Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ekkel/uggen indre følelse om min samboer. Noe han lyver om. Jeg ønsker ikke å tro at han han lyver om dette, men blir bare mer og mer urolig. 

Han har løyet om noe annet før, da stolte jeg på min indre følelse og fikk rett. 

Burde jeg stole mer på meg selv denne gangen også? 

Anonymkode: 3b859...7ce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Here we go again........klarsynte........

Anonymkode: 7fc48...713

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Here we go again........klarsynte........

Anonymkode: 7fc48...713

Dette er ikke en tråd for deg tydeligvis.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har en ekkel/uggen indre følelse om min samboer. Noe han lyver om. Jeg ønsker ikke å tro at han han lyver om dette, men blir bare mer og mer urolig. 

Han har løyet om noe annet før, da stolte jeg på min indre følelse og fikk rett. 

Jeg er ikke klarsynt, men jeg har erfaring med kjærester som ikke har rent mel i posen.

Har du en gnagende magefølelse om at kjæresten din har gjort noe urett mot deg, har han som oftest gjort det.

Vi kvinner har veldig sterk intuisjon og den er som oftest riktig. De gangene jeg plutselig har fått en dårlig følelse angående min kjæreste, har ikke denne følelsen sluppet taket før jeg har snoket inne på hans mobil /messenger for å finne svar, og det har jeg gjort. Han har da vært utro emosjonelt/ fysisk med andre damer.

Jeg har et par ganger spurt han om han har oppført seg dårlig mot meg, men da har han blånektet og kommet med bortforklaringer så jeg har vært nødt til å snoke.

Anonymkode: 220d9...782

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg er ikke klarsynt, men jeg har erfaring med kjærester som ikke har rent mel i posen.

Har du en gnagende magefølelse om at kjæresten din har gjort noe urett mot deg, har han som oftest gjort det.

Vi kvinner har veldig sterk intuisjon og den er som oftest riktig. De gangene jeg plutselig har fått en dårlig følelse angående min kjæreste, har ikke denne følelsen sluppet taket før jeg har snoket inne på hans mobil /messenger for å finne svar, og det har jeg gjort. Han har da vært utro emosjonelt/ fysisk med andre damer.

Jeg har et par ganger spurt han om han har oppført seg dårlig mot meg, men da har han blånektet og kommet med bortforklaringer så jeg har vært nødt til å snoke.

Takk for svar ❤️

Opplevd dette, i starten av  forholdet vårt hadde jeg en slik følelse, slapp ikke taket. Jeg snoket og fant. Hadde spurt han tidligere, men nektet. 

Denne gangen handler det ikke om utroskap, men om noe annet. Noe som er vanskelig å bevise. 

Er så redd for at jeg har gitt han en ny sjanse også har han gitt f denne gangen også. 

• Liker 2
Skrevet

Det kan skyldes din egen frykt for å bli sviktet, men også at magefølelsen din stemmer.

Føg bare med fremover og om du opplever noe uærlighet beviselig eller rett og slett går og føler på uærlighet og ikke klarer å stole på denne mannen er det opp til deg å ta et valg. Vil du ha en uærlig mann?

Vil du ha noen du ikke kan stole på?

Vil du være i et forhold hvor du ikke føler deg trygg?

Er det tryggere for deg å gå rundt å tvile enn å erkjenne at du er i et forhold du som følge av mangel på tillit har det vondt?

Vil du være i et forhold hvor du ikke har det godt?

Deg eller han? Det koker ned til det å være trygg og føle at du har det godt i forholdet.

Til du har bestemt deg; hvis dette er en uærlig mann vil det oppstå flere situasjoner hvor du får bevis før eller siden uansett, så foreløpig bare ha øynene åpne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hadde jeg vært deg ville jeg stolt på magefølelsen min.

Anonymkode: b8592...575

• Liker 1
Skrevet

Magefølelsen min er alltid rett

Anonymkode: e7383...a33

Skrevet

Du burde virkelig ha noe bedre å komme med enn magefølelse og klarsynte dersom du har tenkt å anklage kjæresten for noe. 

Anonymkode: 6d3e9...012

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 23.38):

Vi kvinner har veldig sterk intuisjon og den er som oftest riktig.

Dette har jeg hørt siden barndommen, men jeg har aldri lest at dette stemmer. 

Er det noe belegg for å si det?

Anonymkode: 828d1...b68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...