Gå til innhold

Venninnen snakker om penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 9 år ringte en venninne for å høre om hun ville komme på besøk. Hun setter venninnen på høytaler slik at jeg hører og venninnen sier at hun må høre med faren sin. Deretter sier hun "han sitter opptatt med penisen sin...eller en stang"

Min datter forteller at venninnen  bruker ord som penis og sex på skolen og jeg merker at datteren min synes dette er veldig ubehagelig.

Hva gjør man?

Anonymkode: f0e0f...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ikke helt bra ut..

Anonymkode: 1d093...9c8

• Liker 4
Skrevet

Er du bekymret for overgrep så melder du bekymring til barnevernet og politiet, samt involverer skolen.

Anonymkode: 1c54f...b0c

• Liker 1
Skrevet

Sånn er barn, noen mer enn andre 🤷 datteren din kan jo prøve å formidle at hun ikke er komfortabel med så mye sex og penis prat, utover det er det vell ikke så mye man kan gjøre. 

• Liker 1
Skrevet

Troll🎃

Anonymkode: a1602...21c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Troll🎃

Anonymkode: a1602...21c

Jeg er dessverre ikke noe troll, trodde ikke mine egne ører.

Anonymkode: f0e0f...e40

Skrevet

Ikke sikkert 9-åringen helt har ordforrådet for å si hva hun vil si og vare bruker det som for din datter er stygge ord. Barna mine har også flere barn i nærheten som når de bare er blant barn/ungdom har en helt horribelt språkbruk, mens blant voksne prater pent. Jeg har kommet inn og hørt ett og annet over høytalere.  De tenker overhodet ikke over at andre synes ord er støtende. Andre igjen bare liker å si ting som er litt tabu.

Andre barn er helt oversensitive til sånne ord (har en sånn datter) og hauser seg veldig opp over alle sånne ord for kroppsdeler, undertøy,++, men ville aldri tørre å si noe til venber, for pinlige ord)

Anonymkode: abbbf...585

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...