Gjest Embla29 Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 (endret) Har nå vært i et forhold der hvor vi har definert at vi er eksklusive i ca seks mnd. Før den tid møttes vi innimellom, og kjent hverandre i tre år, gjennom tinder. Han har hele tiden hatt ei venninne som han tidligere har vært sammen med. Kjent henne i seks år. Fram til vi ble eksklusive har han flere ganger i uka vært til henne. Sier at han har vært innom for å spise middag, kaffe etc. Den siste tiden har han kun vært innom korte turer sier han. Han får daglig meldinger og snaper ifra henne, hun kommer også med bebreidelser om ho har gjort han noe da han ikke svarer like ofte på meldinger. Skriver betroelser til han som om de skulle vært i forhold. Dette har han fortalt meg. Han sier at ho håper at det skal bli noe mellom de, men at han ikke er interessert. Har spurt om han har fortalt henne om meg og at vi planlegger en framtid sammen. Han sier at han ikke gidder å snakke med henne. Det virker som ho er hekta på han. Forstår ikke hvorfor han ikke kan fortelle om meg. Er litt rådløs ift hva jeg skal gjøre? Endret 19. oktober 2021 av Embla29
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 Det er jo litt lett å tenke at det er fordi de ligger sammen... 😕 Eller i alle fall har gjort det frem til dere to ble eksklusive. Og nå vil han ikke si noe til henne fordi hun sikkert blir sur. Anonymkode: f3bb2...aa8 7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 Har du møtt henne? Dette forholdet hadde jeg faktisk ikke giddet investere i dersom han nektet meg å møte henne, for å betrygge meg på at det ikke har vært noen overlapping. Det er nemlig dét det høres ut som her... Anonymkode: 9c76a...42f 7
Gjest Embla29 Skrevet 19. oktober 2021 #4 Skrevet 19. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jo litt lett å tenke at det er fordi de ligger sammen... 😕 Eller i alle fall har gjort det frem til dere to ble eksklusive. Og nå vil han ikke si noe til henne fordi hun sikkert blir sur. Anonymkode: f3bb2...aa8 Endret 19. oktober 2021 av Embla29
Gjest Embla29 Skrevet 19. oktober 2021 #5 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du møtt henne? Dette forholdet hadde jeg faktisk ikke giddet investere i dersom han nektet meg å møte henne, for å betrygge meg på at det ikke har vært noen overlapping. Det er nemlig dét det høres ut som her... Anonymkode: 9c76a...42f Nei, han sier at ho ikke vil vite hva han holder på med, og at han ikke ser poenget med at jeg skal treffe henne.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #6 Skrevet 19. oktober 2021 Embla29 skrev (2 timer siden): Nei, han sier at ho ikke vil vite hva han holder på med, og at han ikke ser poenget med at jeg skal treffe henne. Det er vel fordi han ikke vil at hun skal bekrefte at han lå med dere begge i samme tidsrom🤷♀️ Anonymkode: f3bb2...aa8 6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #7 Skrevet 19. oktober 2021 Uff da, hvor naiv går det an å bli liksom? Du sluker jo alt han sier rått! Her er det alt for mye hemmelighetskremmeri til å bli værende. Anonymkode: 93a52...6bb 5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #8 Skrevet 19. oktober 2021 Hva enkelte damer godtar fra en kjæreste. Herregud🙈 Anonymkode: 6e53a...80f 3
umAxa Skrevet 19. oktober 2021 #9 Skrevet 19. oktober 2021 Det ligger noe ego boost i å føle seg ettertraktet. Han vet jo at venninna er keen, og om han ikke får noe seksuelt eller romantisk ut av venninna si, så er det litt iglete av han tilbringe tid med en som han vet vil ha han, men ikke kan få han (for nå?). Om de er såpass gode venner, så bruker venner ikke hverandre på den måten. De kan forsette vennskapet sitt til etter hennes følelser er gått 100% over for han, og aller helst etter at hun er i et forhold med en ny type. Var jeg deg, ville jeg forklart hvor lite aktuelt at han holder på den måten. Sagt det til venninna at han driver gjøn med hennes følelser (gitt at det ikke foregår noe seksuelt bak din rygg) og at dere begge har nok selvrespekt til å ikke tolerere slikt. Utfallet er selvsagt at du må være villig til å forlate han om kravene ikke etterfølges. 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #10 Skrevet 19. oktober 2021 4 hours ago, Embla29 said: Nei, han sier at ho ikke vil vite hva han holder på med, og at han ikke ser poenget med at jeg skal treffe henne. Er du så forelsket at du ikke ser hvor tåpelig det høres ut? Selvsagt har han holdt på med denne dama på si.... Anonymkode: 9c76a...42f 4
Antiviruset Skrevet 19. oktober 2021 #11 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uff da, hvor naiv går det an å bli liksom? Du sluker jo alt han sier rått! Her er det alt for mye hemmelighetskremmeri til å bli værende. Anonymkode: 93a52...6bb En ting er jeg skråsikker på! En dame jeg treffer som har en "mannevenn" omtrent som beskrevet i denne tråden bare det er en "venninne" blir aldri min dame. Er det slik at tidligere forbindelser er så viktig, så får de kose seg med disse. Det sprer usikkerhet, sjalusi og dårlige følelser for en partner. Aldri om jeg hadde hatt en slik kontakt med en tidligere ex eller en dame som viste meg slik interesse. Skape trygghet for partner er ekstremt viktig i forhold man vil skal vare. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå