AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det er så flekkete og rødt på nesen spesielt at jeg virkelig ikke har lyst til å gå ut. Det er ikke SÅ ille ellers, men under mensen ser det ikke bra ut. Har en brennende følelse i kinnene som også er røde, men nesen er verst. Noen der ute som kan hjelpe meg? Har kjøpt en sånn ansiktsrens 3 i 1 fra la roche posay og når jeg brukte den så ble den brennende følelsen enda verre. Trodde det skulle være bra for rosesca hud, dyr var den også 😦 Anonymkode: fb609...69d
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg kjøpte denne kremen, og den roet ned huden min. Fikk samtidig betablokker i fra legen angående høy puls og mye hjertebank pga stoffskifte var litt høyt. Så jeg begynte både på betablokker samtidig som jeg begynte på den kremen. https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/rosacea/rosazol-krem-1-252,5001511?gclid=EAIaIQobChMIpJeAiN7Z8wIVsxJ7Ch2YIQsfEAQYCSABEgJR_fD_BwE Er foreløpig ganske fornøyd. Også kuttet ned på kaffe som også kan være en trigger Anonymkode: a5295...081
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 aner heller ikke hva jeg skal gjøre helt grusomt Anonymkode: 43f26...8b3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 21.37): Jeg kjøpte denne kremen, og den roet ned huden min. Fikk samtidig betablokker i fra legen angående høy puls og mye hjertebank pga stoffskifte var litt høyt. Så jeg begynte både på betablokker samtidig som jeg begynte på den kremen. https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/rosacea/rosazol-krem-1-252,5001511?gclid=EAIaIQobChMIpJeAiN7Z8wIVsxJ7Ch2YIQsfEAQYCSABEgJR_fD_BwE Er foreløpig ganske fornøyd. Også kuttet ned på kaffe som også kan være en trigger Anonymkode: a5295...081 Takk for tips! AnonymBruker skrev (46 minutter siden): aner heller ikke hva jeg skal gjøre helt grusomt Anonymkode: 43f26...8b3 Jeg fikk en resept av legen min på noe som hans andre roscea pasienter sier at hjelper VELDIG, inverkmemtin krem eller noe sånt, han sa at om ikke DET fungerer så blir det tetracyclin antibiotikum som både tar rødme og de rare kvisene som kommer med dette, det er visst håp! Jeg beklager er ganske sikker på at jeg skrev de navnene feil. Den kremen hun over nevner skal jeg prøve, legen sa vi kunne teste betablokkere om dette ikke funker osv. Anonymkode: fb609...69d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå