Gå til innhold

Sjalu ekser og å kose seg over at de irriterer seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en utrolig fantastisk mann som kjæreste, og vet at det er flere før meg som ønsket å kapre ham. Men han har vært klar på å skille sex og forhold, og har for det meste hatt seksuelle forhold, noen få ordentlige forhold.

Det oppdaget jeg etter ca. et halvår, fordi en av eksene hans kontaktet meg og liksom "advarte meg." Må si at jeg godter meg litt, koser meg nesten, over at hun er så sykelig sjalu at hun stalker han i sosiale medier og går så langt som å kontakte meg.

Skrev tilbake jeg, og skrøt av hvor fint vi har det. Hun skrev for å kritisere han, han prioriterte henne ikke, datet en annen samtidig, var "kald" etc. Da jeg skrev at neida, sånn er han absolutt ikke med meg, og jeg skrøt av sexen, romantikken, alt han gjør for meg, hvor bra han behandler meg - men da plutselig begynte hun å skrive meldinger om at ja, han var super i senga, de hadde sååå mye felles, han var den rette osv.

Jeg måtte bare skrive lol tilbake, så gjennomsiktig sjalu og amatørmessig splitt-og-hersk er det vel knapt mulig å være!

Så til andre forsmådde damer som ikke fikk mannen du så desperat ønsket deg, som ikke fikk gjengjeldt følelsene dine: Om du går så langt som å stalke og kontakte kjærestene deres år etterpå, så kommer du til å bli ledd av og bli morsom underholdning og bidra til å knytte mannen du ikke fikk enda tettere til kjæresten han elsker -som aldri blir deg. 😅

Flere som har hatt slike opplevelser? 🙂

Anonymkode: 720a6...cff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i samme situasjon som deg men må si at jeg har mer vondt av de damene som henger sånn igjen i det som har vært enn at jeg har godtet meg så veldig.

Anonymkode: 4b536...143

• Liker 23
Skrevet

Har ikke du skrevet om dette her mange ganger før?😴

Anonymkode: 1f41d...41f

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eh, nei.

Skrevet

Du kunne bare skrevet "vi har ikke samme inntrykk, vennligst ikke kontakt meg".

• Liker 30
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har vært i samme situasjon som deg men må si at jeg har mer vondt av de damene som henger sånn igjen i det som har vært enn at jeg har godtet meg så veldig.

Anonymkode: 4b536...143

Jeg hadde nok også hadde vondt av henne om hun hadde vært mer ydmyk. Men når hun åpenbart kontaktet meg for å prøve å såre meg, så synes jeg det var på sin plass at jeg skrev tilbake hvor fint han og jeg har det sammen.

• Liker 1
Skrevet
Fireflies skrev (Akkurat nå):

Du kunne bare skrevet "vi har ikke samme inntrykk, vennligst ikke kontakt meg".

Det kunne jeg. Skal ikke kopiere og lime inn hennes meldinger her, men de var stygge og åpenbart ment å såre meg og gjøre meg sjalu - og da forsvinner min empati dessverre.

• Liker 2
Skrevet

Mange som har det sånn. 

I mitt tilfelle kontaktet nåværende dame meg for å sjekke kontakten jeg hadde til eks. Forteller det som er sant at han kontakter meg ofte, jeg ønsker ikke å ha kontakt med han. Jeg får ikke fred og han har prøvd seg på meg etter de ble sammen. 

Da kom det mye fra henne om at jeg er sjalu og prøver å ødelegge. Veldig spesielt syns jeg. Har fått fred fra begge to etter 6 år med han som tar kontakt. Vært stille I 2 år nå og det er godt. 

Anonymkode: ea8d6...269

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eh, nei.

Joda. Lett gjenkjennelig historie samt måte å skrive på.

Uansett, ganske usympatisk å godte deg over det. Kan du ikke bare nyte livet med gullfuglen da?

• Liker 16
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kunne jeg. Skal ikke kopiere og lime inn hennes meldinger her, men de var stygge og åpenbart ment å såre meg og gjøre meg sjalu - og da forsvinner min empati dessverre.

Enda større grunn til å svare svært kort, vær snill og ikke kontakt meg! 

Skrevet

Så dere begge er lite empatiske.

• Liker 11
Skrevet
Dævendøtte skrev (1 minutt siden):

Enda større grunn til å svare svært kort, vær snill og ikke kontakt meg! 

Det var det jeg etterhvert gjorde. Hun har nok forstått at hun ikke får han tilbake.

• Liker 1
Skrevet
Fireflies skrev (1 minutt siden):

Så dere begge er lite empatiske.

Nei, er ikke jeg som har kontaktet en fremmed for å ødelegge og spre min sjalusi. Har aldri gjort noe sånt.

• Liker 1
Skrevet

For en ting å godte seg over... Tenker du at du er bedre enn henne da eller, og at det er det som koser deg? Eller liker du generelt sett å trykke ned folk som tydeligvis ikke har det bra? 

Hadde overhodet ingen interesse av å trykke ned hun som skulle advare meg om min kjæreste, og som åpenbart ikke var over han. Jeg svarte henne bare høflig at vi har totalt forskjellig opplevelse av denne mannen, takk for advarselen, men jeg ville finne ut av det selv. Da hun ikke gav seg måtte jeg til slutt blokkere. 

Dessuten syns jeg du må komme deg over det her snart. Du har skrevet om dette utallige ganger her inne, og det er helt åpenbart at du er usikker på mannen din, siden du stadig må ta opp dette til ukjente mennesker på et forum. 

Mannen din har valgt å gå inn i et forhold meg deg. Stol på at det er oppriktig! 

Anonymkode: 9e2fc...8b1

• Liker 16
Skrevet

Let it go.

Anonymkode: 36150...8a7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For en ting å godte seg over... Tenker du at du er bedre enn henne da eller, og at det er det som koser deg? Eller liker du generelt sett å trykke ned folk som tydeligvis ikke har det bra? 

Hadde overhodet ingen interesse av å trykke ned hun som skulle advare meg om min kjæreste, og som åpenbart ikke var over han. Jeg svarte henne bare høflig at vi har totalt forskjellig opplevelse av denne mannen, takk for advarselen, men jeg ville finne ut av det selv. Da hun ikke gav seg måtte jeg til slutt blokkere. 

Anonymkode: 9e2fc...8b1

Det var en laaaang melding jeg fikk, med masse løgn og dritt, ikke spesielt empatisk eller hva? Når jeg da ikke lot meg trykke ned -som hun ønsket, så snudde hun og skrev at joda, han var visst fantastisk og likte henne bedre enn meg. Lol, synes du man skal være hyggelig mot folk som gjør slikt?

Om hun oppriktig var kun lei seg og fortvilet, ville jeg selvsagt svart annerledes.

Resten av innlegget ditt er spekulasjon om andre tråder, og nei, andre tråder du tydeligvis mener jeg har startet er feil. Det er vel flere enn meg som har blitt kontaktet av kjærestens eks.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Let it go.

Jeg gjør det, men hvorfor kan ikke denne rare eksen? Senest forrige uke sendte hun sms til kjæresten min.

Skrevet

Puteflaut. 

Anonymkode: 59bc2...178

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i all verden svarte du på meldingene? 

Men du har skrevet om dette tidligere, du kan nekte til du tror det selv, men dette har vi lest før.

Anonymkode: ed342...2ba

• Liker 12
Skrevet

Jeg gjør det, men hvorfor kan ikke denne rare eksen? Senest forrige uke sendte hun sms til kjæresten min.

Så kjæresten din har ikke blokkert henne? Liker han oppmerksomhet?

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...