Gå til innhold

Drikke kaffe med gamlinger( besteforeldre f eks) er hyggeligere enn å drikke med jevnaldrende. Flere som føler det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De lager kaffen selv og server bakst ved siden av. Når vi prater holder ingen på med telefonen og nytelsen går opp. En spesiell atmosfære oppstår. Ganske befriende i denne digitale tid vi nå lever i. 

Generelt sett foretrekker jeg folk under 50, men akkurat kaffe er noe jeg liker best med eldre folk. Selv er jeg en mann i midten av 30-årene. 

Anonymkode: 1c197...ce8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De lager kaffen selv og server bakst ved siden av. Når vi prater holder ingen på med telefonen og nytelsen går opp. En spesiell atmosfære oppstår. Ganske befriende i denne digitale tid vi nå lever i. 

Generelt sett foretrekker jeg folk under 50, men akkurat kaffe er noe jeg liker best med eldre folk. Selv er jeg en mann i midten av 30-årene. 

Og med gamlinger mener jeg folk på 70+.

• Liker 1
Skrevet

Ja det er utrolig hyggelig og koselig 😊

• Liker 3
Skrevet

Ikke helt enig. De gamle folkene i familien må jeg ROPE til for at de skal høre hva jeg sier. Helt utslitt i stemmebånda når jeg omsider drar derifra

Anonymkode: 29ab0...fba

• Liker 1
Skrevet

Nei. De har gjerne et mye enklere og mer gammeldags syn på ting, snakker gjerne politikk og er ofte rasistiske og lite intelligente.

Folk i den alderen som innehar litt intelligens, kaster ikke vekk tida si på å drikke kaffe og spise usunne wienerbrød som gir de blodpropp og karlidelser. 

Lite givende aldersgruppe å omgås.

Anonymkode: e66f2...dd2

Skrevet

Og er heller ikke spesielt interessert i baksnakk og sladder, noe de i den aldergruppen ofte er veldig fæle på.

Anonymkode: e66f2...dd2

• Liker 1
Skrevet

Full tilstedeværelse er digg, kaffeslaberas med de riktige folka.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er hyggelig. Sitte å skravle om alt og ingenting hos mormor og morfar er så koselig. Spesielt når de forteller om ting de har opplevd på reiser bl.a de hadde som unge. 

Anonymkode: 7d451...1ac

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker best å være sammen med folk som er eldre enn meg jeg, de er trygge på seg selv , jordnære og avslappa. Orker ikke stressa unge folk som MÅ det ene og det andre og flyr etter klokka. 

Anonymkode: 98df8...cf1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...