Gå til innhold

Helt ærlig.. blir du flau over utseende/klesstil til noen i omgangskretsen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg blir det. Er enkelte familiemedlemmer jeg velger å gå noen meter bak, fordi jeg ikke vil folk skal tro vi er i slekt. Pga bl.a grusomme klær. 

Flere?

Anonymkode: 57a63...f8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min😆 Han går i høyt elskede men slitte t-skjorter med diverse bandmotiv🙈 Han skifter hvis jeg ber han om det da.

Anonymkode: fe410...8ac

• Liker 3
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 603b6...706

• Liker 2
Skrevet

🤣

Anonymkode: 7d6a5...1eb

• Liker 2
Skrevet

Helt ærlig, så overfladisk og hjernedød er jeg ikke.

Anonymkode: 0814e...2f1

• Liker 8
Skrevet

Nei, virkelig ikke.

Anonymkode: d657c...49d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det tror jeg ikke altså. Mulig noen blir flau over min klesstil iblant siden den er veldig avslappet og jeg elsker turklærne mine og til og med joggebuksa. Nå skal det sies at jeg er mye på tur/ute, trener hund osv så det blir jo ofte det naturlige valget uansett og jeg orker ikke alltid å dra hjem å skifte før jeg skal noe annet etc (spørs litt hva jeg skal selvsagt), men det kunne ikke brydd meg mindre. 

Det finnes kanskje klær jeg hadde blitt litt flau om noen av de rundt meg gikk med, men da skulle det vært ganske ekstremt og i en setting som jeg kanskje tenker det er upassende, ellers tenker jeg det er deres problem, viss det er et problem,  eller evt  god underholdning for oss andre, alt ettersom 😆 ingen grunn til å ta livet så høytidelig.

Endret av Crazydoglady
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Mannen min😆 Han går i høyt elskede men slitte t-skjorter med diverse bandmotiv🙈 Han skifter hvis jeg ber han om det da.

Anonymkode: fe410...8ac

Forstår ikke helt hvorfor du har et problem med at han går i disse band t-skjortene? Om de betyr veldig mye for han? 

Jeg er kvinne, og går kun i band t-skjorter og svarte bukser. Har en hel haug av t-skjorter og bukser av samme stil. Om noen hadde blitt flau over min klesstil, hadde jeg ikke vært redd for å si ifra eller avslutte relasjonen ganske kjapt.

Anonymkode: 41ac7...55f

• Liker 3
Skrevet

Egentlig ikke. Men svigerinnen min har veldig ofte mascara under øynene 🙈

Anonymkode: 4fa6a...a04

Skrevet

Nei, er ikke så opptatt av andres klesvalg. Eneste unntaket er de som kun kjøper dyre merkeklær og rakker ned på andres klesvalg, det er irriterende. 

Anonymkode: 1abeb...04f

• Liker 1
Skrevet

Ikke nå lengre men jeg ble det over pappa da jeg var tenåring. Han gikk med olabukser uten form dratt oppi rompa, college gensere som han hadde fått gjennom jobb så det var reklamegensere fra alle mulige steder og kunne stå alt fra hurtigruta carglass, Statoil, sporveien og MC Donalds på dem 🙈 hele dette antrekket spritet han opp med en brun skinnvest over på litt kjøligere dager. Og som om ikke det var nok så toppet han hele kransekaken med Adidas slippers med HVITE tennis sokker inni, bleket hockey sveis og ring i øret 😂. Jeg kjenner at jeg dauer litt inni meg bare av å skrive det nå. Og ja, for all del ikke glem rullingsen og denne grønne ladaen han kjørte rundt i 🙈🙈🙈

Anonymkode: 995d7...f14

• Liker 11
Skrevet

Ja. Har en venninne som klær seg fryktelig vulgært i mine øyne.

Anonymkode: ec3e6...7d4

Skrevet

Nei 🙈

men jeg er en kanskje en sånn venninne selv. Eller dvs, jeg har ei venninne som er glad i shopping og kler seg veldig pent, bruker mye penger på klær og generelt utseende. Jeg kler meg enkelt og sporty, jeg har bare ikke opptatt av det. Vi når vi går sammen blir kanskje litt knæsj, så nå begynte hun å dempe sin klesstil når hun møter meg, litt mer i sporty-retning. 🙈 Vel, hun er kanskje ikke direkte flau over meg, men at hun har i hvert fall registrert det, at klesstilen er veldig ulik. Uten at jeg bryr meg nevneverdig, annet enn at jeg gir henne komplement i ny og ned.

Åh vent, kom på en ting. Da jeg var tenåring og hadde venninner på besøk, den ene gangen presiserte faren min å komme ut i boxere og badekåpe liksom. Det er flaut når du er 17. 

Anonymkode: f4cca...efe

Skrevet

Jeg har en inngiftet slektning som før ga blanke i alt som har med klær og utseende å gjøre. Det har ført til noen interessante antrekk opp gjennom årene. Stort sett har det ikke vært noe problem, siden hun bor et annet sted og jeg sjelden møter henne utenfor familiebobla, men en gang som tenåring gikk jeg på henne i butikken, mens jeg var sammen med flere venner. Da hadde hun på seg limegrønne, blanke tights, og så litt ut som en forvokst utgave av Peter Pan. Hun er heller ikke en som er liten og spedbygd og lett å overse, hun er over 180 cm. høy, er kraftig bygget og det er mye av henne også i personlighet. Jeg var så flau den gangen at jeg trodde jeg skulle dø.

Nå har hun begynt å sy sine egne klær, og hun ser mye bedre ut. Og jeg begynner å forstå at den manglende interessen for klær og stil har skyldtes at hun ikke har funnet klær hun har likt i sin størrelse før. 

Anonymkode: d50c5...75a

• Liker 1
Skrevet

Mja, er flere tilfeller jeg har blitt flau av mannen min. Typ slitt joggebukse, klogger med ullsokker eller ingen sokker på butikken, ytterjakke uten noe under som er halveis åpen. Han har skjerpet seg heldigvis. 

Anonymkode: 14199...e7e

Skrevet

Man har altfor lite problemer om man går og er flau på andre sine vegne. Hvis noen hadde vært flau av meg så hadde jeg kledd meg enda verre bare for å irritere. 

Anonymkode: 79189...02c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 1.31):

Ikke nå lengre men jeg ble det over pappa da jeg var tenåring. Han gikk med olabukser uten form dratt oppi rompa, college gensere som han hadde fått gjennom jobb så det var reklamegensere fra alle mulige steder og kunne stå alt fra hurtigruta carglass, Statoil, sporveien og MC Donalds på dem 🙈 hele dette antrekket spritet han opp med en brun skinnvest over på litt kjøligere dager. Og som om ikke det var nok så toppet han hele kransekaken med Adidas slippers med HVITE tennis sokker inni, bleket hockey sveis og ring i øret 😂. Jeg kjenner at jeg dauer litt inni meg bare av å skrive det nå. Og ja, for all del ikke glem rullingsen og denne grønne ladaen han kjørte rundt i 🙈🙈🙈

Anonymkode: 995d7...f14

Høres ut som om han i det minste var gjennomført! 😃

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet

Ikke så lenge de faktisk er påkledd.

Skrevet

Det har nok hendt, særlig da vi var litt yngre, når noen har kledd seg helt feil for anledningen - en venninne som stilte i kosebukse da vi skulle på forestilling på Nationaltheatret, for eksempel. Men jeg har alltid hatt en litt iøynefallende klesstil selv, så jeg har nok vært på den andre siden også og skal ikke snakke så altfor høy (-Kan du ikke kle deg litt mer normalt, sukket bestevenninnen min da vi var 13... :fnise: ).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...