Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har jobbet med en fyr som har kjæreste , det har jeg også. Han byttet firma for ca et halvt år siden, og jeg har ikke sett han siden det. Vi jobbet sammen kanskje annenhver uke max i 2 mnd, men etter det skiftet han jobb og  møttes nå på en seminar. Han fortalte meg at han ikke vet samboeren som han er sammen med nå er den rette, at han egentlig vil ut av forholdet, han gikk veldig i detaljer. Snakket om at han opplever seksuell tiltrekning til andre etc. delte åpenlyst ting som jeg egentlig ikke spurte om å få vite. Vi er heller ikke «nære venner».. tror ærlig jeg/vi ikke kunne vært venner da han er min “type” fyr. Alltid vært  tiltrukket av han.

Han spurte også mage spørsmål om mitt forhold, om jeg tror det er han jeg ender opp med etc. Spurte hvordan jeg ser for meg fremtid med barn etc. Vi snakket i 4 + timer..Nå etter denne veldig lange samtalen har jeg nesten følt et behov for å «holde meg unna» under seminaret da jeg ikke ønsker å vekke følelser i meg selv. Han er den sosiale typen, så mye mulig det bare var en måte å holde samtalen gående på. Oppå dette har kommenterer han mye stories jeg legger ut på Instagram... jeg har tenkt at han gjør det med alle... Jeg stusser på er at han nesten unngår meg nå.. plutselig tar meg på skuldra og kommenter et eller annet og går videre. 

Jeg har egentlig lyst å konfrontere å spørre hva han tenker , egentlig, fordi jeg er ikke så komfortabel med å jobbe med han senere om det skulle være gjensidig tiltrekning.. Jeg blir litt stressa rundt han- til tross for at jeg har kjæreste og er veldig glad i han.

Hva tenker dere? Er han bare vennlig og åpen eller er han keen på et eller annet? Syntes dette er merkelig oppførsel. 

Anonymkode: 93dd3...4eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lyst på en sånn fyr? Med tanke på hvordan han henvender seg til deg selv om han har dame?

Jeg ville ikke hatt noen som snakker sånn om meg til andre. Mulig de ikke er riktig for hverandre, men da får han finne ut av det med sin partner. I hvert fall før han sjekker markedet hos andre. 

Anonymkode: d77d7...193

• Liker 7
Skrevet

Du bør uansett holde deg unna. Har du lyst til å være sammen med noen som forteller om deg og deres forhold til hvem som helst på et hovedarrangement? Tror ikke det...

Anonymkode: 1e4ea...70d

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du bør uansett holde deg unna. Har du lyst til å være sammen med noen som forteller om deg og deres forhold til hvem som helst på et hovedarrangement? Tror ikke det...

JOBBarrangement skulle det være 

Skrevet

Få skikk på deg selv og finn ut av forholdet du er i før du tenker så mye på en annen

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han fortalte meg at han ikke vet samboeren som han er sammen med nå er den rette, at han egentlig vil ut av forholdet, han gikk veldig i detaljer. Snakket om at han opplever seksuell tiltrekning til andre etc. delte åpenlyst ting som jeg egentlig ikke spurte om å få vite. Vi er heller ikke «nære venner».. tror ærlig jeg/vi ikke kunne vært venner da han er min “type” fyr.

Så din type fyr er han komplette idioten som går på seminar og forteller detaljert om hvor dårlig forholdet hans er til en kollega som han ikke en gang kjenner kjempegodt? Du har merkelig smak.

Ja, det er mulig at han liker deg. Da driver han i så fall sjekking ved å fortelle om problemene hjemme. Noen gjør det. Da høres det i så fall ut som om han tenker at du har lav selvfølelse. Hadde du hatt høyere standard så hadde du blitt mer imponert hvis han sa at samboeren var bra hun, men du var spesiell. Hvem i all verden har lyst til å bli valgt fordi forholdet man er i er helt forferdelig?

Hvis du fremdeles mener det er et kvalitetstrekk at han forteller om problemer i forholdet til deg; se for deg at du og han blir sammen. Etter noen år får dere også problemer, det gjør alle på et eller annet tidspunkt. Er det da OK for deg at han forteller om det til en kollega på et seminar? En dame som tror han flørter med henne?

• Liker 7
Skrevet

En fyr i forhold som forteller deg at han har lyst til å ligge med andre? Altså ikke BARE deg. Om du har lyst til å dumpe kjæresten din for å være én av liggene hans, så kjør på. Synes du det er verdt det? Han er ikke ute etter en kjæreste. Han sier at han tenner seksuelt på andre. Deg OG andre. Dvs at han også kommer til å ligge med andre når han ikke ligger med deg. Og da står du der uten elsker og kjæreste. Om han er keen? Ja, han er keen på et ligg.

Anonymkode: ae638...2e8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva tenker dere?

Jeg tenker OMG, her har du virkelig en sjanse til å syke dypere enn du allerede befinner deg - grip den!

Neida.

Men jeg må si jeg lurer på hva er det med dere damer her inne som - hver gang dere ser en mann som, ikke bare viser at, men flasher at, han er en dårlig mann - så bare må dere prøve å få tak i han.

Jeg ser det her inne i trådene også. Hver gang det er en OK mann som skriver noe, så er han nærmest usynlig, får i beste fall et tørt og avbalansert svar.

Men hver gang det er en av de stakkarslige, hjelpesløse eller bent frem drittsekkene, som skriver, så kaster damer seg over disse og trådene varer i hundre år.

Er det fordi dere er vokst opp med drama?

At livet blir kjedelig uten konstant pønsking på om han eller han er interessert, skal han snart gå fra kona, er det trøbbel i ekteskapet, tror dere han fantaserer om meg når han har sex med kona, tror dere han er utro mot meg, bør jeg kjøre etter han, bør jeg overvåke telefonen hans, bilen hans, bør jeg troppe opp hos henne jeg tror er elskerinnen hans, ups nå gjorde jeg det plutselig, og oisann jeg ble politianmeldt fordi jeg ga henne bank, la meg heller gå tilbake til å sitte klistret til diverse sosiale apper og nistirre på når folk logger seg av og på, for deretter å sende sinte meldinger om hvorfor de er har vært pålogget i ti minutter, men likevel ikke svarer meg, eller jeg kan dra på byen og ups der var jeg visst utro, bør jeg eller bør jeg ikke fortelle mannen om det, bør jeg fortelle at han ikke er far til sønnen min, eller jeg kan gå på fest og ups der ble jeg visst så full at jeg spøy og tisset på meg etter å ha gnidd meg opp etter alle de mannlige festdeltagerne, og forsøkt å ødelegge et par ekteskap noen vennskap, og ødela hele festen for alle, og så videre og så videre og så videre, i det uendelige.

Jeg leste om en eller annen berte som drev og besøkte og skrev til en drapsdømt psykopat, og det ble snakk om hun ville gifte seg med han.

Ånei, det hadde hun ikke tenkt, hun hadde jo sin egen mann og små barn.

Javel, men å kaste seg etter denne psykopaten, det gjorde hun likevel, tross mann og små barn hjemme. 

Jeg lurer helt oppriktig på hva det er som skjer inni hodene på dere som holder på sånn.

Er det noe dere rømmer fra, og i så fall hva? Traumer? Lav selvfølelse? Kjedsomhet?

Eller er dere vokst opp med at drama er normalen?

Du behøver selvfølgelig ikke svare, men siden du spurte hva vi tenker, så svarte jeg nokså ærlig om hva det er jeg tenker. 

• Liker 2
Skrevet
~ m a u d e ~ skrev (4 timer siden):

Jeg tenker OMG, her har du virkelig en sjanse til å syke dypere enn du allerede befinner deg - grip den!

Neida.

Men jeg må si jeg lurer på hva er det med dere damer her inne som - hver gang dere ser en mann som, ikke bare viser at, men flasher at, han er en dårlig mann - så bare må dere prøve å få tak i han.

Jeg ser det her inne i trådene også. Hver gang det er en OK mann som skriver noe, så er han nærmest usynlig, får i beste fall et tørt og avbalansert svar.

Men hver gang det er en av de stakkarslige, hjelpesløse eller bent frem drittsekkene, som skriver, så kaster damer seg over disse og trådene varer i hundre år.

At livet blir kjedelig uten konstant pønsking på om han eller han er interessert, skal han snart gå fra kona, er det trøbbel i ekteskapet, tror dere han fantaserer om meg når han har sex med kona, tror dere han er utro mot meg, bør jeg kjøre etter han, bør jeg overvåke telefonen hans, bilen hans, bør jeg troppe opp hos henne jeg tror er elskerinnen hans, ups nå gjorde jeg det plutselig, og oisann jeg ble politianmeldt fordi jeg ga henne bank, la meg heller gå tilbake til å sitte klistret til diverse sosiale apper og nistirre på når folk logger seg av og på, for deretter å sende sinte meldinger om hvorfor de er har vært pålogget i ti minutter, men likevel ikke svarer meg, eller jeg kan dra på byen og ups der var jeg visst utro, bør jeg eller bør jeg ikke fortelle mannen om det, bør jeg fortelle at han ikke er far til sønnen min, eller jeg kan gå på fest og ups der ble jeg visst så full at jeg spøy og tisset på meg etter å ha gnidd meg opp etter alle de mannlige festdeltagerne, og forsøkt å ødelegge et par ekteskap noen vennskap, og ødela hele festen for alle, og så videre og så videre og så videre, i det uendelige.

Jeg leste om en eller annen berte som drev og besøkte og skrev til en drapsdømt psykopat, og det ble snakk om hun ville gifte seg med han.

Javel, men å kaste seg etter denne psykopaten, det gjorde hun likevel, tross mann og små barn hjemme. 

Jeg lurer helt oppriktig på hva det er som skjer inni hodene på dere som holder på sånn.

Er det noe dere rømmer fra, og i så fall hva? Traumer? Lav selvfølelse? Kjedsomhet?

Du behøver selvfølgelig ikke svare, men siden du spurte hva vi tenker, så svarte jeg nokså ærlig om hva det er jeg tenker. 

Men herregud 😂Føler dette er å dra den litt langt!! Det er forskjell på å være tiltrukket av noen til å være hodestups forelsket. Jeg har vært sammen med min samboer i mange år og vil skape en fremtid og et liv med han. 

Jeg har vært tiltrukket av andre samtidig som jeg har vært i forhold, men det betyr da selvsagt ikke at jeg utro av den grunn! For meg handler tiltrekning om karisma , noe denne fyren har mye av. Jeg syntes han er en morsom type, bortsett fra det han fortalte om kjæresten , som kom veldig ut av det blå. 
Jeg tror det er ganske vanlig med å føle på tiltrekning til andre innimellom. Til og med kjæreste har følt tiltrekning til andre men han gjør jo ikke noe med det fordi vi elsker hverandre og ser for oss at det blir oss to.  

Jeg syntes det er ubehagelig om jeg har tolket han riktig fordi da vet jeg ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til vedkommende når vi må jobbe sammen igjen! Det hadde vært lettere for meg om han bare dreit i å si alt det han sa.. fordi nå vet jeg ikke hvor jeg har fyren. Bør jeg snakke med han om dette eller ikke? 

Ts

Skrevet
~ m a u d e ~ skrev (5 timer siden):

Neida.

Jeg tror du trenger å bæsje. Alle innleggene dine oser av forstoppelse. Finnes masse lakserende midler på apoteket. 

Anonymkode: 44fcb...793

Skrevet

du har kjæreste? men du er tiltrukket han fordi han er din type? at han går kledd i samme mote som deg eller at han har samme frisyre? eller kanskje dere har jobbet tett sammen før? når du har allerede har kjæreste og er glad i han så er det ganske risky å sette det på prøve. han du snakker om gir antakeligvis hint at han vil sette igang en forhold med deg, men hva slags forhold? vil han eksprimentere seksuelt med noen nye damer? vil han prøve kjærligheten på nytt? alt dette må du ha i bakhodet dersom du ønsker å gå ut av forholdet ditt og inn i et nytt. 

Anonymkode: 24efe...d1a

Skrevet

Joda, denne pule rundt fyren vil garantert pule deg også. 
Og mange andre, likeså. 
Så hvis du vil ha denne kjekke karen, så kjør bare på.
Bare pass på, når han får stå 
At kondomen sitter godt på.

Anonymkode: 9941e...4aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...