AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Del Skrevet 19. oktober 2021 Etter over ett år med prøving har jeg endelig fått en positiv graviditetstest! 🤩 Men er selvfølgelig bekymret for at dette skal gå galt. Har sett noen teste økning i hcg i starten for å se om ting går rette veien. Bør man da bruke digitale tester, eller kan man bruke teststrimler? 12dpo fikk jeg denne 13dpo fikk jeg positiv digital som viste 1-2 uker (altså 3-4 uker på vei, noe som stemmer med at dette var dagen før ikm). Ved 14 dpo/ikm har jeg fått denne, men synes ikke at den er så sterk som jeg hadde sett for meg ved tidspunkt for ikm… Anonymkode: ad118...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #2 Del Skrevet 19. oktober 2021 HCG stigning bør kun måles med blodprøve hos fastlege. Graviditetstester kan være misvisende. Anonymkode: 0de34...c7d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #3 Del Skrevet 19. oktober 2021 Ikke test stigning, testene et ikke laget for det. Det er stor sjanse for at det føre med seg bekymring heller en trygghet. Jeg testen både med strimler og blodprøver grunnet blødning, blodprvene viste fin dobling, strimmelprøvene satt jeg og vurderte i timesvis og var ikke sikker på om stigningen var god.. hadde ikke gjort det om jeg kjente bl.prøveresultatene naturligvis. Anonymkode: 36109...868 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #4 Del Skrevet 19. oktober 2021 Ville bare testet med digital. En uke etter første positive kan man forvente å få 2-3 og en uke deretter 3+ Anonymkode: 195ab...cf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. oktober 2021 #5 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ville bare testet med digital. En uke etter første positive kan man forvente å få 2-3 og en uke deretter 3+ Anonymkode: 195ab...cf5 Ja dette er greit i starten. Ukentlig bør man få endring på digital test. Er man veldig nervøs, ikke stoler på testene eller har kommet over 3+ så er blodprøver hos legen eneste mulighet til å få målt hcg. Gratulerer med graviditeten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå