Gå til innhold

Faren til vennines barn, klyper de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne klager til meg at faren stadig klyper barna som er små på kinnet når han er irritert.. skal jeg melde fra til bv?

Anonymkode: 22947...d3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faren hennes eller faren til barna? Koseklyp eller irritert klyp? Ser for meg at det vil lage merke og det må jo meldes.

Anonymkode: 5a238...b34

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Faren hennes eller faren til barna? Koseklyp eller irritert klyp? Ser for meg at det vil lage merke og det må jo meldes.

Anonymkode: 5a238...b34

Vond klyp..

Skrevet

Ja jeg tenker det. Man blir irritert på små barn! Jeg har en treåring og har ikke tall for hvor mange ganger jeg i kampens hete har lurt på hva som vil skje om jeg kaster han av verandaen. Men likevel skal man trekke pusten, telle til ti og skru på det pedagogiske smilet. Barna mener jo ikke noe vondt. Ja, barna må irettesettes og bli fortalt hva de gjør galt. Ja, barn trenger litt kjeft innimellom. Men man skal aldri, aldri røre dem med intensjon om å gi dem vondt!! Denne faren trenger veiledning for å lære å håndtere irritasjonen sin.

Anonymkode: 525e5...d51

• Liker 4
Skrevet

Ja det syntes jeg du bør melde til barnevernet 

• Liker 3
Skrevet

Ja, dette er vold og bør meldes. Han bør lære seg bedre metoder.

Anonymkode: 314ba...d93

• Liker 4
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, dette er vold og bør meldes. Han bør lære seg bedre metoder.

Anonymkode: 314ba...d93

Han har nå sagt at barna lyver 

Skrevet

Hvis jeg forstår riktig er dette er barnas bestefar? Da tenker jeg din venninne må si ifra at det ikke er greit og heller holde barna borte fra han hvis han ikke skjerper seg.

Anonymkode: 8aa0a...4a4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han har nå sagt at barna lyver 

Det får evt barnevernet vurdere tenker jeg. Hva sier din venninne til dette? Har hun snakket med barnefaren?

Anonymkode: 3d30a...31a

• Liker 1
Skrevet

Onkelen pleide å klype meg i kinnene på tull nåe jeg var liten. Det var vondt og jeg var livredd han! 

Anonymkode: 93acd...7f5

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke gi faren beskjed om at her i Norge er det ulovlig å klype, daske og slå barn? 
Gi klar beskjed om at det blir meldt til BV om det ikke umiddelbart tar en stopp 

Anonymkode: 9d1d2...b5f

• Liker 1
Skrevet

Venninnens far eller barnas far?

Det er jo en form for vold/fysisk avstraffelse og ikke lov i Norge selv om det kanskje oppfattes som lite alvorlig av noen. Om hun ikke klarer å sette en stopper for det ASAP ville jeg absolutt meldt. Tenker kanskje man bør gjøre det uannsett ,hva annet er en person som klyper småunger i stand til å gjøre av dårlig oppførsel mot dem liksom? Stakkars barn. 

Anonymkode: 992c6...6c4

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja jeg tenker det. Man blir irritert på små barn! Jeg har en treåring og har ikke tall for hvor mange ganger jeg i kampens hete har lurt på hva som vil skje om jeg kaster han av verandaen. Men likevel skal man trekke pusten, telle til ti og skru på det pedagogiske smilet. Barna mener jo ikke noe vondt. Ja, barna må irettesettes og bli fortalt hva de gjør galt. Ja, barn trenger litt kjeft innimellom. Men man skal aldri, aldri røre dem med intensjon om å gi dem vondt!! Denne faren trenger veiledning for å lære å håndtere irritasjonen sin.

Anonymkode: 525e5...d51

😂 Kjenner meg igjen.

Men ja, burde ikke klype barn 😳

Anonymkode: ec2fb...51f

Skrevet

Dette bør hun få slutt på. Samtidig synes jeg det er fint om du melder det videre, for barn skal ikkr gå rundt å være redd faren sin. 

Anonymkode: 4167e...6f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...