Gå til innhold

Som mann har jeg alltid følt at jeg må skylle underlivet og skifte underbukse etter en runk. Finnes det noen alternativer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at noen bruker papir i underbuksen, men må Magnhilds papiret på plass mens man runker da eller?

Anonymkode: 5925f...366

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magnhilds papir???

Anonymkode: 8ddff...b5e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Magnhilds papir???

Ja. Ikke Signe sitt, altså.

Anonymkode: 5ea8e...b8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Magnhilds papir???

Det skulle det stå 

man holde papiret på plass🤣

Skrevet

Skjønner ikke helt scenarioet her, runker du uten å trekke ned underbuksa??

Anonymkode: cfcf4...c55

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke helt scenarioet her, runker du uten å trekke ned underbuksa??

Anonymkode: cfcf4...c55

Ja jeg ønsker ikke spre det utover hele rommet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jeg ønsker ikke spre det utover hele rommet.

Runk i en sokk

Anonymkode: 77220...f6b

• Liker 3
Skrevet

Hva med å ikke runke? Siden du tydeligvis ikke klarer å gjøre det uten å grise ned enten deg selv eller hele rommet. 

Anonymkode: d0dc6...d69

• Liker 4
Skrevet

Kjøp kondomer eller små papirposer og tre over. Kast i søpla etterpå. Problem løst.

Ser for meg at denne tråden kommer til å bli legendarisk :ler:  Magnhilds papir... :hoho:

Anonymkode: 4f0c3...cfa

• Liker 2
Skrevet

Jeg lar bare sæden gå i trusa som regel. Bruker den lett en dag eller 2 til selv om jeg har jizza i den flere ganger. Synes det blir en opphissende lukt når gammelsæden har fått gogjøre seg i undisen blandet med noen dråper med etterdrypp fra toalettbesøk og litt lett pungsvette. "Goeimen" bruker jeg å kalle den. Tror jeg har blitt litt avhenging for hver gang jeg dusjer og må skifte truse så må jeg bare ta trusa opp i ansiktet og ta noen skikkelige sniff. Da blir jeg kåt og glad.

Anonymkode: fc364...026

• Liker 1
Skrevet

la det være til buksa er av for kvelden...

Skrevet

Kjære vene, er det her silkepapiret mitt har tatt veien, det jeg arvet etter grandonkel Peder som hadde vært i Amerika? Hvordan er det du har blitt oppdratt, gutt?! 

Magnhild

Anonymkode: 35be4...fed

• Liker 3
Skrevet

Klipp av en ballong i passende diameter, tre den over kukhodet... og vipps så kan du ronke uten søl🤗

Skrevet

Eksperiment. Dropp renhold i 6 mnd. Vis resultatet til fastlegen og hør hva han mener..

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Runk i en sokk

Runke i sokker har jeg hørt om mange ganger, noe så talentløst. Det må være et landsens triks. Det er da bare å ta et tørk fra en papirrull og kjøre på. Trenger ikke å være Magnhilds, kan godt være fra Lambi.

Anonymkode: f3c9e...174

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Runk i en sokk

Runkesokk. En helt vanlig ting å ha blant oss som har bodd på steder der mange deler rom. Det norske forsvaret har nok hatt sin andel Runkesokker i omløp. 

Anonymkode: aaa5e...788

Skrevet

Jeg synes det er egoistisk å runke. Sparer heller all sæden til neste dame jeg skal ligge med. Da skal jeg fylle musa hennes til det renner over. 

Anonymkode: d6909...39c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg synes det er egoistisk å runke. Sparer heller all sæden til neste dame jeg skal ligge med. Da skal jeg fylle musa hennes til det renner over. 

Wow, for en tøffing! Ikke rart damene ikke blir værende…🤣

Anonymkode: 8e971...373

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har aldri hørt at noen kvinne har likt følelsen av sæd som renner ut av vagina flere timer etter sameie. Så med mindre dere prøver å få barn, så er det bedre jo mindre sæd man får i seg.

Anonymkode: 940f5...ae4

Skrevet

Runke i en sokk er ekstremt vanlig. Noen bare tømmer seg i den, noen liker at sokker er myke og friksjonen stoffet gir mot penis. Noen putter en sokk eller to i trusa for å få større buk i buksa. Sokker og peniser kan oppleve så mangt sammen... 

Tørkepapir er også en enkel mulighet. Men blir j... klinete og smuldrer opp om man prøver å runke i det. 

Anonymkode: a4245...219

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...