Gå til innhold

Når du skal ha sex. Tenker du mest på gi eller få?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med en mann og der var det tanke på seg selv. Skuffende. Får inntrykket av at det er mange egoister. 

Anonymkode: 0ce11...2c3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde sex med en mann og der var det tanke på seg selv. Skuffende. Får inntrykket av at det er mange egoister. 

Sex er best når det er godt for begge. Og personlig synes jeg det er givende å gi også, det er jo pirrende å se partners nytelse også, og sexen blir jo bedre. 

For min del trenger det ikke å være så himla fancy for at det skal være bra, men litt innlevelse og tanke for den andre parten må det være. Lite er så skuffende som dårlig sex og en sexpartner som bare tenker på seg selv. 

Skrevet

Synes det beste er at man overhodet ikke må tenke over om man gir eller får, fordi det helt naturlig varierer. Jeg tenker at det allerede er skjevfordeling på å gi og få når man begynner å tenke over slikt. 

Ja det er mange egoister. Mange menn som tror vi kvinner er så overlykkelig over å tilfredsstille dem at det er den tilfredsstillelse vi trenger. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker mest når vi bare er ett og det føles som vi flyter på en sky.

Hvis det gir mening 😅

Anonymkode: 3defb...4b3

• Liker 4
Skrevet

Sex er noe kvinner gir og menn får....

Anonymkode: 1ba48...078

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dessverre tror noen det. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

🙄

Skrevet

Jeg gir. Tenker det skal være godt for han. Om han er riktig person, gir han tilbake. 

Skrevet

Tenker det er noe vi gjør sammen.

Anonymkode: 84b4b...bfa

• Liker 1
Skrevet

Vi gir hverandre.

Anonymkode: 2bd1e...2d0

• Liker 1
Skrevet

Man skal jo være en gentleman. Damene først👍

Skrevet

Det kommer an på. Noen ganger vil jeg bare ta henne. Knulle henne hardt og brutalt til jeg kommer. Andre ganger vil jeg bruke lang tid, binde henne fast, holde henne på kanten i en evighet.

Min tenning ligger i hennes nytelse, og heldigvis tenner hun på når jeg bruker henne for min egen nytelse, så vel som når vi tar oss god tid til hverandre.

Skrevet

Variasjon på hver sin gang eller i felleskap. Det er såå utrolig deilig og beroliggende å bare motta nytelse... sånn nå er det din tur til å være dronning🥰

Skrevet

Å få! Alt jeg tenker på er å få stappet den kølla mi inn, pumpe pumpe og ahh ut med ladningen. Dessverre..

Anonymkode: 674fb...93b

Skrevet

En må ta ansvar for egen nytelse.  Så lenge jeg får "komme" gir jeg blaffen i henne.

Anonymkode: 9292a...c01

Skrevet

Jeg tenker at vi har sex, ikke at vi gir og får.

Anonymkode: dd81d...8f5

• Liker 1
Gjest Jmcclane
Skrevet

Tenker mest på at det skal være en fin opplevelse for begge

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg liker mest når vi bare er ett og det føles som vi flyter på en sky.

Hvis det gir mening 😅

Anonymkode: 3defb...4b3

Helt enig! For meg og kjæresten er sex og følelser sterkt knyttet sammen. Vi kan nyte både rolig og vill, dyrisk sex, men lidenskapen er på plass uansett og vi nyter og gir til hverandre. Jeg har aldri opplevd vaginale orgasmer før jeg møtte ham (og jeg nærmer meg 40 år!), så jeg støtter at hjernen er den viktigste erogene sonen. 

Anonymkode: 41c8d...f90

• Liker 1
Skrevet

Jeg er opptatt av samspillet mellom oss og partners reaksjon på det jeg gjør enten det er bdsm eller vanilje.

Nå er det snart 5 år siden og jeg slet litt med å komme også og burde nok rette fokuset mer mot egen nytelse.

Sex er veldig sjelden i livet mitt så det kan bli litt overveldende når det skjer.

Hvordan dette kommer til å arte seg nå vet jeg ikke, jeg fungerer greit for hånd.

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

På en måte ja.

Jeg tror kvinner har større glede av å gjøre mannen opphisset og kåt enn motsatt. En mann er ikke opptatt i samme grad av å ha makt over kvinnens følelser på denne måten, tror jeg. 
Det er en naturlig forskjell. Det er bare et uttrykk for kvinnen og mannens seksualitet.

Det naturlige for meg er å tenke mest på meg selv. Jeg blir besatt av å få så mye som mulig fra henne, å nyte henne på alle mulige måter, for min egen del. I handling fører det til at jeg vil nyte henne så godt og så lenge som mulig. Det er også til hennes fordel. Jeg ønsker ikke å kjøre kuken inn i henne for å få det overstått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...