Gå til innhold

Puerto Rico! Har du noen gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg reiser snart og vi gjerne unngå turistfeller! Er det noen som har tips til uteliv i Puerto Rico? Nærere bestemt restauranter og barer. Nattklubber er ikke aktuelt 😊 andre tips mottas hjertelig, da jeg aldri har vært på den siden av øyen før 😊

Anonymkode: e555e...e59

Skrevet

Det er mye turisme i Puerto Rico. Jeg kan tipse om Amadores stranden. Jeg tror de har barer der. Stedet er fint, men har også mye turisme. Evt kan dere ta båt til Puerto Mogan.

Anonymkode: 33e08...7c9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei!

Jeg reiser snart og vi gjerne unngå turistfeller! Er det noen som har tips til uteliv i Puerto Rico? Nærere bestemt restauranter og barer. Nattklubber er ikke aktuelt 😊 andre tips mottas hjertelig, da jeg aldri har vært på den siden av øyen før 😊

Vil du unngå turistfeller har du muligens valgt feil sted hvis du skal til Puerto Rico.

• Liker 13
Skrevet

Hehe. Puerto Rico er kun turisme og turistfeller.

Ta dere en dagstur til puerto mogan, der er det fint.

Anonymkode: c8f13...772

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehe. Puerto Rico er kun turisme og turistfeller.

Ta dere en dagstur til puerto mogan, der er det fint.

Det støtter jeg fult ut. Ta gjerne båten. koselig tur langs kysten.

• Liker 1
Skrevet

Puerto Rico i Karribien eller Puerto Rico på Gran Canaria?, hvis det er det siste så har det blitt verre der de siste årene med tanke på kriminalitet p.g.a. den store tilstrømningen av ulovlige migranter fra Afrika og Marokko så det er lurt å ta en del forhåndsregler.

Hele sør-øst siden av Gran Canaria er forresten en turistfelle. 

Anonymkode: 1f6b1...be9

• Liker 3
Skrevet

Til granka for å unngå turistfeller 😄

Anonymkode: d3ce7...cc4

• Liker 7
Skrevet

Takk for svar!

Med turistfeller mener jeg selvsagt dårlig mat. Er fult klar over at det er mye turisme der, hehe. Hvis noen har noen gode forslag til restauranter med god mat og drikke, så skrik gjerne ut! ☀️

(Håper jeg formulerte meg greit denne gangen)

• Liker 1
Skrevet

Puerto Rico på Gran Canaria? Her er det mange eldre pensjonister. Her er det bare å ta med dere kamferdrops og kongen av Danmark. 

Anonymkode: 075ee...c7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar!

Med turistfeller mener jeg selvsagt dårlig mat. Er fult klar over at det er mye turisme der, hehe. Hvis noen har noen gode forslag til restauranter med god mat og drikke, så skrik gjerne ut! ☀️

(Håper jeg formulerte meg greit denne gangen)

Tror ikke at su får annet enn "turistfelle-mat", det er jo kun turisme der. Dere må nok kjøre ut av byen og opp til hovedstaden i tilfelle.

Skrevet

Gå heller inn på en av Gran Canaria sidene på FaceBook. Der er folk saklige og hjelpsomme.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 13.29):

Hei!

bare et lite spørsmål, må du ha med deg noe spes dokumentasjon når du skal inn i landet? Noe annet enn koronasertifikat?

Anonymkode: 449ce...841

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 13.29):

Hei!

Hvorfor velger du Puerto Rico?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

bare et lite spørsmål, må du ha med deg noe spes dokumentasjon når du skal inn i landet? Noe annet enn koronasertifikat?

Du må ha fylt ut et innreiseskjema før du reiser. Men det kan ikke fylles ut før enn 48 timer før innreise.

Skrevet
Hulderen skrev (3 timer siden):

Du må ha fylt ut et innreiseskjema før du reiser. Men det kan ikke fylles ut før enn 48 timer før innreise.

Hvordan fylle ut når man ikke har setenummer på flyet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du ikke har fått setenummer så må du sjekke inn på nettet eller etter at du har sjekket inn på flyplassen, det er veldig omfattende. Her finner du veileder til hvordan skjemaene skal fylles ut.

https://www.ving.no/reiser/safe-travel/innreisedokumenter/spania

Anonymkode: 1f6b1...be9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 23.30):

Hele sør-øst siden av Gran Canaria er forresten en turistfelle. 

Puerto Rico ligger visserlig på sørVEST siden, men det er nå så

Anonymkode: 6db37...cdc

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da fyller du ut sete 1A.

»Må jeg oppgi setenummer i innreiseskjemaet?

Ja, hvis du har fått setenummer, skriver du det i skjemaet. Har du ikke fått setenummer ennå, kan du få det ved å sjekke inn online – hvis du flyr med Sunclass Airlines (åpner 24 timer før avreise). Hvis du ikke har mulighet til å sjekke inn online, eller ikke kan fylle ut skjemaet etter at du har sjekket inn, skriver du bare "1A" under "Seat number". Skulle det bli nødvendig med smittesporing, har flyselskapet full oversikt over korrekte setenummer, og kan informere de lokale myndigheter.»

Endret av Hulderen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...