AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg er i uke 34 og i løpet av svangerskapet har jeg i større og større grad måtte planlegge livet mitt ut ifra hvor det finnes do, for jeg opplever å vøre hyppig tissetrengt og få helt panikk for å tisse på meg offentlig. Jeg kjenner liksom ikke igjen eget tisse-mønster og det kan plutselig gå kun 30 min mellom dobesøk, og det er det som gir meg helt angst. Nå føler jeg livet har blitt begrenset til at hver gang jeg skal gå tur med hunden, på shopping, ta kollektivt, møte venner etc. må jeg ha en plan for hvor jeg kan tisse. Er det noen som har det likt? Eller har noen tips? Bleier? Tankemønster? Anonymkode: 958bd...a48
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Skriv ned når du tisser, forsøk å holde deg lengre og lengre slik st blæren ikke blir så følsom for volum. Anonymkode: bc4ad...fca 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 Kan det hende at du ikke får tømt skikkelig når du tisser? Prøv "dobbeltissing", at du tisser, reiser deg og så setter deg igjen og ser om det er noe mer. Ville kjøpt noen truseinnlegg og brukt i tilfelle. De holder jo ikke så mye men fanger opp dråper og det hjelper kanskje litt på stresset? Anonymkode: c6e4e...d97 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg forstår deg så godt! For meg kan det godt gå 5 min før jeg må tisse igjen.. Det føles som om blera er full selv om det bare kommer noen dråper. Jeg har også vondt etter at jeg har tisset. Jeg har testet gjentatte ganger for urinveisinfeksjon, men får aldri utslag på det. Jeg har også litt urinlekkasje og må bruke truseinnlegg som jeg skifter flere ganger om dagen. Håper alt dette bedrer seg når ungen er ute! Anonymkode: 62558...791
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 tena har sånne bleietruser, de er relativt tynne og diskrete, og kan jo gi deg en sikkerhet i mellomtiden. skulle uhellet være ute, så holder de deg helt trygg og fanger opp lekkasjen. så er de bare å rive opp i siden på bleiene, på et toalett hvis du er uheldig. dette kan jo kanskje være behjelpelig slik at du ikke trenger å stresse med det. bleiene kan jo med fordel brukes like etter fødselen også, mange som foretrekker bleietruser da. Anonymkode: dceb5...f51
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #7 Skrevet 21. oktober 2021 Det er helt normalt ts. Er hormonene som gjør det + press på blæra 🙂 Helt grusomt. Det vil hjelpe etterhvert som babyen legger seg på plass og går over etter fødsel. Anonymkode: 2c03a...ea4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå