Gjest gjest 0 Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Jeg og min sambo har bestemt oss for å feire vår 25 årsdag sammen med et skikkelig venners venners karnevalsparty. I den sammenheng trenger jeg tips til alt mulig! Vi skal leie et lokale med plass til ca 40 stk. Vi kommer ikke til å servere noe annen mat enn litt lett fingermat og snacks (prøver å unngå oppvask hvis vi kan det). Alkohol får de ta med selv, men jeg har planer om å servere punsj. Jeg skal også sende ut skikkelige innbydelser så folk forstår at det ikke bare er en vanlig fest som mange bruker som et voirspiel. Har dere noen tips til dette?: * pynt * innbydelser * mat/snacks * leker * musikk (hva er den absolutte partymusikken?) * ehm... alt annet! * punsj (hva, hvordan, hvor mye..) osv osv... Hvordan kan vi gjøre kvelden litt spesiell slik at gjestene våre får en knallfest? Alle tips mottas med takk Endret 3. oktober 2005 av Pamella
Gjest gjest 0 Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 hmmm... ingen som har hatt eller vært på en skikkelig vellykket fest? Hvis du har vært på en skikkelig bra fest, hva var det som gjorde den så vellyket?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå