Gå til innhold

Vinterdress for voksne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,vi har kjøpt oss en gård og kommer til å bruke mye tid ute. Er det noen som har noen vinterdress å anbefale som er lett å ta på? Hører med at vi har fått utevalp, så ønsker også noe som er lett å ta på i tilfelle det er noe med valpen og vi trenger å løpe ut i snøen på kort varsel. Her vi holder til blir det veldig kaldt, så gjerne noe som er prøvd og kan anbefales. 

takk på forhånd :-)

Anonymkode: e6389...ce7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alle som selger arbeidsklær har dette. Da får du klær som er beregnet til å brukes, og som derfor er funksjonelle.

PS: Gratulerer med gård og valp, det høres kjekt ut! :) 

Endret av Tiuren
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt flere fra Stormberg, og har vært fornøyde med de.

Ellers finnes det utedresser til voksne fra Hoppin, som er lagd for barnehageansatte, men som selvfølgelig kan brukes av andre og.

Skrevet

Sjekk Felleskjøpet. Det er der de har klær til slikt bruk. 

Anonymkode: c3c4b...1bd

Skrevet

Veldig fornøyd med min i fra hoppin 

https://www.hoppin.no/

Jobber i friluftsbarnehage og er mye ute med hund på fritiden😄

Anonymkode: 0731e...329

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har bare brukt kjeledressen til Wenaas de siste 20 årene. Anbefaler de på det sterkeste. Bruker de ute i gårdsarbeid, og i fjellet på snøscooter-tur. https://www.wenaas.com/nb-no/nettbutikk/group/kjeledresser-350

Anonymkode: fb04e...91c

Tror faktisk jeg kjøpte min Wenaas dress for 20 år siden og, "scooter dress" med glidelås i beina som jeg primært brukte på hudetrening om vinteren. Klarer ikke å fryse med den på.... 

Skrevet

Stormberg-dressene er helt optimale. De er vanntette og har glidelås-lufting under armene, slik at du kan regulere slik at du ikke blir klissvåt av svette. I tillegg så er prisen bra, og de ser bra ut. Lettere og mer behagelig enn de fleste andre varmedresser er de også. 

Anonymkode: ff974...b7f

Skrevet

Traktorpikene sin vinterdress! Slitesterk, lett å ta på og god passform. 

Anonymkode: 037a1...0f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...