AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Er så mye lettkledde damer overalt på sosiale medier, damer som selger seksuelle tjenester på only fans, sugar babes, damer som selger seg selv for noen tusenlapper. Går man inn på snap, instagram eller youtube er det damer over alt som spiller på sex. Har de ikke noe bedre å spille på enn sex? Begynner å lure på hva det er som gjør at damer har så enormt eksponeringsbehov helt ærlig? Anonymkode: e0730...fa4 9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er så mye lettkledde damer overalt på sosiale medier, damer som selger seksuelle tjenester på only fans, sugar babes, damer som selger seg selv for noen tusenlapper. Går man inn på snap, instagram eller youtube er det damer over alt som spiller på sex. Har de ikke noe bedre å spille på enn sex? Begynner å lure på hva det er som gjør at damer har så enormt eksponeringsbehov helt ærlig? Anonymkode: e0730...fa4 Fordi det er så lett, dere er så lette å spille med. Bare å vise litt hud så er dere solgt. Anonymkode: f82ab...4f7 8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #5 Skrevet 19. oktober 2021 Tja.. hvorfor er det så mange gutter/menn som trekkes til vinningskriminalitet? Snabbe cash kanskje. Anonymkode: 2f163...7ca 5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #6 Skrevet 19. oktober 2021 Gorgonzola skrev (1 minutt siden): Hva skal de ellers spille på? Intellekt, personlighet, jobb og ting de ellers kan være stolt av. Smått utrolig at dette pågår i 2021. Verden blir bare mere og mere hjernedød. Realityserier og sosiale medier er i ferd med å ødelegge fremtidige generasjoner. Unge gutter/menn tror at kvinner er en vare og noe man ikke kan ta seriøst. Det er jo ikke rart de tror dette når de fremstiller seg som puledukker mere eller mindre. Lurer på hvor mødrene og fedrene er blitt av og oppdragelsen.. Anonymkode: e0730...fa4 8
Gorgonzola Skrevet 19. oktober 2021 #8 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Intellekt, personlighet, jobb og ting de ellers kan være stolt av. Smått utrolig at dette pågår i 2021. Verden blir bare mere og mere hjernedød. Realityserier og sosiale medier er i ferd med å ødelegge fremtidige generasjoner. Unge gutter/menn tror at kvinner er en vare og noe man ikke kan ta seriøst. Det er jo ikke rart de tror dette når de fremstiller seg som puledukker mere eller mindre. Lurer på hvor mødrene og fedrene er blitt av og oppdragelsen.. Anonymkode: e0730...fa4 In your dreams. Kvinner ønsker ikke det. Det er bare å følge med på alskens idiotiske SoMe plattformer som Instagram, Tiktok og Onlyfans så har du svaret mitt fra tidligere. Hjernedødt, passivt, fordummende utseende er greia. Lik det og del. Lik det eller ikke. (jeg er tilhenger av det siste, om noen var i tvil)
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #9 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi det er så lett, dere er så lette å spille med. Bare å vise litt hud så er dere solgt. Anonymkode: f82ab...4f7 Fordi det er så lett? Det er mye som er lett hvis man vil ha lettjente penger på andre redelige måter. Skjønner meg ikke på de som blir simps heller. Er folk så desperate. Det værste er hvordan de poserer og gjør seg til med fillers og trutmunn. Og dette synes noen er sexy? Anonymkode: e0730...fa4 1
Gjest tarantulla Skrevet 19. oktober 2021 #10 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Intellekt, personlighet, jobb og ting de ellers kan være stolt av. Smått utrolig at dette pågår i 2021. Verden blir bare mere og mere hjernedød. Realityserier og sosiale medier er i ferd med å ødelegge fremtidige generasjoner. Unge gutter/menn tror at kvinner er en vare og noe man ikke kan ta seriøst. Det er jo ikke rart de tror dette når de fremstiller seg som puledukker mere eller mindre. Lurer på hvor mødrene og fedrene er blitt av og oppdragelsen.. Anonymkode: e0730...fa4 Helt enig. Vi må fremelske originalitet istedet for sex og og alt som har med det å gjøre. Jeg støtter alle som liker kropp og sex, og det er viktig å utforske seg selv og sin seksualitet. Men det er mer viktig å utforske og utvikle andre sider av seg selv. Jeg elsker alle som nerder fritt og hemningsløst, omfavner det normale, fordyper seg i interesser, jobber med å være seg selv, ikke bare rumpe/pupper/vaskebrett/kjønn.
Crazydoglady Skrevet 19. oktober 2021 #11 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er så mye lettkledde damer overalt på sosiale medier, damer som selger seksuelle tjenester på only fans, sugar babes, damer som selger seg selv for noen tusenlapper. Går man inn på snap, instagram eller youtube er det damer over alt som spiller på sex. Har de ikke noe bedre å spille på enn sex? Begynner å lure på hva det er som gjør at damer har så enormt eksponeringsbehov helt ærlig? Anonymkode: e0730...fa4 For det første er det vell langt fra alle damer som er på sånne sider, og ser man på slike sider så er det jo naturlig nok slike damer (og menn) som dukker opp. Hvorfor noen spiller på sex? Fordi det virker🤷 hvorfor står så mange gutter lettkledde foran speil å flekser og tar selfier? 2
Gjest tarantulla Skrevet 19. oktober 2021 #12 Skrevet 19. oktober 2021 Gorgonzola skrev (2 minutter siden): In your dreams. Kvinner ønsker ikke det. Det er bare å følge med på alskens idiotiske SoMe plattformer som Instagram, Tiktok og Onlyfans så har du svaret mitt fra tidligere. Hjernedødt, passivt, fordummende utseende er greia. Lik det og del. Lik det eller ikke. (jeg er tilhenger av det siste, om noen var i tvil) "Kvinner ønsker ikke det"? Hvilke kvinner? Hvor mange har deltatt i undersøkelsen din?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #13 Skrevet 19. oktober 2021 det er kun lav status kvinner som spiller høy status som gjør slikt, uansett hvor rike de er. Anonymkode: 55dcc...f2b 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #14 Skrevet 19. oktober 2021 Fordi de er skada. Bruker kroppen for å få oppmerksomhet. Så er tv og sos medier med på å ødelegge en hel generasjon. Anonymkode: e943b...a99 2
Nicathv Skrevet 19. oktober 2021 #15 Skrevet 19. oktober 2021 (endret) tarantulla skrev (6 minutter siden): "Kvinner ønsker ikke det"? Hvilke kvinner? Hvor mange har deltatt i undersøkelsen din? Jeg fullførte Gorgonzolas Kvinnespørreundersøkelse 2021 i forgårs, fikk ikke du også den tilsendt på epost fra Gallup? Åh, glemte: Tihi, knis! *sexy uskyldig dobbeltblunk* Endret 19. oktober 2021 av Nicathv 2
Gjest tarantulla Skrevet 19. oktober 2021 #16 Skrevet 19. oktober 2021 Nicathv skrev (Akkurat nå): Jeg fullførte Gorgonzolas Kvinnespørreundersøkelse 2021 i forgårs, fikk ikke du også den tilsendt på epost fra Gallup? Søren heller, jeg tror den gikk i spam-filteret. Eller så ble jeg ikke valgt fordi jeg eier en motorsag og per def ikke er kvinne.
Gorgonzola Skrevet 19. oktober 2021 #17 Skrevet 19. oktober 2021 tarantulla skrev (2 minutter siden): "Kvinner ønsker ikke det"? Hvilke kvinner? Hvor mange har deltatt i undersøkelsen din? Jeg har ikke laget noen undersøkelse, jeg bare observerer.... AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi de er skada. Bruker kroppen for å få oppmerksomhet. Så er tv og sos medier med på å ødelegge en hel generasjon. Anonymkode: e943b...a99 Skada eller ikke skada. Det handler vel mer om hva som driver kvinner. Et kjapt besøk på Instagram gir vel svaret. Beundring, sjalusi, politi, korreksjoner på hva som er innafor eller ikke, mobbing, applaus, beundring, "likes", misunnelse, mishagsytringer, støtteerklæringer, hjerter, "fineste du" and so on............. Oppmerksomhet er alt. Jeg mener det er ødeleggende, kvinner flest digger og dyrker det. Noen må ta tak og skape orden. 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #18 Skrevet 19. oktober 2021 Crazydoglady skrev (1 minutt siden): For det første er det vell langt fra alle damer som er på sånne sider, og ser man på slike sider så er det jo naturlig nok slike damer (og menn) som dukker opp. Hvorfor noen spiller på sex? Fordi det virker🤷 hvorfor står så mange gutter lettkledde foran speil å flekser og tar selfier? Fordi verden er i ferd med å bli hjernedød og ungdommene er som en stor saueflokk der de tror egenverdet henger sammen med hvor mange likes de får på lettkledde bilder og kroppen sin. Gutter/menn gjør bygger muskler og boler for å imponere jentene og for å bli populær, mens jentene tar det enda lengre. De bruker kroppen sin for å tjene penger. Det er svært bekymringsverdig og ikke sunt i det hele tatt. Er bare å se utviklingen siste 5-10 år. Er en grunn til at mennesker bør beskyttes mot seg selv noen ganger. Hvis dette fortsetter sier jeg lykke til med fremtidens datingmarked og samfunn. Det er noe som er alvorlig galt når ungdommers største drøm er å drive med sosiale medier, only fans å leve av kroppen sin. Savner flere i foreldregenerasjonen som stopper opp og ser galskapen som ungdommene i dag blir eksponert for. Anonymkode: e0730...fa4 2
Gorgonzola Skrevet 19. oktober 2021 #19 Skrevet 19. oktober 2021 Nicathv skrev (1 minutt siden): Jeg fullførte Gorgonzolas Kvinnespørreundersøkelse 2021 i forgårs, fikk ikke du også den tilsendt på epost fra Gallup? Flink pike, du skal få som fortjent 😈
herzeleid Skrevet 19. oktober 2021 #20 Skrevet 19. oktober 2021 Antagelig fordi de kan, og det er et av privilegiene ved å være en noenlunde normal ung kvinne. En hadde nok sett vell så mange menn gjøre det samme om "markedet" var der. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå