AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Eller er bare min en god skuespiller som utnytter den for å slippe oppgaver hjemme?😂 Anonymkode: 4b475...b59
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 Litt vondt i armen husker jeg, men ikke at jeg kunne skulke unna noe. Har ikke ungen to armer? Få han i arbeid. Ellers blir livet hardt fremover hvis han slipper unna med det minste vondter. Anonymkode: e15bd...01b
Ulrikke Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 Hun gjorde det ja, men hun var på håndballtrening samme kveld. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #4 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Litt vondt i armen husker jeg, men ikke at jeg kunne skulke unna noe. Har ikke ungen to armer? Få han i arbeid. Ellers blir livet hardt fremover hvis han slipper unna med det minste vondter. Anonymkode: e15bd...01b Hun har to armer ja! Ingen har sagt hun slipper unna noe her😂 bare lurte på om dette var reelt eller fake! Anonymkode: 4b475...b59
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #5 Skrevet 19. oktober 2021 Det er jo helt vanlig å få vondt i armen etter en vaksine. Og det har ikke noe å si hva andre har opplevd eller ikke opplevd i den forbindelse. Anonymkode: 3b22a...3ca 4
Me for life Skrevet 19. oktober 2021 #6 Skrevet 19. oktober 2021 Fikk vondt, men ikke så vondt at armen ikke kunne brukes til kjedelige ting. 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #7 Skrevet 19. oktober 2021 Helt vanlig ja. Har vondt selv etter influensavaksinen i går, men kan fint bruke den😅 Dessuten settes vaksinen stort sett i den armen du bruker minst (for høyrehendte; Venstre arm) så her er det bare å sette i gang med oppgave😉 Anonymkode: 904ed...22e 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #8 Skrevet 19. oktober 2021 Det er jo ganske vanlig etter alle vaksiner? Så varierer det fra vaksine til vaksine og fra person til person. Jeg fikk feks ganske vondt etter at jeg took boostervaksinen på kikhoste og de greiene der (gjorde det nå som voksen). Hva med å være litt snill mot eget barn...? Anonymkode: c0081...a16 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #9 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg får alltid vondt i armen etter alle vaksiner. Ellers ingen bivirkninger, men 24-48 timer etter vaksinering har jeg vondt i muskulaturen i den armen. Det er vondt å bære ting med den armen og vondt å ligge på den, men ellers helt uproblematisk. De setter jo vaksinen i armen man ikke skriver med/bruker mest, så skal ikke påvirke så mye. Jeg dro på mine fritidsaktiviteter som vanlig etter vaksiner som barn, tross vond arm Anonymkode: b63dc...412
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #10 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo ganske vanlig etter alle vaksiner? Så varierer det fra vaksine til vaksine og fra person til person. Jeg fikk feks ganske vondt etter at jeg took boostervaksinen på kikhoste og de greiene der (gjorde det nå som voksen). Hva med å være litt snill mot eget barn...? Anonymkode: c0081...a16 Snill? Lære barnet at så fort det får litt vondt så legger meg fra seg alt fordi armen er ubrukelig 😅 Ikke rart barn er persilleblad 🤦♀️ Anonymkode: e15bd...01b 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #11 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å være litt snill mot eget barn...? TS her:) Jada, hun slipper unna tunge løft osv, dulles litt med i dag som er dagen etterpå. Er ikke sånn at jeg er avhengig av hennes arbeidskapasitet denne ene dagen:) Litt må hun allikevel gjøre. Mente hun ikke klarte å løfte sekken sin feks😂da fikk hun pent gjøre det selv! Anonymkode: 4b475...b59 3
Crazydoglady Skrevet 19. oktober 2021 #12 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo ganske vanlig etter alle vaksiner? Så varierer det fra vaksine til vaksine og fra person til person. Jeg fikk feks ganske vondt etter at jeg took boostervaksinen på kikhoste og de greiene der (gjorde det nå som voksen). Hva med å være litt snill mot eget barn...? Anonymkode: c0081...a16 Man er ikke snill med barna ved å lære dem at litt ubehag er "greit" å utnytte til å slippe unna alt man ikke har veldig lyst til å gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #13 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg tok den i fjor og fikk litt vondt, men ikke slik at armen ikke kunne brukes. Ømt og stivt bare. Som med enhver vaksine Anonymkode: 969dc...636
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #14 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo ganske vanlig etter alle vaksiner? Så varierer det fra vaksine til vaksine og fra person til person. Jeg fikk feks ganske vondt etter at jeg took boostervaksinen på kikhoste og de greiene der (gjorde det nå som voksen). Hva med å være litt snill mot eget barn...? Anonymkode: c0081...a16 Er det så snilt å la barnet slippe unna helt normale gjøremål fordi den ene armen er litt vond? Er smerten så altoppslukende at man ikke klarer å bruke den andre armen til å løfte skolesekken sin heller, er det vel grunn til å dra til legen. Man kan anerkjenne at det er ubehagelig/vondt, men at det ikke betyr at det er farlig. Anonymkode: 92318...c01 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #15 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er det så snilt å la barnet slippe unna helt normale gjøremål fordi den ene armen er litt vond? Er smerten så altoppslukende at man ikke klarer å bruke den andre armen til å løfte skolesekken sin heller, er det vel grunn til å dra til legen. Man kan anerkjenne at det er ubehagelig/vondt, men at det ikke betyr at det er farlig. Anonymkode: 92318...c01 Ingen dør av å ta det med ro en dag. Dommedagen har ikke kommet! Slapp heeeelt av☺️ Hun gjør alle de vanlige tingene. Livet går videre. Anonymkode: 4b475...b59
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #16 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg tok den vaksinen for noen år siden, og husker armen var helt ubrukelig hver gang (3 doser) Anonymkode: 26ef0...400
Snabeltann Skrevet 19. oktober 2021 #17 Skrevet 19. oktober 2021 Hun fikk vondt i armen og feber etter hpv, men kjente ingenting etter coronavaksina (phizers) ikke engang øm på stikkstedet...
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #18 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eller er bare min en god skuespiller som utnytter den for å slippe oppgaver hjemme?😂 Anonymkode: 4b475...b59 Ja noen dager. Anonymkode: 984bb...160 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå