekstrem knekk på nakken. Jeg liker å knøvle sammen enden på puta og dytte den under nakken, men det er helt umulig med dissa stinne, marshmallowsene de ofte har på hotell. Anonymkode: 844dd...c4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 20. oktober 2021 #4 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har motsatt problem. Synes ofte putene er så fluffy og svære at jeg får altfor ekstrem knekk på nakken. Jeg liker å knøvle sammen enden på puta og dytte den under nakken, men det er helt umulig med dissa stinne, marshmallowsene de ofte har på hotell. Anonymkode: 844dd...c4b Da har vi nok bodd på forskjellige hotell. 😅 Men poenget må jo fortsatt være at det beste er å ta med sin egen pute så fremt man har plass til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har motsatt problem. Synes ofte putene er så fluffy og svære at jeg får altfor ekstrem knekk på nakken. Jeg liker å knøvle sammen enden på puta og dytte den under nakken, men det er helt umulig med dissa stinne, marshmallowsene de ofte har på hotell. Anonymkode: 844dd...c4b Jeg har samme problemet. Anonymkode: 3a26f...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #6 Del Skrevet 20. oktober 2021 Hotellputer er kjent for å være enorme, er de ikke det da? Jeg elsker det. Bruker to puter her hjemme når jeg skal sove 😛 Anonymkode: ef0e2...eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. oktober 2021 #7 Del Skrevet 20. oktober 2021 Angrer på jeg ikke tok med puta mi nå sist jeg var på hotell🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #8 Del Skrevet 20. oktober 2021 Jeg skulle gjerne heller tatt med meg hotellputene hjem, de er som regel store og deilige. Hender jo man støter på det motsatte, puter som bare er luft. Men jeg tar ikke med egen pute på hotellet tilfellet det skulle være sånn. Som regel finner man en ekstra pute i skapet, eller kan be om en ekstra. Anonymkode: 61ddd...a25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #9 Del Skrevet 20. oktober 2021 Jeg reiser ingen sted uten tempurputa mi Anonymkode: 7aeb0...bd9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #10 Del Skrevet 20. oktober 2021 Skjønner ikke dere som vil ha store, myke puter. Det er jo helt grusomt å sove på! Heldigvis er det altså ikke bare jeg som tar med egen pute, så det skal jeg fortsette med! TS Anonymkode: 6a2fe...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 20. oktober 2021 #11 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg reiser ingen sted uten tempurputa mi Anonymkode: 7aeb0...bd9 Ikke jeg heller👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #12 Del Skrevet 20. oktober 2021 Jentungen og jeg har alltid egen pute med på hotell og på hytteturer. 😉 Anonymkode: 60839...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #13 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg må alltid ha med meg min egen pute når jeg skal ligge på hotell. Ellers får jeg ikke sove godt. Er det bare jeg som har det sånn? Dere som jobber på hotell, synes dere det er spesielt når gjester har med egen pute? Anonymkode: 6a2fe...7b1 Ikke snakk om at jeg legger hodet mitt ned på de nedspruta putene med sperm og annet, æsj! Har alltid med egen pute, jeg. Anonymkode: b8976...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #14 Del Skrevet 21. oktober 2021 Jeg jobber på hotell og gir langt faen i hva gjester tar med seg, MEN HVORFOR MÅ DERE ALLTID GLEMME IGJEN DEN JÆVLA PUTA?????????? Anonymkode: 35348...741 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #15 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 11.28): Jeg har motsatt problem. Synes ofte putene er så fluffy og svære at jeg får altfor ekstrem knekk på nakken. Jeg liker å knøvle sammen enden på puta og dytte den under nakken, men det er helt umulig med dissa stinne, marshmallowsene de ofte har på hotell. Anonymkode: 844dd...c4b Akkurat samme her! Elsker min klumpete, formbare pute. Anonymkode: 36ada...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #16 Del Skrevet 10. november 2021 Blir hotellputer og hotelldyner renset eller vasket mellom hver gjest? Hva med madrassene? Er det beskyttelseslaken mellom madrass og laken, og blir disse byttet mellom hver gjest? Anonymkode: a3de4...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #17 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir hotellputer og hotelldyner renset eller vasket mellom hver gjest? Hva med madrassene? Er det beskyttelseslaken mellom madrass og laken, og blir disse byttet mellom hver gjest? Anonymkode: a3de4...a9e Nei, var i hvert fall ikke sånn da jeg jobbet på hotell, bare helt vanlig sengeskift om det ikke var synlig skitt på dyne/pute, heller ikke noe ekstra beskyttelse på madrass. Anonymkode: e5764...3cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #18 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Blir hotellputer og hotelldyner renset eller vasket mellom hver gjest? Hva med madrassene? Er det beskyttelseslaken mellom madrass og laken, og blir disse byttet mellom hver gjest? Anonymkode: a3de4...a9e AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, var i hvert fall ikke sånn da jeg jobbet på hotell, bare helt vanlig sengeskift om det ikke var synlig skitt på dyne/pute, heller ikke noe ekstra beskyttelse på madrass. Anonymkode: e5764...3cc For å svare på innlegget: Bryr meg absolutt ikke om noen har med egen pute, så lenge de husker å ta den med igjen :-) På hotellet jeg jobber er det også vanlig sengeskift. Vi renser vel overmadrassene 2 ganger i året og vasker putene 2 ganger i året, men ellers vanlig sengeskift. Vi hadde sånn bomullsmatte (vet ikke om jeg skal kalle det tissematte?) i mellom overmadrass og laken i 2018 som vi byttet mellom hver gjest, men vi fikk tilbakemelding på at gjester kjente disse gjennom lakene så de syns det var ubehagelig og da slutta vi. Anonymkode: 87c7a...aa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #19 Del Skrevet 10. november 2021 Om jeg ikke liker puta så ringer jeg bare til resepsjonen, så sender de opp 2-3 ulike alternativer. Har heller aldri opplevd annet enn utmerket renhold. Så nei, gidder ikke ta med egen pute. Anonymkode: c7144...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 12. november 2021 #20 Del Skrevet 12. november 2021 Er litt "putesensitiv" selv (sliter faktisk litt med den puta jeg har sovet med her hjemme de siste dagene), men selv om jeg under normale omstendigheter reiser mye (er mer ute av landet enn hjemme) så har jeg aldri hatt behov for å ta med egen pute. Som nevnt ovenfor så er det bare å ringe til resepsjonen dersom den du ikke har skulle funke for deg. De har sannsynligvis mer å velge i enn de man har selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå