Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, en bekjent sa hele tiden før noe ala «vi er ikke kjærester» når jeg spesifikt spurte og nevne damen han hadde datet i flere måneder. Mens nå som jeg har født så er det «jeg og kjæresten» i sammenhenger jeg ikke spør etter engang.

Er ikke det sånn klassisk usikkerhetstegn? Hører til historien at jeg var veldig betatt av han, skal ikke legge noe skjul på det så det kan godt hende jeg overtolker dette.

var aldri snakk om at det kunne bli oss, selvom jeg tror vi trivdes i hverandres selskap bare.

Anonymkode: 0a558...2dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg jo da bare tolket som at de datet, men nå har blitt enige om å bli kjærester. 

Tror du det er det at du har født som har ført til denne endringen i deres sivilstatus?

Anonymkode: 13b5a...653

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det ville jeg jo da bare tolket som at de datet, men nå har blitt enige om å bli kjærester. 

Tror du det er det at du har født som har ført til denne endringen i deres sivilstatus?

Neinei, men måten man før bortforklarte det på til at det nå er «dama mi» sånn midt i fleisen. Var bare rart at han før på liv og død skulle ha det til at de ikke var kjærester selv når jeg sa «nå har dere holdt på lenge da». Kom på nå at han da svarte «er bare en sommerflørt».

Skrevet

Han er nok kjempeforelsket i deg. Men nå når du har blitt mor med en annen mann, så må han bare innse at alt håp er borte, med mindre dere går fra hverandre.
Da skal du se at de plutselig bare er på "flørteren" igjen.

Anonymkode: 89ff3...937

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er nok kjempeforelsket i deg. Men nå når du har blitt mor med en annen mann, så må han bare innse at alt håp er borte, med mindre dere går fra hverandre.
Da skal du se at de plutselig bare er på "flørteren" igjen.

😂😂😂 

Hvor i alle dager leser du "kjempeforelsket" i det ts beskriver lurer jeg på? 

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Neinei, men måten man før bortforklarte det på til at det nå er «dama mi» sånn midt i fleisen. Var bare rart at han før på liv og død skulle ha det til at de ikke var kjærester selv når jeg sa «nå har dere holdt på lenge da». Kom på nå at han da svarte «er bare en sommerflørt».

Det skjer jo ofte det, at en romanse starter som en sommerflørt, men det utvikler seg etterhvert som man ser at man virkelig liker hverandre :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

😂😂😂 

Hvor i alle dager leser du "kjempeforelsket" i det ts beskriver lurer jeg på? 

Jeg tok meg litt kunstnerisk frihet 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...