Gjest Tenk positivt Skrevet 20. oktober 2021 #1 Del Skrevet 20. oktober 2021 Voksen dame,nærmer meg femti.nokså nyinnflyttet og ønsker å bli kjent med andre damer for sosiale sammenhenger.er samboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ntrane Skrevet 20. oktober 2021 #2 Del Skrevet 20. oktober 2021 5 minutter siden, Tenk positivt said: Voksen dame,nærmer meg femti.nokså nyinnflyttet og ønsker å bli kjent med andre damer for sosiale sammenhenger.er samboer. Hei. Sjekk facebook etter grupper for slikt. Det var slik jeg fant nye venner i Oslo. Bare et tips ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenk positivt Skrevet 20. oktober 2021 #3 Del Skrevet 20. oktober 2021 ntrane skrev (Akkurat nå): Hei. Sjekk facebook etter grupper for slikt. Det var slik jeg fant nye venner i Oslo. Bare et tips ♥️ Takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 23. oktober 2021 #4 Del Skrevet 23. oktober 2021 Rogaland er stort, da. Med en stor fjord som deler fylket i to. Kanskje du bør spesifisere området litt mer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå