Gjest Gjest_Lille my_* Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 Hei! Tror jeg har soppinfeksjon eller vet ikke. Har godt sånn en måned nå. Har prøvd 3 forskjellige merker både salve og stikk piller, men plagene gir seg ikke Jeg lurer nå på om det kan være noe annet kanskje katar?? Kommer det alltid blod i urinen da? Gjør ikke det hos meg? Ikke kløe, men det svir. Vondt i magen, hyppig do besøk, men det svir ikke når jeg tisser. I dag morges var jeg kvalm og i dag har jeg hatt vond rygg-brenner (vet ikke om det har noen sammenheng) Er det noen som kan hjelpe meg?? :grine2: Takk PS! Kjønnsykdom er helt utelukket!!
Gjest Milah Skrevet 3. oktober 2005 #2 Skrevet 3. oktober 2005 Kanskje du har hatt urinveisinfeksjon som har gått over i nyrebekkenbetennelse?? Uansett, oppsøk lege! Hvis du har nyrebekkenbetennelse kan de være veldig farlig!
Gjest Gjest_Lille my_* Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 Hei! Takk! Men det gjør ikke så vondt at jeg tror det er det. Tror jeg. Vet ikke. Orker å gå på jobb og sånn..
Gjest Milah Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 Hvis du ikke orker å gå på jobb må du komme deg til legen! Det er uansett noe galt med deg, better safe than sorry!
Gjest Virvel Skrevet 3. oktober 2005 #6 Skrevet 3. oktober 2005 Enig med de andre, kom deg til lege fort som fy. Ubehandlet nyrebekkenbetennelse er ikke noe å spøke med. Ikke for å skremme deg, men det kan i verste fall føre til uremi og nyresvikt.
Marissa Skrevet 3. oktober 2005 #7 Skrevet 3. oktober 2005 Gå til legen, så får han tatt en urinprøve, og det tar bare et par minutter å få svar. Høres ikke ut som noen soppinfeksjon nei, men en kraftig urinveisinfeksjon! Drikk masse, gjerne rikelig med appelisnjuice, for det virker smertelindrende. Lykke til, og god bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå