AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Noen andre som merker at de gråter helt uten mål og mening innimellom? Gledestårer, triste tårer, rørte tårer osv. Jeg gråter og vet at jeg aldri hadde grått om jeg bare var meg selv. Altså graviditeten gjør det. Dette er min 4 graviditet og jeg er så utrolig sliten nå. Kjenner at jeg føler det er helt sprøtt å tenne på at det antagelig er 5-6 uker igjen. Alle de andre kom før, så satser på det samme med denne🙏🏻 Måtte bare dele tankene mine, litt godt av og til det også:) ingenting er galt, jeg er bare sliten, emosjonell, hormonell og gravid! Anonymkode: d63d2...172 2
Gjest 123 eller noe Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 Du er ikke alene, griner av så mye rart i uke 25. 😅 Jeg grein da vi rundet Shovel Knight, spill om en ridder som bruker spade istedenfor sverd - veldig tullete, men så trist da det var ferdig. Jeg grein også da en demogorgon på stranger things døde. Og da svigers kom med kyllingkaserolle på døra vår. Og da barnehagen viste hva de holder på med om dagen - en dinosaurfødsel. Det var bare en liten plastikkdino som kom ut av et gele-egg, men så fint det var å delta på det øyeblikket ❤️
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 skruttveig skrev (4 minutter siden): Du er ikke alene, griner av så mye rart i uke 25. 😅 Jeg grein da vi rundet Shovel Knight, spill om en ridder som bruker spade istedenfor sverd - veldig tullete, men så trist da det var ferdig. Jeg grein også da en demogorgon på stranger things døde. Og da svigers kom med kyllingkaserolle på døra vår. Og da barnehagen viste hva de holder på med om dagen - en dinosaurfødsel. Det var bare en liten plastikkdino som kom ut av et gele-egg, men så fint det var å delta på det øyeblikket ❤️ Haha så godt å høre ❤️ At man ikke er alene! Jeg griner altså også for iiiingenting! Der og da føles det overveldende, noen minutter senere går alt helt fint🙏🏻 Anonymkode: d63d2...172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå