Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er pedagogisk leder i en bhg hvor jeg jobber med eieren. Ofte er det bare oss på jobb. Merker jeg takler det sult dårlig og går deppa store deler av arbeidsdagen. Blir dette bedre? Eieren gjør overhode ikke noe galt, jeg bare takler det ikke. 

Anonymkode: 2bb11...26b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke skrive noe om hva som er problemet? Da blir det lettere å svare.

Skrevet
minister-mio skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke skrive noe om hva som er problemet? Da blir det lettere å svare.

Bare det å jobbe med øverste sjef og føle på det. Uten at jeg vet helt hvorfor. Hun er ikke sjefene eller noe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare det å jobbe med øverste sjef og føle på det. Uten at jeg vet helt hvorfor. Hun er ikke sjefene eller noe. 

Føle på å jobbe med øverste sjef? Hva føler du da? Redd for å gjøre noe feil liksom?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er pedagogisk leder i en bhg hvor jeg jobber med eieren. Ofte er det bare oss på jobb. Merker jeg takler det sult dårlig og går deppa store deler av arbeidsdagen. Blir dette bedre? Eieren gjør overhode ikke noe galt, jeg bare takler det ikke. 

I så tilfelle er det noe galt med deg. 

Anonymkode: 3142f...602

• Liker 6
Skrevet

Okai, her virker det som du må jobbe litt med deg selv. Tenk mindre på henne som en sjef og mer som en kollega og kanskje en ressurs for deg. Det er ganske vanlig å jobbe med sin nærmeste leder og ikke noe man burde gå og synes er dritt "bare fordi"...

Høres forøvrig rart ut at bare styrer og 1 ped-leder er på jobb i en bhg, hva slags liten bhg er dette? 

Anonymkode: a9d38...30d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres forøvrig rart ut at bare styrer og 1 ped-leder er på jobb i en bhg, hva slags liten bhg er dette? 

Kanskje familiebarnehage?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Okai, her virker det som du må jobbe litt med deg selv. Tenk mindre på henne som en sjef og mer som en kollega og kanskje en ressurs for deg. Det er ganske vanlig å jobbe med sin nærmeste leder og ikke noe man burde gå og synes er dritt "bare fordi"...

Hun er assistent og eier, jeg er pedagogisk leder og dermed egentlig hennes leder. Jeg kjenner jeg naturligvis må jobbe med meg selv ja. 

Skrevet

Kan det være det at du vet hun er eier men at du synes det er "ekkelt" å sjefe over henne?
Kan skjønne deg. Men da burde du jobbe med deg selv. Som en skriver her oppe. Tenk på henne som en ressurs.  Er du som har utdannelsen og må være hennes veileder. Sånn er det bare. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...