AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Når jeg tar på størrelse S så passer den, når jeg tar på M, så passer den også. Det må jo bety at jeg ikke har peiling på hvordan de egentlig skal sitte og hvor stramt, kan noen forklare? Takk Anonymkode: aa288...94f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 Ville tatt den strammeste som fremdeles passer. De blir fort slappere. Anonymkode: 717d1...ced
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville tatt den strammeste som fremdeles passer. De blir fort slappere. Anonymkode: 717d1...ced Takk, det høres ut som et godt tips:) Anonymkode: aa288...94f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #4 Skrevet 19. oktober 2021 Så de krymper ikke i vask? Anonymkode: aa288...94f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #5 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så de krymper ikke i vask? Anonymkode: aa288...94f Nei, det har jeg aldri opplevd. Anonymkode: 717d1...ced
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #6 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det har jeg aldri opplevd. Anonymkode: 717d1...ced Oki, jeg er bare i uke 17 nå, så må vel ta høyde for at de kan vokse litt til. Og er det generelt bra med veldig god støtte for å forebygge at hengepupper? Har også lest at det beste er lite støtte så brustmusklene kan utvikles og holde de oppe?? Anonymkode: aa288...94f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #7 Skrevet 19. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Oki, jeg er bare i uke 17 nå, så må vel ta høyde for at de kan vokse litt til. Og er det generelt bra med veldig god støtte for å forebygge at hengepupper? Har også lest at det beste er lite støtte så brustmusklene kan utvikles og holde de oppe?? Anonymkode: aa288...94f Er du i uke 17 ville jeg ventet. Jeg vokste 2 cup fra 19 til fødsel. Anonymkode: 86bde...a07 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #8 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du i uke 17 ville jeg ventet. Jeg vokste 2 cup fra 19 til fødsel. Anonymkode: 86bde...a07 Vokste du noe får uke 19 da? Mine er en størrelse opp til nå, fortsatt små, men de bhene jeg har blir ubehagelige. Anonymkode: aa288...94f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #9 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg kjøpte den største som passet. Jeg liker ikke at ting strammer. Har små pupper til vanlig, men de var nok 5 cuper større en periode der. Syns samme størrelsen i amme-BHene fra HM dekket behovet hele veien fra halvveis i svangerskapet til jeg sluttet å amme når barna var 1 år. Anonymkode: ce0a6...acb 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #10 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg er i uke 19 nå, gått opp fra 65B til 70/75 D og E, har fortsatt ikke melk eller noe, vanlig at de vokser mer mot slutten når det produseres mer melk. Så jeg tenker at det beste bare er å kjøpe det som er mest komfortabelt nå og heller se det Ann senere🤷🏼♀️ Tror det varierer fra person til person hvor stramt man orker eller finner komfortabelt, så bare kjøp og bruk det du synes er komfortabelt du☺️ Anonymkode: ae09c...333
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #11 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oki, jeg er bare i uke 17 nå, så må vel ta høyde for at de kan vokse litt til. Og er det generelt bra med veldig god støtte for å forebygge at hengepupper? Har også lest at det beste er lite støtte så brustmusklene kan utvikles og holde de oppe?? Anonymkode: aa288...94f Hvis du bare er i uke 17 bør du vente. Mine pupper vokste flere størrelser etter uke 30. Jeg kjøpte en ammebh i uke 36, men den var for liten etter fødsel. Du bør enten ha en god bh som sitter godt og støtter, eller ingen bh. Det verste for hengepupper er en bh som sitter feil. Når du ammer er det også greit å bruke bh av andre grunner. Når det er sagt er det vanlig at puppene henger mer etter at man har fått barn. Det er lite man kan gjøre for å unngå det helt. Kjøp deg heller noe sexy undertøy når du er ferdig med ammingen, det har fungert for meg😁. Anonymkode: ce1bd...962 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #12 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oki, jeg er bare i uke 17 nå, så må vel ta høyde for at de kan vokse litt til. Og er det generelt bra med veldig god støtte for å forebygge at hengepupper? Har også lest at det beste er lite støtte så brustmusklene kan utvikles og holde de oppe?? Anonymkode: aa288...94f Ah, uke 17. da så. 3 dager etter fødsel blir du Pamela Anderson. Går seg til litt etterhvert. Anonymkode: 30c66...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #13 Skrevet 19. oktober 2021 Hvis du er i uke 17: bare kjøp noe som funker nå. Ammebher er stort sett slappe greier uansett, og de tunge gravidpuppene som kommer på slutten trenger støtte om ikke den stakkars ryggen, som allerede konker ut pga magen, skal stryke helt med. Jeg måtte opp en cupstr mellom uke 10 og 25, så opp en str i både omkrets og cup etter uke 25. Etter fødsel hadde det vært aller mest praktisk med typ en barbenk med hjul å legge både dem og ungen på en periode (🙈😂), men så gikk det seg til og jeg var ca samme str som i slutten av graviditeten. Anonymkode: 077e4...5cf 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #14 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvis du er i uke 17: bare kjøp noe som funker nå. Ammebher er stort sett slappe greier uansett, og de tunge gravidpuppene som kommer på slutten trenger støtte om ikke den stakkars ryggen, som allerede konker ut pga magen, skal stryke helt med. Jeg måtte opp en cupstr mellom uke 10 og 25, så opp en str i både omkrets og cup etter uke 25. Etter fødsel hadde det vært aller mest praktisk med typ en barbenk med hjul å legge både dem og ungen på en periode (🙈😂), men så gikk det seg til og jeg var ca samme str som i slutten av graviditeten. Anonymkode: 077e4...5cf Mitt problem er at der omkretsen passer er cupen alt for stor og der cupen passer er omkretsen for liten Anonymkode: aa288...94f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #15 Skrevet 19. oktober 2021 Vent med å kjøpe til i hvert fall 1 mnd før termin, og ha da gjerne litt ekstra plass. De vil vokse MYE etter det også, særlig første tiden etter fødsel. Men så går det som regel litt ned igjen. Støtter absolutt den som sa bare kjøp koe som fungerer nå. Anonymkode: 717d1...ced
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #16 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Oki, jeg er bare i uke 17 nå, så må vel ta høyde for at de kan vokse litt til. Og er det generelt bra med veldig god støtte for å forebygge at hengepupper? Har også lest at det beste er lite støtte så brustmusklene kan utvikles og holde de oppe?? Anonymkode: aa288...94f Du bør vent til uke 30 før du kjøper. De kan vokse mye på de ukene og du må ta høyde for vektoppgang. Når melken kommer på dag 2 etter fødsel vil puppene gå opp enda flere størrelser. Men så flater de litt ut igjen. De jeg kjøpte i str L var alt for små når melken kom for fullt. Anonymkode: a8027...80a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #17 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du bør vent til uke 30 før du kjøper. De kan vokse mye på de ukene og du må ta høyde for vektoppgang. Når melken kommer på dag 2 etter fødsel vil puppene gå opp enda flere størrelser. Men så flater de litt ut igjen. De jeg kjøpte i str L var alt for små når melken kom for fullt. Anonymkode: a8027...80a Hvilken størrelse bruker du vanligvis da, før du ble gravid? Anonymkode: aa288...94f
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #18 Skrevet 20. oktober 2021 Støtter det de andre har sagt. Jeg måtte gå opp i størrelse to ganger iløpet av graviditeten, og gikk opp enda en størrelse etter jeg fødte. Jeg brukte vanlige BH-er før jeg fødte, da de har mye mer støtte og ikke minst er mye penere. Jeg hadde bare kjøpt to billige amme-bher som jeg hadde klar før fødselen (som var altfor store dagen før jeg fødte, men trange dagen etter ;-)), og supplerte med flere når jeg visste hvilken størrelse jeg trengte, hva som var praktisk, og at vi i det hele tatt fikk til amming. Anonymkode: 4c653...efb
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #19 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mitt problem er at der omkretsen passer er cupen alt for stor og der cupen passer er omkretsen for liten Anonymkode: aa288...94f Ja, det er ulempen med s, m, l størrelser. Det finnes ammebher med normale størrelser, feks på Change. Anonymkode: ce1bd...962 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #20 Skrevet 20. oktober 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Vokste du noe får uke 19 da? Mine er en størrelse opp til nå, fortsatt små, men de bhene jeg har blir ubehagelige. Anonymkode: aa288...94f Ja, vokste før uke 19, kjøpte meg nye bher i uke 19 fordi ingenting passet lenger. Så derfor jeg vet at det var fra 19 jeg vokste 2 cup Anonymkode: 86bde...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå