AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg har S-ferritin nivå på ca.13 og har følt meg svimmel og avkreftet i lengre tid. Skal på sykehuset i morgen for å få Ferinject- behandling intravenøst. Noen her som har erfaring med dette? Fikk dere noen bivirkninger? Hvor lang tid tok det før dere følte dere bedre? Er litt bekymret etter å ha lest at noen får reaksjoner av denne behandlingen og at babyen også kan få det.. Noen som har opplevd dette? Anonymkode: e46e4...666
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg fikk det noen dager før fødsel. Fikk ikke vite jernnivå, hadde hb på 7 vet jeg da. Var ikke redd for infusjonen, de følger godt med ift reaksjoner. Anonymkode: d35ac...7ae 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk det noen dager før fødsel. Fikk ikke vite jernnivå, hadde hb på 7 vet jeg da. Var ikke redd for infusjonen, de følger godt med ift reaksjoner. Anonymkode: d35ac...7ae Bra de følger godt med. Er litt nervøs for dette, men går sikkert greit. Anonymkode: e46e4...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå