AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg har en bekjent/venninne som jeg liker ganske godt og kunne tenkt meg å tilbringe mer tid med henne. MEN vi har ganske forskjellige meninger om et tema jeg brenner for og hun er interessert i. SÅ forskjellig mening at jeg anser henne som et litt dårlig menneske på grunn av meningen hennes. Men, så lenge vi ikke snakker om temaet/bare kommer så vidt inn på det så går det helt fint og vi har det hyggelig sammen. Problemet er at hun har en tendens til å ta opp temaet. Noe sier meg hun har lyst å provosere og komme inn på en diskusjon, men så langt har jeg raskt fått samtalen over på noe annet. Hvordan kan vi omgås uten å snakke om det temaet? Hvordan kan jeg si at vi ikke bør snakke om det? Anonymkode: 70ded...e19
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Kan du ikke bare si det da? At dere er så uenige om akkurat dette at du ikke ser at det er hensiktsmessig å snakke om det og dere får være enige om å være uenige. Anonymkode: 5f7cb...e8e 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan du ikke bare si det da? At dere er så uenige om akkurat dette at du ikke ser at det er hensiktsmessig å snakke om det og dere får være enige om å være uenige. Anonymkode: 5f7cb...e8e Dette. Bare si det rett ut. "Vi har så ulike meninger om dette her, det kommer ingenting godt utav at vi diskuterer det. Så la oss bare la det ligge." Anonymkode: b43c5...8ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå