AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Hva anbefales til slapsevær for en liten en som akkurat har begynt å gå? Cherrox, dock boots, noe annet? Anonymkode: fe879...c67
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva anbefales til slapsevær for en liten en som akkurat har begynt å gå? Cherrox, dock boots, noe annet? Anonymkode: fe879...c67 Ikke kjøp Cherrox eller dock boots eller lignende De er for stive for en ettåring. Kjøp noen vinterstøvlettee i GORE-TEX eller lignende, med borrelås. Ala dette: https://www.skoringen.no/ecco-barnestovletter-bordeaux-76480160229-urban-min?productid=5621520573 Anonymkode: de953...13f
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 Kjøp Goretex sko. Mye lettere å gå med enn cherrox o.l Har brukt Ecco, Superfit og Viking til mine. Ecco og Superfit er litt lettere enn Viking, men Superfit kan føles litt stive. Du bør nesten prøve deg fram til hva som passer ditt barn best. Anonymkode: 0c269...78b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Skrevet 20. oktober 2021 Viking termo er lette og varme. Syns de er bra nok. Skjønner ikke hvorfor man må ha goretex i tillegg. Anonymkode: a2ca0...453
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Viking termo er lette og varme. Syns de er bra nok. Skjønner ikke hvorfor man må ha goretex i tillegg. Anonymkode: a2ca0...453 Goretex er godt nok til de minste. De er ikke så mye ute at de rekker å bli søkkvåte gjennom. Og kjøper man av et godt merke er de vanntette nok. Cherrox sitter gjerne ikke godt nok på foten og fører til at de subber når de går. Dock Boots sitter litt bedre på foten, men uansett tyngre enn Goretex Anonymkode: 0c269...78b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #6 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Goretex er godt nok til de minste. De er ikke så mye ute at de rekker å bli søkkvåte gjennom. Og kjøper man av et godt merke er de vanntette nok. Cherrox sitter gjerne ikke godt nok på foten og fører til at de subber når de går. Dock Boots sitter litt bedre på foten, men uansett tyngre enn Goretex Anonymkode: 0c269...78b Skjønner ikke at man kan få noe som er lettere enn viking termo, vanntette, og som tåler -40 . Fikk beskjed i barnehagen at man må ha goretex i tillegg, derfor jeg skriver det sånn. Ene ungen er litt bred i føttene og liker ikke stramme sko heller. Anonymkode: a2ca0...453
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #7 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Skjønner ikke at man kan få noe som er lettere enn viking termo, vanntette, og som tåler -40 . Fikk beskjed i barnehagen at man må ha goretex i tillegg, derfor jeg skriver det sånn. Ene ungen er litt bred i føttene og liker ikke stramme sko heller. Anonymkode: a2ca0...453 I vår barnehage fikk vi beskjed om at de minste trenger kun Gore tex sko. Jeg hadde allerede skaffet Dock Boots, jeg satte de i bhg, men ble ikke brukt. Viking Thermo er lette ja, men de er kraftige og klumpete og sitter ikke så godt på foten for alle. Jeg syns barn subber mye i disse, mer enn f eks Dock Boots. Gore tex puster jo også bedre. Anonymkode: 0c269...78b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå