Gå til innhold

Halloween - ønsker tips til knask og annet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker alle høytider, og Halloween er selvsagt ikke noe unntak 🦇 Etter mange år i leilighet har jeg endelig flyttet i hus og gleder meg enormt til å pynte inngangspartiet med gresskar og forhåpentligvis ta imot mange skumle småskremmere - men har ikke barn selv, og lurer derfor på et par småting: 

- hva slags godteri slår best an? Har forstått at ting skal være individuelt pakket, men er så mye forskjellig og barna er vel ofte i alle aldre. Hva liker ditt barn best? 

- lar man barna ta selv eller «serverer» man, og hvor mange småting/godiser per barn sånn ca? 

- hvilken dag er knask eller knep-dag i år når Halloween faller på en søndag? Og er det noen satt tidsintervall når de pleier å komme? 

Happy Halloween alle sammen👻

Anonymkode: 3f288...721

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er min erfaring da , men foreldre foretrekker at barna får innpakket godteri.

Har droppet de store posene med små pakker vingummi godis siden ca alle kjøper de.

Sjokolade er alltids en suksess, tror de selger 10 små mars/twix/snickers på europris.

Ellers er kjærligheter kjekt, spesielt de som ligner på leppestift. 

Noen popper Popkorn og tar i små poser, små smarties pakker etc.

Du sier somregel hvor mange de kan ta hver ellers kan du be de peke og du gi mtp smitte, jeg tar 3 ting i en ziplock pose de kan få.

Vanlige tider som jeg har fått med meg er fra 17 til 20 - 21 tiden.

God halloween! 👻🎃

Skrevet

Halloween er ALLTID den 31 oktober hvert eneste år uansett hvilken dag i uka det er.! Du bør gi barna snop, elller ha det i porsjoner så ikke de mest grådige barna tar alt.

Anonymkode: 432c6...fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...