AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Samboeren min har vært gift og omtaler eks kona som en kronisk utro og gal kvinne, som lå med alle og enhver. De har barn sammen. Men denne kvinnen sender julegave til eks svigersforeldre på julaften. Samtidig som at jeg og samboer er hos svigers, får de altså denne gaven i fra eks svigerdatter/eks kone. Er det sannsynlig at svigerdatteren har vært verdens verste utro svigerdatter? Eller lyger samboer? Hadde en kronisk utro svigerdatter hatt selvtilitt til å gitt julegave? Bare lurer. . Anonymkode: 941b4...fda
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Synes det er påfallende ofte at ekser er gale. Kanskje var hun utro, husk at du vet ikke noe om hvordan deres forhold var, bortsett fra hans versjon. Den er jo ikke upartisk. Hun kan være et godt menneske likevel. De fleste gjør noe umoralsk i løpet av livet, uten at de trenger å være gale av den grunn. Anonymkode: 7691a...0c3 8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 41 minutter siden, AnonymBruker said: Synes det er påfallende ofte at ekser er gale. Kanskje var hun utro, husk at du vet ikke noe om hvordan deres forhold var, bortsett fra hans versjon. Den er jo ikke upartisk. Hun kan være et godt menneske likevel. De fleste gjør noe umoralsk i løpet av livet, uten at de trenger å være gale av den grunn. Anonymkode: 7691a...0c3 Støtter denne. Og jeg ser ikke helt hva du mener med om en utro person hadde hatt selvtillit nok til å sende julegave til foreldrene? I mitt hode henger ikke det på greip. Hva har selvtillit med julegaver til svigerforeldre å gjøre? Hun er glad i dem fremdeles naturlig nok, og hun ønsker å gi dem noe pga det. De er helt sikkert fremdeles glad i henne også, til tross for eventuelt utroskap. Slik fungerer det jo ofte. Anonymkode: 7823f...097 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Skrevet 20. oktober 2021 Hadde jeg vært i en svigerdatter og at forholdet med deres sønn gikk i oppløsning fordi jeg var utro, hadde jeg hatt jævlig dårlig samvittighet og muligens dårlig selvtillit i forhold til de ja. Hvis jeg hadde sendt i julegave så hadde det vært for å smiske med de siden de er besteforeldrene til mine barn Anonymkode: 1d511...d64 1
loveacrossboarders Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 Forstår ikke sammenhengen mellom å gi gaver og sannsynlighet for å være utro. 6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #6 Skrevet 20. oktober 2021 Ikke sikkert foreldrene vet om utroskapen hennes, og uansett så er det jo moren til deres barnebarn, så de ønsker vel å ha et godt forhold fra begge sider. Trenger vel heller ikke ha høy selvtillit for å sende gaver, det kan jo tvert imot komme av lav selvtillit og skamfølelse, at hun prøver å gjøre bot og bedring og fikse forholdet. Synes det rareste her er at det skal så lite til før du tror samboeren din lyver. Du bor jo med fyren, stoler du ikke på han? Ikke uvanlig med menn som bare snakker om hvor gale eksene er så er det de selv som er premiestuten, men sånt avslører man jo ganske tidlig i datingfasen. Anonymkode: a530a...a10 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #7 Skrevet 20. oktober 2021 Dessverre vanskelig å si. Det er ganske frustrerende når partner sin forklaring på hvorfor forrige forhold til slutt høres usant ut. Det vekker kun skepsisme og usikkerheter. Anonymkode: a69f3...768
Gjest Tohjørning Skrevet 20. oktober 2021 #8 Skrevet 20. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hadde jeg vært i en svigerdatter og at forholdet med deres sønn gikk i oppløsning fordi jeg var utro, hadde jeg hatt jævlig dårlig samvittighet og muligens dårlig selvtillit i forhold til de ja. Hvis jeg hadde sendt i julegave så hadde det vært for å smiske med de siden de er besteforeldrene til mine barn Anonymkode: 1d511...d64 Det hadde jo uansett vært sykt weird dersom han som har vært i svigerdatteren skulle sende julegaver til mannens foreldre da
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #9 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg tror ikke det er sannsynlighet at hun ville gitt gaver til exsvigers om hun hadde ødelagt ekteskapet med sønnen med utroskap. Det er sannsynlighet han som har vært utro, og nå projiserer han sitt utroskap på exen. Anonymkode: 7a0c9...8da 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #10 Skrevet 21. oktober 2021 Hvem vet. Det finnes sikker flere versjoner av sannheten. Kanskje var hun utro, men etter han flørta med andre etc. Anonymkode: 917e1...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå