Gå til innhold

Hvis du var en kjent person som ble avbilde ofte. Tror du at folk her på KG hadde slaktet stilen din? Eller digget den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror du?

Anonymkode: d2803...a02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slaktet
JEg kler meg i en uheldig blanding a bohem, punk og sliten småbarnsmor 
SKal ha for at fargene passer sammen da lol

Anonymkode: f2a79...454

• Liker 3
Skrevet

Alle på KG hadde digget meg. Noen hadde digget meg så mye at de hadde begynt å stalke meg. Noen ville prøve å skjule diggingen med negging, men sånt gjennomskuer jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker halve dagen i min silkemorgenkåpe, men har lite sammenligning med Hugh Hefner sånn utenom det så blir neppe berømt.. Skal sies at jeg har en liten baby som er  årsaken til klesvalget. Når jeg kler på meg en det som regel strømpebukse og kjole. Noen ville syntes det er pent, andre ikke. Er det ikke sånn det er med stil? 

Anonymkode: ad041...3ec

Skrevet

Slaktet meg

men det bryr meg midt i mellom skinkene!

Anonymkode: b1c02...bb6

• Liker 5
Skrevet

Sikkert slaktet meg. De dagene jeg gidder å gjøre en innsats så ser jeg ganske ok ut, synes jeg selv i hvert fall, men de dagene jeg ikke gidder så er det nok litt kjedelig.

Men synes det egentlig er litt sånn kjendiser er på privaten også. Nå mener jeg en avslappet stil altså. Ikke slaskete og sånt, men mer sånn slenge på seg ei bukse og en genser eller noe.

• Liker 1
Skrevet

De hadde nok ikke pratet om meg en gang da "stilen" min er utrolig kjedelig og basic 😄

Anonymkode: 4bfc7...5e8

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

De hadde digget stilen min :Nikke:

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De hadde nok ikke pratet om meg en gang da "stilen" min er utrolig kjedelig og basic 😄

Anonymkode: 4bfc7...5e8

Basic bitch🤣

• Liker 1
Skrevet

Slakt tenker jeg. Ikke at jeg bryr meg nevneverdig om det.

Skrevet

Artig tanke egentlig, jeg aldri sett på det sånn før. Og jeg skal være så eplekjekk at jeg tror jeg hadde fått tommel opp, men ikke noen hyllest og geni-erklæring.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva tror du?

Slaktet som alt og alle på kvinneguiden. 

Anonymkode: db106...025

• Liker 2
Skrevet

Sikkert slaktet. For jeg eier ikke skinny jeans! 😂😂😂

Anonymkode: f3d80...bd1

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tror det hadde variert fra dag til dag, men de hadde sikkert syntes den var litt kjedelig enkelte dager og slaktet mest, da det ofte er mye skinny jeans, T-skjorter, strikk og hår i en bun med krøller på avveie. 

Anonymkode: d3829...46f

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke jeg hadde blitt noe moteikon for å si det sånn 🤪 

Skrevet

De fleste hadde slaktet den :ler: Noen få kule damer her har lignende stil så de ville jeg kanskje fått likes av :lillesky2:

Skrevet

I og med at hoveddelen av brukerne på KG ser ut til å digge klær i polyester og med blomstermønster så hadde de nok slaktet stilen min :fnise:

Men de som liker nøytrale klær i kvalitetsmaterialer og klassiske designerkjoler hadde digget stilen min :P 

Anonymkode: abc12...5cc

Skrevet

Når man er 50+ blir vel det meste kjerring så hadde nok oftest fått det stemplet. 
Plutselig hadde jeg blinket til og helt uforvarende kledd meg i noe som folk liker… 

Og da hadde folk fått heeeelt sjokk. Syns jeg ser kommentarene; i dag var Bacteria FAKTISK fin…

Og den som hadde vært mest overrasket hadde vært meg. 
😅

• Liker 1
Skrevet

Noen ville kanskje sagt at jeg kler meg fargerikt, og at jeg har min personlige stil, men flesteparten ville sikkert ment at jeg er kjerring. 👵

Skrevet

Tror det hadde vært veldig 50/50. Handler stort sett brukt og vintage, går mye i jordfarger. Veldig ungdommelig og gjennomført stil (er tidlig i 30-åra). Får nesten daglige komplimenter for stilen min, også fra fremmede, så noe gjør jeg da rett :)

Anonymkode: 70761...d74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...