Gå til innhold

Han kan ha sex igjen etter 5 min 😯 normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en fyr nå, og etter en runde, så er han klar igjen! Er dette vanlig? Vi er i forelskelsen fasen, og det har nok mye å si, men noen her med erfaringer? Vet alle menn er forskjellige, men dette er helt nytt for meg og ble da nysgjerrig på andre sine erfaringer, både menn og kvinners erfaring med andre menn! 😅 

Vi gjør det opp til 15 (!!!!!!) ganger på en dag, dere som gjorde det ofte i starten, hvor ofte gjør dere det nå? Hvem i forholdet er den som evt bremser ned antallet?

Og hvor gamle var/er dere? Vi er 29

Dette er ikke noe skryte tråd altså, er bare så uvant, da i tidligere forhold så skjedde det toppen en gang om dagen, men kunne også være flere uker i mellom

15 ganger er vell spesielt? 😅

Anonymkode: 97051...37f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vanlig, nei, men har vært borti det. Pass på så dere ikke får brannsår.

Anonymkode: 5347a...5a2

• Liker 2
Skrevet

Jeg og eksen min holdt på fra kvelden av og ut hele natten frem til sola kom frem igjen, første natten vi hadde sex. Holdt på som kaniner i maange timer, tror det gikk for han typ 8 ganger, og han var da 45 år. 😄 så gikk det ned til 3 ganger en periode og så 2 ganger, så hver dag og sånn holdt vi på til jeg slo opp fordi han etter noen år ble veldig egoistisk i senga. 

Anonymkode: a3b8e...402

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Holder på med en fyr nå, og etter en runde, så er han klar igjen! Er dette vanlig? Vi er i forelskelsen fasen, og det har nok mye å si, men noen her med erfaringer? Vet alle menn er forskjellige, men dette er helt nytt for meg og ble da nysgjerrig på andre sine erfaringer, både menn og kvinners erfaring med andre menn! 😅 

Vi gjør det opp til 15 (!!!!!!) ganger på en dag, dere som gjorde det ofte i starten, hvor ofte gjør dere det nå? Hvem i forholdet er den som evt bremser ned antallet?

Dette er ikke noe skryte tråd altså, er bare så uvant, da i tidligere forhold så skjedde det toppen en gang om dagen, men kunne også være flere uker i mellom

Dette var vår hemmelighet! Nå har du Johnny flau.. :( :( :(

• Liker 4
Skrevet
Johnny Bravo skrev (6 minutter siden):

Dette var vår hemmelighet! Nå har du Johnny flau.. :( :( :(

Unnskyld Johnny! 😰 Men ikke vær flau, jeg er vell så fornøyd ❤️

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg og eksen min holdt på fra kvelden av og ut hele natten frem til sola kom frem igjen, første natten vi hadde sex. Holdt på som kaniner i maange timer, tror det gikk for han typ 8 ganger, og han var da 45 år. 😄 så gikk det ned til 3 ganger en periode og så 2 ganger, så hver dag og sånn holdt vi på til jeg slo opp fordi han etter noen år ble veldig egoistisk i senga. 

Anonymkode: a3b8e...402

Såpass ja! 😄 Jeg er helt fascinert at de klarer jeg! Jeg trodde før at det var helt umulig for alle menn 😅

Har opplevd tidligere jeg også at en mann ble for egoistisk i senga 😳 Det er skikkelig turn off! Noen måte man kan finne noen røde flagg som kan vise om en mann kan bli slik eller ikke?🤔 Spør alle her altså!

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er ikke vanlig, nei, men har vært borti det. Pass på så dere ikke får brannsår.

Anonymkode: 5347a...5a2

Han har faktisk fått friksjonssår 😂😂 huff… men det er han som tar initiativ da! 🙈 

ts

• Liker 1
Skrevet

Nesten alle jeg var sammen med da jeg var yngre var klar for ny runde rett etterpå. Etterhvert som jeg kom i førtiårene ble det sjeldnere å treffe på slike menn, men tre runder i løpet av en natt er de fleste med på likevel.

Det er jo en del menn som sliter med ereksjonsproblemer, men personlig har jeg bare møtt noen få av dem. Da har jeg brukt vibrator i tillegg sånn at jeg blir tilfredsstilt. Heldigvis har de vært åpne om det, sånn at det ikke har vært tabu å snakke om. Da blir det heller ikke noe problem.

Min eks var 62 år og vi kunne ha sex opptil 10 ganger per dag når det var helg eller ferie.

Anonymkode: 0ff40...6b1

Skrevet

Jeg får den opp igjen kort tid etter utløsning, men jeg kommer ikke på nytt. Den bare står uten at det er noe spesielt godt. Funker fint hvis jeg kom først da, så kan vi holde på litt til slik at hun også kommer. 

Men gidder ikke å drive på hele natta. 

Anonymkode: 413c6...944

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kun møtt en som er slik, det er min samboer. Har ikke tall på hvor mange ganger på en dag. Vi har 3 år og et barn sammen, han er fremdeles like gal på dette. 

Anonymkode: 81884...51f

Skrevet

15 ganger på 1 dag, 7 dager i uken blir 105 ganger i uken.  Hvordan får dere tid til dette?

Håper dere bruker glidekrem :)

Tror aldri jeg i en alder av nærmere 30 hadde klart 15 ganger på en dag, i tidlig tyveårene kunne det bli både ti og tolv ganger på en dag, men ikke så mye som 15. 

Trøst deg med det at fra i dag og fremover så vil det bare gå nedover. 

Anonymkode: f4363...c05

Skrevet

Det kan jeg og om ikke enda raskere.... utrolig hva en sugemunn kan gjøre...

Ofte greier den å beholde hardheten hele tiden om det er med noen som virkelig tenner meg....

Det er en kunst å hisse hverandre maksimalt opp for felles glede

Til mere vi tenner til fortere er den klar igjen en skikkelig arbeidskar....

M@ster

Skrevet

Like normalt som unormalt. 

Samboeren min kan fint bli klar igjen før han i det hele tatt har gått ut av meg.

Anonymkode: 2081f...11f

Skrevet

Er vel sikkert innenfor normalen det. Hva som er normalt, spenner over veldig mye.

Har aldri vært i nærheten av 15 ganger selv. Hadde jeg aldri giddet eller orket 😅.

Nå som jeg ikke er noen ungdom lenger hadde jeg nok ikke fått det til selvom jeg hadde ønsket heller.

Skrevet

Flertallet av mine partnere har vært klar for en ny runde 5-10 minutter etter utløsning. Så er det noen som bare kommer en gang og trenger mye lengre pause. Noen av disse har fortsatt vært harde og kan fortsette sexen, men kommer ikke igjen. Det varierer veldig, men i min erfaring er det i hvert fall ikke unormalt å være klar igjen etter 5 minutter. 

Skrevet

Ja, opplever noe lignende med han jeg har møtt siden slutten av august. Min rekord er å få han til å komme 7 ganger etter hverandre på 6 timer, men hadde vi hatt bedre tid kunne vi klart å få til flere runder. Sist vi hadde sex ble han kåt igjen nesten med en gang. 

Jeg vet ikke hva det er, for jeg eller han har aldri opplevd lignende. Han er i 40-åra, jeg er selv i 30-åra, men vi gjør hverandre så sinnsykt kåte. Vi har møttes 9 ganger, og har på 9 ganger har vi hatt oss 48 ganger (dvs han har kommet 48 ganger, jeg har kommet mange flere ganger enn det). Det er nesten litt sykt, har aldri opplevd maken.

Nei, jeg tror det må være blandingen av sinnsyk seksuell kjemi og forelskelse. :) 

Anonymkode: 5268a...ebf

Skrevet

Bruk kondom, da, slik at du ikke får herpes som 75% av forumet her har! Ikke la deg lure av de sier at det er normalt og greit å ha heller.

Anonymkode: 2205e...86c

Skrevet

Tenker kun en ting når en leser tråden her om menn som kommer og kommer.

Hvor mange ganger kommer dere kvinner med disse mennene? 

Anonymkode: 87e2a...9bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Tenker kun en ting når en leser tråden her om menn som kommer og kommer.

Hvor mange ganger kommer dere kvinner med disse mennene? 

Anonymkode: 87e2a...9bd

Mange, mange ganger. Mange flere ganger en han jeg er sammen med. Jeg kommer lett. 

Han sier at mye av grunnen til at han kommer lett med meg, er at jeg kommer lett. Han blir kåt av at jeg er så kåt og kommer, det driver virkelig sexlysten opp, hvis jeg kan si det sånn. 

Han jeg snakket om over her trodde han var nesten impotent og hadde tenkt til å be om hjelp fra lege. Noen ganger man rett og slett en god match i senga.

Og bare for å ha sagt det: selv om jeg generelt kommer veldig lett, så er det første gang jeg har kommet så lett som på denne måten (med multiorgasmer osv). Han er utrolig flink, han bruker veldig mye tid på å varme opp meg, dvs får meg til å komme minst 10 ganger, gjør meg skikkelig våt, og da har han blitt så kåt selv at han bare må ha meg. Deilig! :)

Anonymkode: 5268a...ebf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 23.56):

Haha, jeg blir litt flirefull... for du minner meg sånn om ei venninne...  Jo det er fullt mulig med 15 ganger, men ikke nå. Orker jeg halvparten skal jeg være glad, på en god dag. Vil ikke si jeg bremset antallet, for antallet var ikke noe mål. Målet var bare å ha det sinnsykt deilig i løpet av hele dagen... Men det var nok hun som var mest kåt, hun kunne holde på slik over flere dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...