Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kropp alle snur sei etter og pen i ansiktet. Jeg har kjøpt ting der hun jobber og gjør meg med hensikt opptatt til jeg vet at akkurat hun er ledig til å hjelpe meg i butikken. Hun har bra humor og virker som hun husker meg hver gang. Jeg føler at hun liker meg men det kan jo være at hun bare er flink til jobben sin. 

Hun har på gifte ring og forlovelses ring og har nevnt mannen hennes i bi setting. 

Er det upassende å likevel gi beskjed om at jeg er interessert hvis hun er? 

Anonymkode: c6cee...ba0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun store pupper?

Anonymkode: 6e2fd...942

• Liker 2
Skrevet

Det er upassende ja! Hun gjør bare jobben sin. 

Anonymkode: ea1d7...fb0

• Liker 7
Skrevet

Selvfølgelig er det upassende. Ikke bare litt heller. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hun store pupper?

Anonymkode: 6e2fd...942

Nei veldig små, men bra rumpe 

Skrevet

Jeg har ved flere anledninger snakket med henne i halv times tid hvor hun veileder om produktene og viser meg rundt. Jeg er snart tom for ting jeg skal ha hjelp med🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ved flere anledninger snakket med henne i halv times tid hvor hun veileder om produktene og viser meg rundt. Jeg er snart tom for ting jeg skal ha hjelp med🤣

Spør om hun vil rygge en snickers i munnen din. Kvinner blir så kåte av det.

Anonymkode: 30fed...f95

Skrevet

Du vil prøve deg på en opptatt kvinne som er dyktig i jobben sin? Ja, det er upassende.

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber selv i butikk, og blir veldig ofte sjekket opp, spesielt av stamkunder som er klar over at jeg er lykkelig gift. Jeg husker de ofte, fordi de er jo stamkunder, og jeg er veldig hyggelig, pratsom og blid. Det betyr absolutt ikke at jeg er interessert.

Med andre ord så regner jeg med hennes situasjon er lik min, siden hun allerede er forlovet, går med ring og i tillegg snakker om mannen. Jeg tror bare det kommer til å bli kleint eller gjøre henne utilpass.

Anonymkode: ff9c8...f87

• Liker 3
Skrevet

Kjør på, men ikke vær for aggresiv. Vil ho være utro, så er det opp til ho. Du må bare fokusere på å få manipulert ho sakte men sikkert.

Anonymkode: 37bda...907

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

En kropp alle snur sei etter og pen i ansiktet. Jeg har kjøpt ting der hun jobber og gjør meg med hensikt opptatt til jeg vet at akkurat hun er ledig til å hjelpe meg i butikken. Hun har bra humor og virker som hun husker meg hver gang. Jeg føler at hun liker meg men det kan jo være at hun bare er flink til jobben sin. 

Hun har på gifte ring og forlovelses ring og har nevnt mannen hennes i bi setting. 

Er det upassende å likevel gi beskjed om at jeg er interessert hvis hun er? 

Siden hun har nevnt mannen sin så er det for å vise deg at hun ikke er ledig eller interessert. 

Anonymkode: 4f5d5...43c

• Liker 5
Skrevet

Hun går med ring og har i tillegg nevnt mannen sin (det gjorde hun bare for å få deg til å bakke unna). La henne være i fred da. 

Jeg har jobbet i flere yrker hvor jeg har kontakt med kunder. Nevner bare mannen hvis jeg føler at kunden blir ubehagelig. Ta et hint da! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Siden hun har nevnt mannen sin så er det for å vise deg at hun ikke er ledig eller interessert. 

Anonymkode: 4f5d5...43c

Enkelte skjønner ikke dette engang. De nekter å se virkeligheten foran seg om det så er ei stor låvedør, så lenge det er ei smilende låvedør :)

Anonymkode: 78ae8...8e0

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ingen selgere som forteller om partner med mindre de vil gi et hint om at du er for pågående. 

Slutt å plage henne 

Anonymkode: bb03e...3eb

• Liker 1
Skrevet

hvorfor skal du prøve deg på ei som jobber i butikk? du kjenner hu ikke liksom, det med at hu har stor rompe motiverer deg til å ha forhold høres uerfaren ut. hun er dessuten gift!!. jeg foreslår du prøver deg på damer du kjenner, damer rundt deg som kanskje vil ha et forhold med deg!! hold unna sier jeg bare!

Anonymkode: 17521...cf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...