Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 Fikk ikke med meg første episode av Heia Tufte, men hørte det var utrolig morsomt! Har en fotballglad 8 åring i huset. Passer dette programmet for ham, eller hvorfor sendes det så sent på kvelden?
minisola Skrevet 3. oktober 2005 #2 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg også syns Heia Tufte er utrolig morro.. Men syns nå det går litt sent for en gutt på 8 da..
Nella Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 Sender tvn det i reprise på en litt mer fornuftig tid i helga tro? Han lærer nok ikke akkurat fotball av å se på det da. I dag skulle det være noe teambuilding og det er jo i hovedsak nerder som skal lære seg å sparke ball og komme seg ut. Mye morsomme kommentarer og innslag, men vet ikke hvor mye en 8 åring får med seg og syns det er gøy jeg....
minisola Skrevet 3. oktober 2005 #5 Skrevet 3. oktober 2005 hehe.. ja det var det da.. syns det er utrolig tøft av de at de prøver på dette i en voksen alder.. Til og med jeg som hater fortball syns det er morro lissom.. hehe Men er egentlig også litt usikker på hvor mye en 8 åring forstår av "humoren" i det hele lissom..
Gjest Kålungen Skrevet 3. oktober 2005 #6 Skrevet 3. oktober 2005 7 åringen min så på dette, og han fulgte interressert med på disse klønetet mennene. han ble helt oppgitt over han ene som ikke klarte å nikke en ball
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå