Gå til innhold

Baby 3 mnd. ser på og smiler til alle bortsett fra meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier mye. Er dette vanlig? Han enser meg ikke, ofte, men med en gang noen andre snakker til han smiler han som bare det. Tror ikke han er overstimulert, da jeg er en veldig rolig type og er påpasselig med å gi han nok hvile og ro. Noen andre som opplevde dette?

Anonymkode: a0a17...2dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 22.20):

Overskriften sier mye. Er dette vanlig? Han enser meg ikke, ofte, men med en gang noen andre snakker til han smiler han som bare det. Tror ikke han er overstimulert, da jeg er en veldig rolig type og er påpasselig med å gi han nok hvile og ro. Noen andre som opplevde dette?

Anonymkode: a0a17...2dc

Ta dette opp med helsestasjonen. Fra mitt ståsted høres det ut som manglende tilknytning mellom deg og babyen, og han søker stimuli og kontakt hos andre. 

Hvordan leker og snakker du med babyen din? Synger du og tuller/kiler? Passer du på å ha øyekontakt? 

Anonymkode: 161e3...ff0

Skrevet

Synes også dette hørtes uvanlig ut.. ville tatt det opp med lege på helsestasjon :) 

Anonymkode: 06cce...6b4

Skrevet

Er han sånn når du er alene med han og? Når de blir litt eldre kan barna være litt "lei" av mora. Og synes det er ekstra stas med andre folk. Men han er jo så liten.. hm.

Merket da mitt barn var 6mnd at noen hun ikke hadde møtt før (pappans utenlandske foreldre og søsken) ville kose og tulle med henne. Hun smilte veeldig til dem. Men så på meg litt forskrekka/undrende. Passet på å smile litt ekstra, så hun skulle se at jeg syntes det var trygt. Men trakk oss litt tilbake etter kort tid, for hun ble jo nærmest overfalt. Annen kultur ja...

Anonymkode: 33b41...58f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...