Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over denne videoen og den er jo helt hysterisk morsom. Tuller mannen eller mener han det han sier?🤣

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han en kjent youtuber? Aldri hørt om eller sett han før. 

Anonymkode: 40611...d2e

Skrevet
Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Jeg kom over denne videoen og den er jo helt hysterisk morsom. Tuller mannen eller mener han det han sier?🤣

takker

han tror genuint på det han sier. Han er mislikt av kristen Norge har jeg hørt.

morsom fyr 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er han en kjent youtuber? Aldri hørt om eller sett han før. 

Anonymkode: 40611...d2e

Jeg vet ikke. Det har i alle fall vært mye blest om han.

Paprikamannen skrev (2 minutter siden):

takker

han tror genuint på det han sier. Han er mislikt av kristen Norge har jeg hørt.

morsom fyr 🙂

Én ting er religion, en annen er vrangforestillinger. Han sier, blant annet, at Halloween er satans nasjonaldag, at det går demoner i gatene, at demoner tiltrekkes gresskar, og at penger som brukes på masker og godteri fra Nille finansierer satanister. Han påstår at mange spedbarn stjeles og ofres den dagen, og at mange blir besatt av demoner. 😆

Skrevet

Han er seriøs, og mener det godt. Dessverre ser han ikke hvordan han faktisk framstår. Mye rart derfra.

Anonymkode: 11fc9...8aa

Gjest Kritisk
Skrevet

Stakkars Levi.Har du hørt om når satan prøvde å ta livet hans?

Skrevet
Gjenferdet skrev (7 timer siden):

Én ting er religion, en annen er vrangforestillinger. Han sier, blant annet, at Halloween er satans nasjonaldag, at det går demoner i gatene, at demoner tiltrekkes gresskar, og at penger som brukes på masker og godteri fra Nille finansierer satanister. Han påstår at mange spedbarn stjeles og ofres den dagen, og at mange blir besatt av demoner. 😆

OK da er han faktisk gal og lider av vrangforestillinger. Han trenger psykiatrisk hjelp.

Skrevet
Entern skrev (2 minutter siden):

OK da er han faktisk gal og lider av vrangforestillinger. Han trenger psykiatrisk hjelp.

Han er ikke helt riktig nei. 

Sett noen videoer av han på TikTok, taler i tunger og er jo helt skrudd :ler:

Anonymkode: 27dff...ebf

Skrevet

Den youtuben var merkelig å høre på. Han hørtes jo helt ut som Kari Jackesen når hun kommer med antivaxerpratet sitt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Han er ikke helt riktig nei. 

Sett noen videoer av han på TikTok, taler i tunger og er jo helt skrudd :ler:

Anonymkode: 27dff...ebf

Huff det der tungetale tøyset...🤦‍♂️

Når skal en del folk lære seg at det personene i Bibelen gjorde da de "talte i tunger" var å plutselig begynne å snakke forståelig på språk de ikke kunne, IKKE sinnssyk psykotisk babling 🤦‍♂️

• Liker 1
Skrevet
Hulderen skrev (22 minutter siden):

Den youtuben var merkelig å høre på. Han hørtes jo helt ut som Kari Jackesen når hun kommer med antivaxerpratet sitt. 

Vrangforestillinger + fundamentalisme = ekstra morsomme vrangforestillinger.

• Liker 3
Skrevet

Halloween er misforstått. Det er ikke som han sier.

Det som ligger til halloween er at det er en dag for å HEDRE de som har gått bort, de som er døde. 

Skillet mell denne verden og de dødes verden er mye tynnere  på halloween og de døde kan en merke at er mer tilstede.

Anonymkode: 18464...42b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Halloween er misforstått. Det er ikke som han sier.

Det som ligger til halloween er at det er en dag for å HEDRE de som har gått bort, de som er døde. 

Skillet mell denne verden og de dødes verden er mye tynnere  på halloween og de døde kan en merke at er mer tilstede.

Anonymkode: 18464...42b

Det er 1000 grunner til at halloween har blitt til det det er idag. Så nei det er ikke bare det halloween er nei. 

Men det endrer ikke faktum at han der har feil. Han må jo ha vrangforestillinger og det som er til. 

Anonymkode: b7f7f...b9a

Skrevet

Opprinnelig var vel Halloween Samhain, den mørkeste natten i året, da de dødes ånder vandret rundt på jorda og det var best å holde seg innendørs?

Skrevet (endret)

Denne er legendarisk

Endret av MAGEROST
Skrevet
On 10/20/2021 at 12:08 AM, Gjenferdet said:

Én ting er religion, en annen er vrangforestillinger. 

Ikke egentlig. Det er ingen prinsippiell forskjell på å tro du kjenner Jesus personlig og å tro du kjenner Napoleon personlig. Vrangforestillinger er oppfatninger i konflikt med virkelig, som ikke er religion.

Anonymkode: b4080...0b0

• Liker 1
Skrevet

*virkeligheten

Anonymkode: b4080...0b0

Skrevet
Gjenferdet skrev (På 20.10.2021 den 0.08):

Spenstig teori han har👻

Anonymkode: 90f36...25b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...