AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg trodde ikke mine egne ører. Hun sa at de fyrte ikke i huset selv om barna måtte stå opp tidlig i helgene, ikke ellers heller. De hadde bare godt av å lære seg å fryse. Hun ville ikke ha bortskjemte barn. Var heller ikke lov å ligge under dyna å varme seg etter man hadde stått opp. Frøs de ute så var det ikke lov å si fra for da var det klaging. Var en venninne som sa dette da vi snakket om forskjellig. Jeg blander meg ikke men syns det var rart. Flere som syns det er rart? Eller er det innafor liksom? Barna går i barnehage og er da foreldrenes ansvar å sørge for at de holder seg varme mener jeg. Anonymkode: 3431f...3fc 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 Idiotisk! Og en god oppskrift til å få barn som ikke vil være ute. Det straffer seg nok ettethvert Anonymkode: b1d71...733 15
Kenelz Skrevet 19. oktober 2021 #4 Skrevet 19. oktober 2021 Barnehage barn!!?? Hadde kontaktet barnevernet. 10
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #5 Skrevet 19. oktober 2021 «Lære seg å fryse?»😂 Dette må være troll. Anonymkode: fd561...051 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #6 Skrevet 19. oktober 2021 Du har hørt det via andre, ta det for det det er - sladder. Men barn har ikke vondt av å fryse litt, det er en del av livet. Selvsagt ikke tvangsfryse, men om de fryser, er det ingen barnevernssak. Anonymkode: fb353...0bc 7
Honey Dew Skrevet 19. oktober 2021 #7 Skrevet 19. oktober 2021 En kan ikke lære seg å fryse. Kunsten å fryse er medfødt. Stakkars barn. 7
Måneklokke Skrevet 19. oktober 2021 #8 Skrevet 19. oktober 2021 Er ikke farlig å fryse. Men det er helt unødvendig når det finnes strøm og varme klær. 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #9 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): «Lære seg å fryse?»😂 Dette må være troll. Anonymkode: fd561...051 Er ikke troll nei. Anonymkode: 3431f...3fc
MammaLinda Skrevet 19. oktober 2021 #10 Skrevet 19. oktober 2021 Høres litt rart ut ja. Spesielt med så konkrete tiltak... Jeg sørger for behagelig temperatur hjemme. Sier barna likevel at det er kaldt, så gir jeg dem litt mer klær. Fryser de ute, så beveger vi oss. "Hun sa at de fyrte ikke i huset selv om barna måtte stå opp tidlig i helgene, ikke ellers heller". Skjønner ikke denne helt^. Tror jeg er litt enig i dette? Førsteprioriteten min er ikke å fyre opp hjemme lørdag morgen, selv om det er iskaldt. Ungene (barnehagealder) bør vel være smarte nok til å finne seg et teppe eller to. Det er jo ikke farlig å fryse litt inne. Så ser den, at hun ikke vil at barna skal bli bortskjemte. Men dersom hun gjemmer bort teppene fordi barna skal lære seg å fryse, så er det noe alvorlig galt her.... 5
minister-mio Skrevet 19. oktober 2021 #11 Skrevet 19. oktober 2021 Hva godt kommer det ut av å lære seg å fryse? Rar dame 1
Honey Dew Skrevet 19. oktober 2021 #12 Skrevet 19. oktober 2021 Det hun driver med er jo omsorgssvikt. Du lar ikke et barn fryse når du kan gjøre noe med det. 2
Daria Skrevet 19. oktober 2021 #13 Skrevet 19. oktober 2021 Hvor kaldt er det inne når de ikke fyrer da? Det er en viss forskjell på 14 og 20 grader i stua, og det er ikke barnemishandling å si at de får ta på seg genser og tøfler heller enn å skru opp varmen. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #14 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har hørt det via andre, ta det for det det er - sladder. Men barn har ikke vondt av å fryse litt, det er en del av livet. Selvsagt ikke tvangsfryse, men om de fryser, er det ingen barnevernssak. Anonymkode: fb353...0bc I hjemmet sitt hver dag så er det det, og hvertfall det at de syntes det er helt greit at barna fryser. Anonymkode: 7e962...c39
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #15 Skrevet 19. oktober 2021 MammaLinda skrev (1 time siden): Høres litt rart ut ja. Spesielt med så konkrete tiltak... Jeg sørger for behagelig temperatur hjemme. Sier barna likevel at det er kaldt, så gir jeg dem litt mer klær. Fryser de ute, så beveger vi oss. "Hun sa at de fyrte ikke i huset selv om barna måtte stå opp tidlig i helgene, ikke ellers heller". Skjønner ikke denne helt^. Tror jeg er litt enig i dette? Førsteprioriteten min er ikke å fyre opp hjemme lørdag morgen, selv om det er iskaldt. Ungene (barnehagealder) bør vel være smarte nok til å finne seg et teppe eller to. Det er jo ikke farlig å fryse litt inne. Så ser den, at hun ikke vil at barna skal bli bortskjemte. Men dersom hun gjemmer bort teppene fordi barna skal lære seg å fryse, så er det noe alvorlig galt her.... De fikk ikke varme seg i dyna, så regner ikke med teppe er tillatt heller Anonymkode: 7e962...c39 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå