Gå til innhold

Vi som elsker Holms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, jeg elsker Holms! Det var en fantastisk humorserie med gode skuespillere. Jeg savner å se det på tv! Er det noen andre som også savner det?

Anonymkode: 67673...736

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åh, jeg elsker Holms! Det var en fantastisk humorserie med gode skuespillere. Jeg savner å se det på tv! Er det noen andre som også savner det?

Jeg skjønner at smaken er forskjellig altså, men dette er vel å overdrive? 🤣

• Liker 4
Skrevet
Teatrica skrev (11 minutter siden):

Jeg skjønner at smaken er forskjellig altså, men dette er vel å overdrive? 🤣

Lasse Lindtner Og Anne Marie Ottersen er med i serien. Det er gode skuespillere. Serien er skrevet av Tore Ryen. Han er en god manusforfatter 

• Liker 3
Skrevet

Når gikk det på tv? Lenge siden? Husker ikke den.

Anonymkode: 1dd13...e94

Skrevet

2,3/10 i snitt på imdb fra 193 stemmer. Sjeldent man finner noe så lavt rangert.  Samtidig så fikk serien 4 sesonger, så mulig at den traff Ok blandt de eldre. 

Skrevet

Jeg er 26 år idag så jeg husker den såvidt, men jeg husker jeg alltid syns karakteren til Lasse Lindtner var så morsom😄 Jeg kunne godt tenke meg å sett den igjen, samme med taxi taxi!

Anonymkode: 2dc6d...665

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når gikk det på tv? Lenge siden? Husker ikke den.

Første epsisode ble sendt 25.feb 2002, Siste : 25.november 2003.

Skrevet

Holms er siste beviset på at Tore Ryen var oppbrukt og ikke hadde mer å gi.  Trist, for han var en stor humorist allerede fra 70tallet.

Anonymkode: d9437...749

• Liker 5
Skrevet

Samme her! 

Jeg digget Holms! Det var SÅ BRA! 

Håper TV2 sender en ny runde med elskverdige Holms! 

Anonymkode: d3ae3...490

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Lasse Lindtner Og Anne Marie Ottersen er med i serien. Det er gode skuespillere. Serien er skrevet av Tore Ryen. Han er en god manusforfatter 

Ingar Helge Gimle er en fantastisk skuespiller. Men det betyr ikke at Hotel Cæsar var bra. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Da kan jeg anbefale Familien Lykke på NRK. I mine øyne helt ubegripelig dårlig og flaut, men om du elsket Holms, så vil du elske denne også 😆

Anonymkode: fb5da...fd2

• Liker 5
Skrevet
Chomsky89 skrev (32 minutter siden):

Første epsisode ble sendt 25.feb 2002, Siste : 25.november 2003.

Kan ikke huske jeg så det. Men nå må sjekke opp det.

Tusen takk for svar!

Skrevet

haha du tuller? Den serien var så dårlig at det var vondt!

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 13.20):

🤭

Anonymkode: c21ae...e31

Skrevet

Aldri sett denne serien på tv, men så noen episoder på youtube i fjor. Likte den godt.
Finner den ikke på tv2 play :(

Tv2 burde lagt ut både Holms, Hos Martin og Familiesagaen De syv søstre.

Annonse
Skrevet

Jeg likte den ganske godt på den tiden når serien kom ut når jeg var sånn 10-11 år men nå i voksen alder når jeg har prøvd å se på serien igjen så merker jeg at den ikke er like god som jeg husker 😅 Holder meg heller til Mot i Brøstet og Karl og Co 😄

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Den serien var jo elendig 🤣

Skrevet

Jeg har skjønt at serien raskt fikk et dårlig rykte på seg så da lurer jeg på hvorfor Anne Marie Ottersen og Lasse Lindtner ikke hoppet av skipet før det sank og tok med seg ryktet deres i samme sleng 😅

Skrevet
Hannah80 skrev (På 19.10.2021 den 13.37):

Ingar Helge Gimle er en fantastisk skuespiller. Men det betyr ikke at Hotel Cæsar var bra. 

Hotel Cæsar var jo bra 😄 Den rollen hans spilte han alt for bra, med tanke på at han ble spyttet på av folk i gata som trodde Arne Marcussen var ekte. Men kan være enig med at serien ikke var noe bra de siste årene

Skrevet

Fant en episode på YouTube, siden jeg ikke husket den. Gudbedre, det var elendige greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...