Gå til innhold

Swingers og sensitiv jobb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en FF som gjerne vil prøve en swingersklubb halvannen time unna her. I utgangspunktet er jeg åpen for dette, første gang hovedsakelig så andre kan se på, men også for kanskje å prøve ut litt mer med tiden. Men, et stort men, er at jeg jobber i barneverntjenesten. Jeg vet at byen jeg jobber i har et stort nettverk i dette miljøet, og jeg går ut på at klubben blir brukt av disse. Nå er det selvsagt lite sannsynlig at jeg skulle se samme mennesker på klubben, som på jobb, men det er noe jeg er usikker på om jeg ønsker å risikere. Min FF sier at jobb og seksualliv er to forskjellige arenaer og at mennesker er veldig opptatt av å være diskré, men jeg ønsker ikke at noen skal vite om mitt sexliv, spesielt ikke i forbindelse med jobben.. Selvsagt ville jeg sagt at jeg ikke kan ha klienten dersom jeg kjenner vedkommende igjen fra klubben, men det blir jo ikke brukt navn så jeg vil ikke innse dette før det "er for sent". 

Jeg er god i jobben min, men jeg ønsker ikke å risikere at klienter vet om mitt sexliv eller at det i værste fall ha havner på en anti barnevern Facebook side.. 

Anonymkode: f7f64...c2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Min FF sier at jobb og seksualliv er to forskjellige arenaer og at mennesker er veldig opptatt av å være diskré,

Kanskje ikke den skapeste kniven?

Anonymkode: 268b1...d14

• Liker 11
Skrevet

Oiii, det hadde jeg ikke våget nei. Fint og flott at swingersfolk skal være diskré, men det skal bare én person til som ikke er det...

Anonymkode: 25091...3ed

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nei, men veldig bra sex. 😂😂😂

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Nei, men veldig bra sex. 😂😂😂

😂👍

Skrevet

Nettopp, har hørt noen rykter om en profilert politiker som ble observert på en razzia på en swingers klubb 

Anonymkode: bd59c...3c0

• Liker 1
Skrevet

I dørvaktlivet ble jeg innleid til firmafester osv. innimellom. Der var det en del "profilerte" som dro striper, røyket + litt andre ting jeg definerer jobbet i "maktutøvende" yrker. En av dem fortalte når han var oppdaget at det er viktig å skille jobb og privatliv. 

Uansett det var ikke min jobb å ta tak i hvem sniffet hva og hvem pulte hvem. Jeg var der for å holde ro og orden og det var skjelden noe tull der sånn sett. 

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg ville gått for privat treff eller noe lenger unna. 1,5 time ville vært for nært for meg til at jeg hadde kunne slappet av.

Anonymkode: a6bcb...780

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror jeg ville gått for privat treff eller noe lenger unna. 1,5 time ville vært for nært for meg til at jeg hadde kunne slappet av.

Anonymkode: a6bcb...780

Ja, kanskje ta en tur til Sverige eller Danmark når Corona har roet seg litt.. Jeg har vel skjønt selv at det er en dårlig idé, men er likevel noe jeg har lyst til å prøve.. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en FF som gjerne vil prøve en swingersklubb halvannen time unna her. I utgangspunktet er jeg åpen for dette, første gang hovedsakelig så andre kan se på, men også for kanskje å prøve ut litt mer med tiden. Men, et stort men, er at jeg jobber i barneverntjenesten. Jeg vet at byen jeg jobber i har et stort nettverk i dette miljøet, og jeg går ut på at klubben blir brukt av disse. Nå er det selvsagt lite sannsynlig at jeg skulle se samme mennesker på klubben, som på jobb, men det er noe jeg er usikker på om jeg ønsker å risikere. Min FF sier at jobb og seksualliv er to forskjellige arenaer og at mennesker er veldig opptatt av å være diskré, men jeg ønsker ikke at noen skal vite om mitt sexliv, spesielt ikke i forbindelse med jobben.. Selvsagt ville jeg sagt at jeg ikke kan ha klienten dersom jeg kjenner vedkommende igjen fra klubben, men det blir jo ikke brukt navn så jeg vil ikke innse dette før det "er for sent". 

Jeg er god i jobben min, men jeg ønsker ikke å risikere at klienter vet om mitt sexliv eller at det i værste fall ha havner på en anti barnevern Facebook side.. 

Du har jo tillatt deg en FF er det innafor?

Bør ikke du være gift?

Jeg ser vel at alt kan sladres om.Det er liksom litt hva en gjør og i verstefall må leve med at noen vet.

Så ble jeg litt nyssgjerrig:

Hvordan ser dere som jobber i barnevernet på klientens sexliv?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror ikke TS er den skarpeste kniven, med dette innlegget heller…

Anonymkode: 565c3...96f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nettopp, har hørt noen rykter om en profilert politiker som ble observert på en razzia på en swingers klubb 

Anonymkode: bd59c...3c0

Du ser for mye film. 

Anonymkode: 19634...fa3

Skrevet

Mange av de som er i kontakt med barnevernet opplever seg jo ofte utrolig urettferdig behandlet. Hvis du ser på «Vi som hater Barnevernet og ønsker dem utryddet» og sånn på Facebook osv (Husker ikke hva gruppene heter, men det går i den leia der)

Tror jeg ville vært ytterst forsiktig med å frigi info om meg selv som siden ville kunne bli brukt av dem 

Anonymkode: afabe...fe1

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Mange av de som er i kontakt med barnevernet opplever seg jo ofte utrolig urettferdig behandlet. Hvis du ser på «Vi som hater Barnevernet og ønsker dem utryddet» og sånn på Facebook osv (Husker ikke hva gruppene heter, men det går i den leia der)

Tror jeg ville vært ytterst forsiktig med å frigi info om meg selv som siden ville kunne bli brukt av dem 

Anonymkode: afabe...fe1

Ja, mange av de er nok ikke fremmed for å grave frem noe snusk om de tror det kan brukes til å hjelpe saken deres.

Anonymkode: 25091...3ed

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Siden det virker som du virkelig ønsker dette er nok det enklest å dra lenger unna. Om du egentlig hadde tenkt deg til Oslo kan du ta en tur til Bergen i stedet osv. Sikker blir du nok aldri men du reduserer i det minste muligheten for å treffe kjente.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg vet at byen jeg jobber i har et stort nettverk i dette miljøet, og jeg går ut på at klubben blir brukt av disse.

Hva mener du med "stort", og hvordan kan du vite dette? Der jeg bor er det rykter om at det er "mange" som er swingers, til tross for at dette er noe et lite antall mennesker driver med. Jeg bor også i en mindre by, og de få som er navngitt i forhold til disse ryktene, blir antatt å være swingers på diffuse grunner. Har også sett mennesker her inne påstå at swingers er veldig utbredt/vanlig, og dette er alltid av mennesker som selv driver med dette/ønsker å gjøre det og sannsynligvis tolker de dette ut i fra sitt eget perspektiv. Statistikker sier nemlig noe annet. 

Anonymkode: 7fa67...a12

Skrevet

Tror ganske sikkert at klienter hos barnevernet ville fortalt mye til mange, om de så en saksbehandler på swingers klubb. 

Anonymkode: 88dca...2db

• Liker 2
Skrevet

Med tanke på hvilken jobb du har så tenker jeg fallhøyden her er ganske stor. Er det verdt det for deg er spørsmålet du må stille deg selv.

• Liker 2
Skrevet
Flintis skrev (11 timer siden):

Du har jo tillatt deg en FF er det innafor?

Bør ikke du være gift?

Jeg ser vel at alt kan sladres om.Det er liksom litt hva en gjør og i verstefall må leve med at noen vet.

Så ble jeg litt nyssgjerrig:

Hvordan ser dere som jobber i barnevernet på klientens sexliv?

De bryr seg vel ikke om klienten sitt sexliv..? 

Ganske mange i bv kan bli svært upopulære pga jobben de gjør. Foreldre trenger av og til noen å rette sinnet sitt mot. At gjester fra klubben skal være diskré er nok det siste de bryr seg om. 

Det kan også skje at noen kjenner igjen ts, men ikke omvendt. 

Hadde ikke blitt med på dette, ts.. 

• Liker 1
Skrevet
Sokkar skrev (4 minutter siden):

De bryr seg vel ikke om klienten sitt sexliv..? 

Ganske mange i bv kan bli svært upopulære pga jobben de gjør. Foreldre trenger av og til noen å rette sinnet sitt mot. At gjester fra klubben skal være diskré er nok det siste de bryr seg om. 

Det kan også skje at noen kjenner igjen ts, men ikke omvendt. 

Hadde ikke blitt med på dette, ts.. 

Selvfølgelig må sex være med, det er jo kjente overgrepssaker som går på pedofili.

Når det gjelder andre seksuelle forhold er jeg litt nyssgjerrig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...