Gå til innhold

Plutselig kvalm av kjøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge mistet smaken på kylling og svin. Syntes det smaker rart. Idag laget jeg kyllingsuppe og i det jeg tar en bit av kyllingen blir jeg veldig kvalm. Smakte ikke godt. Har merket at leverpostei som jeg alltid har vært glad i også smaker veldig jern. Oksekjøtt er godt i noen retter. Flere som plutselig å mistet lysten til å spise kjøtt? 

Anonymkode: 789f4...a4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt korona? Er du gravid?

• Liker 1
Skrevet
Vimsepims skrev (Akkurat nå):

Har du hatt korona? Er du gravid?

Nei ingen av delene. Det begynte dessuten før korona. Blir sykt kvalm av smaken mare.

Skrevet

Det er nok psykisk, da kyllingsuppe, svin og leverpostei smaker veldig ulikt.

Anonymkode: 2e340...eac

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Alt kjøtt? Man kan faktisk  blir allergiske mot kjøtt.

Skrevet

Du får forsøke å kutte ut kjøtt?

Jeg synes svinekjøtt kan smake litt rart innimellom, så det spiser jeg ikke så ofte lengre.

Anonymkode: f227a...162

Gjest Villfisker
Skrevet

Kan ha fått noe som var dårlig da? Husker jeg kjøpte noe billigere en gang, fordi jeg ikke gadd å handle det jeg pleide. Kjøpte noe som var nærmere.

Kyllingen som kom ut av ovnen, lukta så vondt at jeg endte opp med å hive det. Dato var ikke problemet, men mulig pakken ikke var skikkelig tett, uten at jeg merket det.

Kan jo være du er matlei? Spiser du ofte det samme?

Skrevet

Jeg tror også det er psykisk, men jeg hadde egentlig tatt utfordringen på strak arm og kuttet ut kjøtt. Hadde vært verre for meg å ikke kunne spise egg, ost og fisk. 

• Liker 3
Skrevet

Bivirkninger av medisiner? 

Gjest Martineroxyy
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har lenge mistet smaken på kylling og svin. Syntes det smaker rart. Idag laget jeg kyllingsuppe og i det jeg tar en bit av kyllingen blir jeg veldig kvalm. Smakte ikke godt. Har merket at leverpostei som jeg alltid har vært glad i også smaker veldig jern. Oksekjøtt er godt i noen retter. Flere som plutselig å mistet lysten til å spise kjøtt? 

Jag lider av samme spiser nesten ikke kylling og kjøttdeig lengre. Men er ikke syk, er ikke gravid. Kanske det rett p slett bara ikke er så gott :) spiser fisk isteden 

Skrevet
Martineroxyy skrev (På 19.10.2021 den 17.24):

Jag lider av samme spiser nesten ikke kylling og kjøttdeig lengre. Men er ikke syk, er ikke gravid. Kanske det rett p slett bara ikke er så gott :) spiser fisk isteden 

Samme her, men kun ovenfor kjøttdeig. Alle mulige varianter av kjøttdeig gjør meg kvalm, det formelig vokser i munnen på meg og jeg må spytte det ut.

Det begynte helt plutselig for kanskje 1 år siden, ikke hatt korona (som jeg vet om) eller noe annet som skal være årsaken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...