AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Dater en ny fyr nå som jeg tenner max på, han elsker å gå ned på meg og slikke og jeg liker å gi tilbake fordi jeg elsker å suge, men han spør aldri om det og når jeg tar intiativ til det etter at han har slikket meg, så går det ikke par sekunder engang før han sier han har lyst på meg, altså fitta mi. Det er ikke fordi jeg ikke er god på å suge, har alltid likt det og alle andre har elsket det jeg gjør. Er så overrasket over at denne fyren heller vil over til å pule meg enn å ta imot oral sex. Noen som kan si meg hvorfor? andre menn her som er som han? Anonymkode: e9ed0...53f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 Folk er forskjellige, simple as that. Jeg elsker å suge men hater å bli slikket. Hvis en fyr begynner å skal psykoanalysere meg for det så hadde jeg kasta han RETT UT Anonymkode: 25aef...c27 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Folk er forskjellige, simple as that. Jeg elsker å suge men hater å bli slikket. Hvis en fyr begynner å skal psykoanalysere meg for det så hadde jeg kasta han RETT UT Anonymkode: 25aef...c27 Er lov å være nysgjerrig på daten sin om du kaster folk rett ut for det, sier litt om deg da. Vi trenger vel ikke stille noen som siden alt er bare simple as that. Hold deg unna forum om du ikke takler spm som stilles og som folk ønsker å snakke om. Anonymkode: e9ed0...53f 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #4 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er lov å være nysgjerrig på daten sin om du kaster folk rett ut for det, sier litt om deg da. Vi trenger vel ikke stille noen som siden alt er bare simple as that. Hold deg unna forum om du ikke takler spm som stilles og som folk ønsker å snakke om. Anonymkode: e9ed0...53f Ser ikke ut til at så mange andre gidder å svare deg på dette O Store Problemet 🤷🏼♀️ Anonymkode: 25aef...c27
Ohnonotagain Skrevet 19. oktober 2021 #5 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg er mann og tenner ikke på å bli sugd. Har alltid vært slik, det gir meg ikke særlig mye. Da kan hun heller ligge ved siden av meg å runke meg og kose. Så jeg foretrekker både slikking, runking og ikke minst sex før suging. De eneste gangene jeg liker å bli sugd evt er før jeg kommer. Så vi menn er nok forskjellige vi også, så tror ikke du trenger å tenke at det er noe feil med deg el noe sånt, det kan jo rett og slett være han har annet tenningsmønster enn andre du har vært med.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #6 Skrevet 19. oktober 2021 Noen liker ikke å få oralsex, rett og slett. Det kan jo hende at du utfører det på en måte som kanskje ikke er så tilfredsstillende for han, selv om "alle andre" du har utført på har likt det. Litt på samme måte som at en mann kan utføre noe super digg på 10 damer også møter han noen som kanskje ikke er så sensitiv der nede og foretrekker at han gjør noe annet/annerledes. Jeg er ikke så følsom der nede, men det hjelper med kommunikasjon. Anonymkode: d1178...97b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #7 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg dater en mann nå som er en "giver". Nå har han ikke utlevert de to eksene sine helt fullstendig, men sånn mellom linjene når vi prater om sex og ut fra min erfaring med han seksuelt så har jeg inntrykk av at han rett og slett bare er vant med å gi og slettes ikke vant med å få. Måtte nesten binde han fast for og lære han å bare motta. Han vil heller ikke komme for raskt, han har stoppet meg et par ganger fordi han nesten har kommet, noe man jo gjerne ikke vil når oralsexen er ment som forspill og ikke hele akten. Under penetrering så kan han styre litt selv når han skal komme, under suging så er han litt prisgitt meg. Fyren kan jo være kjempekåt etter å ha slikket deg lenge, nesten helt på kanten bare av det, sånn at om du går rett på å trykke på de riktige knappene under blowjob så kan det gå kjapt. Da kan han føle at han har feilet, at det ikke var bra sex for begge fordi dere ikke kom til penetrering. Utover det så tror jeg også faktisk at noen - som min fyr - helt genuint foretrekker alt som innebærer at han gir nytelse til kvinnen fremfor at det er han som mottar. Og sånn for øvrig, når jeg er så kåt at det gjør vondt, så vil jeg heller bli pult enn slikket. Selv om jeg er glad i oralsex. Jeg har dratt mang et mannehode opp fra mellom beina mine fordi jeg har måttet ha penetrering nåååå, ikke tid for noe slikking. Anonymkode: f6472...877 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #8 Skrevet 19. oktober 2021 Må jo innrømme at jeg nesten tar det som et kompliment, at han er så fornøyd med vaginal penetrasjon at han ikke trenger oralsex, men selv gjerne gir meg, så jeg klager ikke altså. Selv om jeg tenner på å gi, men har også gjort det for å gi tilbake og ikke bare virke som en egoist. Så lever nok fint med dette om det er slik han bare er 😄 har ikke kjent han så lenge, men skal ta så spørre han en dag snart uansett, bare for å få det bekreftet at han ikke liker det eller hvordan og hva han eventuelt liker. Anonymkode: e9ed0...53f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #9 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg dater en mann nå som er en "giver". Nå har han ikke utlevert de to eksene sine helt fullstendig, men sånn mellom linjene når vi prater om sex og ut fra min erfaring med han seksuelt så har jeg inntrykk av at han rett og slett bare er vant med å gi og slettes ikke vant med å få. Måtte nesten binde han fast for og lære han å bare motta. Han vil heller ikke komme for raskt, han har stoppet meg et par ganger fordi han nesten har kommet, noe man jo gjerne ikke vil når oralsexen er ment som forspill og ikke hele akten. Under penetrering så kan han styre litt selv når han skal komme, under suging så er han litt prisgitt meg. Fyren kan jo være kjempekåt etter å ha slikket deg lenge, nesten helt på kanten bare av det, sånn at om du går rett på å trykke på de riktige knappene under blowjob så kan det gå kjapt. Da kan han føle at han har feilet, at det ikke var bra sex for begge fordi dere ikke kom til penetrering. Utover det så tror jeg også faktisk at noen - som min fyr - helt genuint foretrekker alt som innebærer at han gir nytelse til kvinnen fremfor at det er han som mottar. Og sånn for øvrig, når jeg er så kåt at det gjør vondt, så vil jeg heller bli pult enn slikket. Selv om jeg er glad i oralsex. Jeg har dratt mang et mannehode opp fra mellom beina mine fordi jeg har måttet ha penetrering nåååå, ikke tid for noe slikking. Anonymkode: f6472...877 Joda, jeg ser den, pleier også dra han opp selv fordi han virker veldig fornøyd med å holde på lenge der nede og han er flink til det også så jeg nyter jo det max, men får også lyst til å kjenne han inni meg. Men tror det kan være noe i det du sier ang at han ikke vil det skal gå for han med oralsex, vi er jo kun i startfasen og han virker å tenne veldig på meg, kanskje det roer seg litt mer når man har vært sammen en stund 😂 Han stønnet jo godt de få sekundene han lot meg suge han, så tror ikke at det ikke ga han noe nei. Anonymkode: e9ed0...53f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #10 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ser ikke ut til at så mange andre gidder å svare deg på dette O Store Problemet 🤷🏼♀️ Anonymkode: 25aef...c27 Jeg innrømmer gjerne at dette er et veldig luksus problem, men jeg synes det er gøy å snakke om dette 😄 Anonymkode: e9ed0...53f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #11 Skrevet 19. oktober 2021 Min mann er heller ikke særlig begeistret for at jeg suger han. Han elsker å slikke meg. Han sier han elsker å tenne meg. Han blir kåt av å se meg stønne osv. Jeg tror også at da er det han som har kontroll. Han er dominant. Jeg elsker alt dette. Anonymkode: 9a069...df4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #12 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min mann er heller ikke særlig begeistret for at jeg suger han. Han elsker å slikke meg. Han sier han elsker å tenne meg. Han blir kåt av å se meg stønne osv. Jeg tror også at da er det han som har kontroll. Han er dominant. Jeg elsker alt dette. Anonymkode: 9a069...df4 Jeg liker å bytte på å være sub og dominant, liker variasjon. Håper ikke daten min vil være dominant all the time. men blowjobs bør egentlig også gi dem en følelse av dominans, de har mulighet til å styre det selv Skal snakke mer med han om dette etterhvert. Sex er veldig viktig for meg, så kan ikke ikke snakke om dette med han, men tror det er bare det at vi nylig er kjent og han er såpass tent og kåt at han heller vil penetrere og at de andre tingene blir mer av etterhvert. I hope! Første 4 gangene var han også fornøyd med kun misjonær, men nå sist ble det mer variasjon der også. Er spennende å bli kjent med ny mann og nye preferanser, alle er så ulike 😄 Anonymkode: e9ed0...53f
Gjest Paramount Skrevet 20. oktober 2021 #13 Skrevet 20. oktober 2021 Det er vel ikke så veldig merkelig at lysten til å pule blir uimotståelig sterk når du suger han? Han gjøres klar, og blir raskt så klar som han kan få blitt. Å slikke er for meg noe helt annet. Det er en nytelse i seg selv, det er som å ha sex i sakte kino, en lang svak orgasme. Selv om menn elsker at hun tar initiativ og er aktiv, tror jeg kanskje menn kan ha litt vanskelig for å ikke være aktive selv. Vi blir rastløse. Når jeg blir sugd nyter jeg det selvsagt, men lysten til å pule blir ganske raskt alt jeg tenker på. Eneste metode er kanskje å binde armer og ben på typen til benene på senga, da ligger han stille 😂
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #14 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Folk er forskjellige, simple as that. Jeg elsker å suge men hater å bli slikket. Hvis en fyr begynner å skal psykoanalysere meg for det så hadde jeg kasta han RETT UT Anonymkode: 25aef...c27 Dette er alt du trenger å vite. Anonymkode: 50aa9...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå