Gå til innhold

Kragerø Resort. Kun 1,5 time spatid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har noen vært på Kragerø Resort for spahelg før? Har aldri vært på spahotell før, og tenkte å dra dit. Men ser at man kun har 1,5 time i spa-avdelingen. Er ikke det litt lite? Føler jeg drar dit hovedsakelig for å oppholde meg i den avdelingen. Syes det er dumt at man ikke får mer tid. Erfaringer?

Anonymkode: 5b148...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i spa, og var på Kragerø tidligere i år. Syns spa-avdelingen var helt ok (terningkast 4), og tenkte ikke så mye på tidsbegrensningen. Men det er nok både fordi jeg egentlig var der i et annet ærend enn for spa-opphold, og fordi området er begrenset, så da trenger man ikke så mye tid. Hotellet var fint, men jeg kommer nok ikke til å reise tilbake. Grunnen til det er todelt:

- Hvis jeg vil på spa så finner jeg steder med bedre fasiliteter nærmere Oslo.

- Selve hotellet ligger skikkelig øde til, så du er på en måte «stuck» der ute. Vanskelig å komme seg inn til Kragerø for å se og oppleve noe annet. Har ingen problemer med å tilbringe tid på hotell, men da må tilbudet (og spa-tiden) være bedre. For hotellet er ikke en spennende nok destinasjon i seg selv, for meg.

Anonymkode: bd54f...858

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på Kragerø spa siden det var fullt da jeg skulle booke sommer i år. Men det ble Farris bad i Larvik i stedet og det kan jeg varmt anbefale ☺ Får masse spa tid og hotellet ved sjøen er flott med bar/restaurant ute. 

Anonymkode: 419ef...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Kragerø Resort før sommeren og var skikkelig skuffa. Det var slitt, servicen var helt middels og det føltes litt overdimensjonert ut. De tillater også barn i spaavdelingen på dagen..

Har vært flere ganger på Farris bad tidligere, og det er noe helt annet. Anbefaler deg virkelig å booke der istedenfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pleid å dra til Kragerø Resort minst to ganger i året. Før korona kunne man oppholde seg så lenge man ville i bassengområdet, så da var det verdt pengene, synes jeg. Men da jeg skulle ta turen dit i januar ble jeg skikkelig skuffet. Måtte forhåndsbooke tid, og da var det kun ledig en time på slutten av kvelden. Greit nok, men var jo skuffet. Så kom jeg dit, satte meg i et boblebad for å nyte min korte stund der, og like etter kommer det to par som setter seg i samme boblebad. Dette blir oppdaget av en ansatt, og vi får streng beskjed om at det kun er lov med fire (?) stykk samtidig i boblebadet. Så da måtte jo jeg opp... Helt idiotisk. Skjønner at det er koronablablabla, men opplegget der funket dårlig. Og det å bli skjennet på fordi man er én for mye i bolbebadet... Nei takk, det var siste gangen jeg var på Kragerø Resort. 

Anonymkode: 725c8...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...